Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Również wszystkim obecym podziękowania za spotkanko w ciekawym, oddalonym od ludzi miejscu, z niewielka ilością punktów szacuny i lansu na parafii. :wink: :mrgreen:

 

W domu byłem po 2 bo wracając do Wro zgarnałem Bart666 i jeszcze jednego "sławnego forumowicza, który pewnie nie chce być wymieniany z nicka" i zaatakowaliśmy nasze tajne winkle. I pilotaż w stylu: "Tu będzie taki prawy w lewy 2..., a nie to jednak nie tu", "To to było nie ciąć? - Nie wiem zamknięte oczy miałem a poza tym nie mam okularów i niewiele widzę" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bezcenne :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Wabik współczuje krawężnika, dobrze, że nic Ci się nie stało. Ogarniaj temat felgi jak najszybciej bo śnieg ma szybko topnieć ...

 

 

yezus, gdzie polecieliscie? W gory na kreskowy spot?

 

Byliśmy gdzie indziej - daj tel na pw bo szykuje się chyba powtórka z rozrywki.

 

bo wydobyciu tony śniegu zza kół fura zaczęła z powrotem skręcać w lewo

hehe ale to fajne było bo dzięki temu skręt od oporu do oporu wymagał tylko jednego obrotu kierą :D

 

Jak w A-grupie :mrgreen:

 

tyle że fura z tak "maksymalnie" skręconymi kołami szła dziwnie prosto... ;-)

 

Ojtam, ojtam - i tak nie skręcałeś zbyt wiele tylko dzida, VIII bieg, 500 na godzinę. Bałem się, że wystartujesz :mrgreen::mrgreen:

 

wabik, a kopałeś w sprzęgło? :P:lol:
To chyba, żeby odkleić wor a od nogi :D:D Mi się przydało bo spędziłem za kółkiem jakieś 6h :mrgreen:
więc udałem się na myjkę ręczną i pozbyłem się balastu z nadkoli :)

 

Taaaa, żeby się balastu pozbyć :wink: :wink: :wink:

 

Także dziekuje Panowie za wspólne wytyczanie pasa startowego :lol:

 

My co prawda krawężników nie odwiedzaliśmy ale za to Escorta kumpla reanimowalismy do 12:30 w Olesnicy bo układ chłodzenia nie wytrzymał tego ciśnienia na lotnisku :oops:

 

Ważne, że dał radę i nic się poważnego nie stało!

 

-- 16 lut 2012, o 22:31 --

 

Dla zainteresowanych - za 45 min do 1h na miejscu docelowym czyli Lotnisku Oleśnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Igi_666, To ja z bratem postaramy się być przed 11.00 to coś w razie czego pomożemy bo nie wiem o której dokładnie dotrzemy bo ponad 80 km mamy a czort wie jak dojazd będzie wyglądać ale raczej śnieżyce z wczoraj już nie grożą :P

 

Szkoda, że forek będzie nieobecny.

 

Ile osób wstępnie wam się zgłosiło? Biorę 2 kamerki jak coś także będzie dokumentacja :P Onboard i HD z zewnątrz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysztal, widzę że pełna profeska ;]. Czekam aż chłopaki z Jeleniej potwierdzą swoją obecność. Dodatkowo ma wpaść bcrally (klub bolesławiecki). Pewnie parę autek jeszcze wpadnie ;). Liczę że frekwencja będzie przynajmniej taka jak tydzień temu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18.02.2012r. :!: :!: LOTNISKO NASZE :!: szykować sprzęty na sobotę :twisted: akurat sypie snieżek czyli materiału do szaleństw nie brakuje,a jak ktos sie waha to rzućcie okiem ,co sie działo w zeszłym tygodniu,tzn wyczyny może nie są powalające,ale widać mozliwości jakie daje nasz mały "placyk" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też nie dam rady bo felga się spawa, a jeszcze geomertie muszę zrobic :?

ale trzymam kciuki, żeby wam pogoda i warunki dopisały 8)

 

Idealna geometria nie jest krytyczna na snieg i szerokie, lotniskowe drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też nie dam rady bo felga się spawa, a jeszcze geomertie muszę zrobic :?

ale trzymam kciuki, żeby wam pogoda i warunki dopisały 8)

 

Idealna geometria nie jest krytyczna na snieg i szerokie, lotniskowe drogi.

hehehe no tak jak miałbym jechać 100km po śniegu :D ale autostadą to zimówka lekko dostanie za swoje (kąt koła był minus, a jest lekki plus), a szkoda mi niszczyć takiej ładnej oponki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też nie dam rady bo felga się spawa, a jeszcze geomertie muszę zrobic :?

ale trzymam kciuki, żeby wam pogoda i warunki dopisały 8)

 

Idealna geometria nie jest krytyczna na snieg i szerokie, lotniskowe drogi.

 

A jak wczoraj bylo? Warunki byly? ja dzis lece w okolice kowar i jestem ciekawy jakie warunki tam zastane, bo we wrocku juz jest lipa dzis :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam (szczególnie chętnym na wizytę0,że cała noc padało,ale to był mokry snieg,a od rana pada deszcz i jest +3 więc troche kicha :( igi w swoim autku skrzynię popsuł psuja jeden więc forek odpada,ja jakos już dziczeć nie będę bo ostatnio złapałem asfalt lecąc boczurem i też świeżo po oponowych wydatkach jestem :evil:

 

Z jednej strony trzeba korzystać z każdego sniegu bo to juz połowa lutego,ale z drugiej strony autka kontuzjowane,a nawet nie ma kto skoczyć obadac teren-Igi ma martwego Forka a ja jestem na 36h dyzurku do jutra do 8:00.

 

Teoretycznie sniegu tam masa,bo napadało tego trochę i nie jeździ tam nic co by go zgarneło,ale z drugiej strony nie bylismy więc nie powiemy,że lata sie tak i tak :?

 

skonsuluje sie z Igim i w najblizszym czasie damy znaka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też nie dam rady bo felga się spawa, a jeszcze geomertie muszę zrobic :?

ale trzymam kciuki, żeby wam pogoda i warunki dopisały 8)

 

Idealna geometria nie jest krytyczna na snieg i szerokie, lotniskowe drogi.

 

A jak wczoraj bylo? Warunki byly? ja dzis lece w okolice kowar i jestem ciekawy jakie warunki tam zastane, bo we wrocku juz jest lipa dzis :roll:

 

Dobrze bylo :twisted:

Inaczej niz dzien wczesniej - twardziej, bardziej slisko, czasem lod, miejscami przyczepnosc sie pojawiala ale generalnie po 3:00 na chacie :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Pisalem do Ciebie przed wylotem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też nie dam rady bo felga się spawa, a jeszcze geomertie muszę zrobic :?

ale trzymam kciuki, żeby wam pogoda i warunki dopisały 8)

 

Idealna geometria nie jest krytyczna na snieg i szerokie, lotniskowe drogi.

 

A jak wczoraj bylo? Warunki byly? ja dzis lece w okolice kowar i jestem ciekawy jakie warunki tam zastane, bo we wrocku juz jest lipa dzis :roll:

 

Dobrze bylo :twisted:

Inaczej niz dzien wczesniej - twardziej, bardziej slisko, czasem lod, miejscami przyczepnosc sie pojawiala ale generalnie po 3:00 na chacie :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Pisalem do Ciebie przed wylotem :wink:

 

no ja wczoraj po dobranocce usnalem :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie czy w górach też jest taka odwilż jak we Wrocławiu? Chce pojechać jutro na jakieś odcinki w góry.

Dziś zdradziłem subaru na WLTA i Tomek Śliwa pewnie jest nie pocieszony, że nie wygrało subaru:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fredek, tylko troszkę ;) Na prawdę szacun za Time Atack, bardzo się cieszę że objechałeś czołówkę :) Ja jestem mega zadowolony że fabrycznym New Age'm z klatką tylko ;) narobiłem mega stresa właścicielom Evek. Tym razem 4 miejsce, ale powalczę z teamem o zamontowanie ALK oraz agresywniejszą geometrię i przede wszystkim profi oponę! Nasz Crusar'owy PPP STi jeszcze pokaże pazury. Wówczas wyśmiewiska jako gorsze od Evo przyjmę na klatę, a dzisiaj na pełnej serii i "mega profi" zimówkach brakło nie wiele, więc drżyjcie Evcie ;)

 

Fajnie było wrócić do rywalizacji! Pozdrawiam wszystkich uczestników WLR, do zobaczenia a II Rundzie Crusar Cup!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ustawili nie-standard, ale trzeba trafić na luźniejszy dzień, żeby móc na spokojnie pogadać z szefem. Choć chłopaki też wydają się kumaci i może także będą wiedzieć co przestawić od normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zasadzie prób i błędów doszedłem że w moim ex Type-R najfajniej mi się jeździło - przód -3 stopnie, a tył -1,5 stopnia i leciutko rozbieżny ;)

 

W New Age nie wiem jak by to działało ale z uwagi na komercyjne wykorzystanie auta myślę że -2 z przodu będzie OK. Do tego jak pisałem wcześniej ALK i jeszcze z tyłu stabilizator 24mm (nie ma DCCD i lubi zapłużyć przodem).

 

Piszę o warunkach nie zimowych.

 

Jeśli mam jakąś tam swoją wizję to każdy zakład mi to ustawi. A jeśli ktoś ma ustawiać to najpierw zapytałbym czy ma/miał Subaru i czy nim startuje/startował bo różne cuda mogą potem wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...