filipozz Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Teraz działa? jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-555 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 daltego ja byłem od początku za tym aby losować tylko karty i tyle...... bo jeśli ktoś trafi na najgorszego karta i do tego dostanie 30 kg ......to praktycznie nie ma po co startować ale dostosuje się do wyboru większości To w tym wypadku zmienną, która zdecyduje o lepszym wyniku będzie jedynie moc karta a jeśli ktoś jest najcięższy i wylosuje najsłabszego karta to jakie są jego szanse bez doważania? Tu już są dwie zmienne. Taka osoba z góry skazana jest na gorszy wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 tzn moim zdaniem losowanie kartow i tak musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 oj tam oj tam...:-) ale znasz swoje możliwosći i jak z taką wagą jeździc .....a tacy jak ja pewnie nigdy z "nadwagą" nie jeździli i moze to być nawet nebezpieczne niewiedząc jak hamować przed zakrętem ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-555 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 tzn moim zdaniem losowanie kartow i tak musi być. moim też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 zn moim zdaniem losowanie kartow i tak musi być. no to jest oczywista oczywistość oj tam oj tam...:-) ale znasz swoje możliwosći i jak z taką wagą jeździc .....a tacy jak ja pewnie nigdy z "nadwagą" nie jeździli i moze to być nawet nebezpieczne niewiedząc jak hamować przed zakrętem ........ Dlatego ja ostatnio się tak przejechałem. Jedzie się zupełnie inaczej i trzeba się tego nauczyć. Może po czwartkowej sesji zbiję jeszcze ze 0,2 sek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 No własnie jest jeszcze czwartek! zapomniałem... Może w czwartek się trochę podoważamy już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 ja tan będe chciał spróbować z nadwagą np 15 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziedzic_Pruski Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Oficjalnie nie biorę udziału w II GP. Muszę być mobilny i nie mogę się zadeklarować. Pooglądam Was sobie potem tu na forumie. Może na III GP się uda. To będzie pewnie styczeń. W każdym razie... w ten czwartek będę nap...ł ile wlezie skoro nie mogę pościgać się w niedzielę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 proponuję, w przypadku remisu w ankiecie, doważanie do 85kg, jedni nie będą musieli wcale, inni trochę więcej a ci najciężsi będą mieli dodatkową motywację w sumie po tym doważaniu mielibyśmy pełen obraz sytuacji, i moglibyśmy podjąć decyzję odnośnie kolejnych GP, czy kiedykolwiek jeszcze doważamy czy już się w to nie bawimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 No to właśnie średnia jest dobrym rozwiazaniem... wychodzi tam jakieś 83 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 1. Krzych - 79kg (83kg z pełnym ekwipunkiem) 2. Axmann - 81kg ( 85 kg jak w/w) 3. Pablonas - 65kg 4. Wełniacz - 89kg 5. filipozz - 82 kg 6. Albajn - 90 kg 7. Fary - 95kg* 8. jpol - 91 kg 9. michal-555 - 91kg 10. Łukasz Marchewa 84kg 11. Kazio - 65kg 12. Canibal - 90.2 kg 13. Plichta - 80kg 14. adalien <70kg 15 Marcin - Crazy 71 kg no to mamy już wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Lp Nick waga doważamy 1 Krzych 82 13 2 Axmann 85 10 3 Pablonas 65 30 4 Wełniacz 89 6 5 filipozz 83 12 6 Albajn 90 5 7 Fary 95 0 8 jpol 91 4 9 michal-555 91 4 10 Łukasz Marchewa 84 11 11 Kazio 65 30 12 Canibal 90 5 13 Plichta 80 15 14 Adalien 67 28 1157 średnia arytmetyczna - 82,642857 No dobra, nie wyszlo ponizej tabelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fary Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 (edytowane) Lp Nick waga doważamy 1 Krzych 82 (+13) 2 Axmann 85 (+10) 3 Pablonas 65 (+30) 4 Wełniacz 89 (+6) 5 filipozz 83 (+12) 6 Albajn 90 (+5) 7 Fary 95* 0 8 jpol 91 (+4) 9 michal-555 91 (+4) 10 Łukasz Marchewa 84 (+11) 11 Kazio 65 (+30) 12 Canibal 90 (+5) 13 Plichta 80 (+15) 14 Adalien 67 (+28) średnia arytmetyczna - 82,642857 uporządkowałem * trwają prace nad redukcją balastu Edytowane 25 Listopada 2012 przez fary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 no ja już tez ułamki mam policzone tez znam cosik exela też pogrupowane itp a tak btw to dla ciekawości, na torze maja 150 kg łącznej masy odważników, najmniejszy 2,5 kg a reszty dowiecie się 2 grudnia dla kapryśnych będzie zmieniony zestaw spojlerków w karcie na takie wypełnione betonem B25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 na torze maja 150 kg łącznej masy odważników To nie wystarczy. Dla zwiększenia oporu przed doważaniem zasieję jeszcze jedną nutkę wątpliwości - ciężar "stały" w karcie będzie trudny do "wybalastowania" przez lżejszych zawodników. Mimo, że środek ciężkości będzie nisko, to ciekawe kto będzie miał lepiej. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 głosować jeszcze raz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Niestety w czwartek przed 20 nie dam rady, także muszę odpuścić ściganie z Wami 1. Albajn 2. Axmann 3. pablonas 4. jpol 5. filipozz 6. ktoś od pablonasa 7. adalien 8. Dziedzic (jeśli nie dam rady dam znać odpowiednio wcześnie tu w wątku). 9. Krazek1221 10. ... Edytowane 26 Listopada 2012 przez marecki_ol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Mówicie, że jak dorzucą komuś 30 kg to nie będzie miał po co jechać. Jednak jeśli mają zwyciężyć umiejętności to moim zdaniem musi tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 ale to nie chodzi o umiejętności..............tak jak pisałem nie mam pojęcia jak zachowuje się kart przy takiej wadze , tak jak ktoś napisał to nie to samo jak masz 30 kg między nogami i nie możesz np wychylić tych kg podczas zakrętu...... nie wiem jak hamuje kart z taką wagą ....... jeśli ktoś waży 90 kg i ma to na codzień to wie jak z tym jeździć UWAZAM ŻE TO NIESPRAWIEDLIWE DOWAŻAĆ KARTY DO MAKSYMALNEJ WAGI BO ZDECYDOWANIE W NAJGORSZEJ SYTUACJI----NIE ZE SWOJEJ WINY -----BĘDA CI NAJLŻEJSI.. co innego jakby gp było za pół roku można by popróbować jak to jeździ ale i tak 30kg na podłodze to nie to samo co 30 kg na wysokości brzucha które można przemieszczać w zależnści od potrzeby jeśle będziemy doważać karty do max wagi ja biore te 30 kg w plecak a nie na podłoge :mrgreen: dlatego jeśli już mamy równać szanse wagowo to tylko i wyłacznie do średniej BMI !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ale zaraz, zaraz co rozumiemy poprzez pojęcie BMI? Facet mający 180 cm wzrostu, powinien ważyć do 80 kg. a co jeżeli waży 90? Czy po prostu średnia wszystkich zawodników i tyle? jeśli ktoś waży 90 kg i ma to na codzień to wie jak z tym jeździć mówisz o kartach czy o samochodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ale zaraz, zaraz co rozumiemy poprzez pojęcie BMI? Pierwszy tu rzuciłem hasłem BMI, nie w oderwaniu od wzrostu - dla 185cm średnia "poprawnej" wagi wypada w granicach 75kg. Możemy oczywiście też przerzucić się na granice trzeciej-czwartej ćwiartki - czyli ok. 80kg (co przy okazji będzie bardziej zbliżone do średniej wagi zawodników). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Właśnie balast na podłodze obniża twój środek ciężkości, ponadto jest umieszczony centralnie jak silniki w super samochodach . Kart będzie po prostu wolniejszy i wtedy będzie liczyć się prawidłowy tor jazdy, a nie kita do ostatniej chwili wytracenie prędkości przez pół metrowy poślizg na zakręcie branym jak najbliżej bandy (krótka droga) a potem praktycznie z miejsca znowu v- max. Na pewno masz rację, że musiałbyś się przyzwyczaić i obrać nową technikę, a za pierwszym razem to się może nie udać. Warto jednak by jakoś rozwiązać ten problem jak najlepiej dla obu stron. Jeśli będą np. dwa biegi to zrobić jeden z dociążeniem max, a drugi bez. Albo najzwyczajniej w świecie zapytać się pana Staniszewskiego. Pamiętajmy, że liczy się dobra zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Jak pisałem wcześniej sprawiedliwie nie będzie nigdy chyba, że wszyscy pojadą tym samym kartem z identyczną wagą i najlepiej jeszcze z identyczną temperaturą opon przy wyjeździe z boksu i taką samą ilością paliwa. Średnia BMI jest o tyle sprawiedliwa, że zarówno chudzi jak i nie-chudzi ( ) coś tracą. Chudzi mają trudniej ale nadal trudno mają nie-chudzi. Przy dociążeniu bliskim maxa chudzi tracą więcej niż nie-chudzi którzy będą mieli mniejszą od chudych zmianę w prowadzeniu karta, a co za tym idzie nie-chudzi będą mieli łatwiej od chudych. To IMO nie jest sprawiedliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 No to doważmy do średniej i wygrają Ci, co obecnie tyle ważą. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się