-
Postów
74 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Contact Methods
-
Website URL
http://www.facebook.com/pages/Mastej-Motorsports/326517324111629
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Wrocław
-
Auto
Szybkie i wściekłe :)
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Clios1200
..:: Swojak ::.. (2/13)
1
Reputacja
-
Clios1200 obserwuje zawartość Skacząca temp wody - STI 06 - przy mocniejszej jeździe , Pozdrawiamy sie :) , STI My06 - srednica węża z intercoolera do przepustnicy i 1 inny
-
A dziękuję i pozdrawiam to chyba ja
-
Pozdrowienia dla Niebieskiego Bloba STI na blachach DZG / parkującego na stzrzegomskiej w CG. Jak odnajdzie się właściciel o którym piszę - to niech się odezwie na pw. Dobrze by bylo poznać forumowego kolegę z pracy
-
Witam, Takie pytanko na szybko. Czy ktoś pamięta jakiej średnicy jest ten "wężyk" wychodzący z intercoolera do przepustnicy? Mój seryjny się uszkodził i chcę zamówić - ale nie mam obecnie jak tego zmierzyć. Dziękuję za info i pozdrawiam
-
Dla zainteresowanych, to dziś auto odebrane. Jak wcześniej kilka osób z was wskazywało - była to UPG. Jak się okazało - wszelkie graty, które miały być w silniku były - i w takim stanie jak przebieg by wskazywał - czyli prawie nówki - ale co warto podać - to przyczyna walniętej uszczelki. Przy składaniu silnika - najwyraźniej ktoś średnio zwrócił uwagę przy dociąganiu szpilek i zerwał gwint....w bloku.....jedna szpilka wykręcona została palcami.....i też w tym miejscu puściła uszczelka.
-
To w takim razie pozdrawiam kolegę, którego Świniak pasi się na tej samej łące obecnie co i mój
-
Badanie sprawności hamulców - rolki - w ASO
Clios1200 odpowiedział(a) na Clios1200 temat w Pytania do Dyrekcji
Witam, Tak sprostowanie z mojej strony - jak się okazało właściciel auta, którego poprosiłem byśmy podjechali do ASO zawiózł mnie na ul Strugę - czyli tak jak i znajduje się Polmotor (71).....ale pod 78A. Jak sprawdziłęm dokumenty - zauważyłęm inny adres pod pieczątką i też nazwę. Uwaga dla wszystkich - można się pomylić - znajduje się tam salon i serwis i stacja kontrolna - wszędzie ulotki Plejad i Wszelkich Modeli w sprzedaży. Druki używane są te same z ASO itd............ale na pieczątce mały napis - nieatoryzowany.....Szczerze, jako, że nie znam Szczecina to zostałęm zrobiony....w.... -
No okazyjnie nie było do końca - średnia rynkowa bym powiedział przed tym jak zbiłem cenę za kilka innych mankamentów które częściowo już zrobiłem. No to bardzo w parze nie idzie, bo jak składany w Katowicach, to zazwyczaj Łukasz stroi. Chyba, że się właściciel uparł, że Piotr to zrobi lepiej... . Poprzedni właściciel opowiadał, że był najpierw zestrojony w Katowicach ale turbina nie była w najlepszym stanie i jak uzbierał kupił nową i już zestroił po raz 2 w Poznaniu. No zobaczymy co z tego wyjdzie. Podam update jak rozbiorą silnik. Prowadzę też rozmowy z poprzednim właścicielem co do rękojmi - więc ciekawy jestem jak to wyjdzie.
-
No to diagnoza jest - UPG Teraz się okażę przy rozbieraniu czy przypadkowo faktury poprzedniego właściciela nie były lewe. Bo jak pisałem silnik 20 tyś temu był sładany w Katowicach i strojony w Poznaniu. Niby na częściach coswortha właśnie idąć od tłoków po uszkelkę i szpilki, wkładka do miski itp. Co do płynu to po wymianie płynu jak i termostatu - zalali go na maksa i wywaliło zbioriczkiem wyrównawczym trochę - tak że dziś rano był poziom w sam raz. Jednak pojechałęm dziś CO2 sprawdzić i specjalnie go mocniej potraktowałem przed i efekt był niestety taki a nie inny.
-
Dzięki za informacje. Chociaż wiem co mnie czeka.
-
Witam, Chciałbym sie dopytać czy ktoś może wie - co się może dziać. Samochód kupiłem tydzień temu i wychodzi jakiś chochlik. Na wstępie powiem, że sinik ma około 20.tyś km - zakuty, wymieniona uszczelka na częściach coswortha. Przez poprzedniego właściciela. Auto zrobione na 340 koni w Mapteku. Przy przyciśnięciu go przez kilka minut i zwolnieniu - zatrzymaniu się bądź wolnej jeździe temperatura zaczyna wzrastać. Przy dobrym pędzie wiatru schładza się normalnie. Wentylator załącza się normalnie. Przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje z temperaturą. Jako pierwsze wymieniłem cały płyn i termostat - jednak widzę, że sytuacja się nie zmieniła. Jakieś rady? Dzięki
-
Szanowna Dyrekcjo, chciałem się dopytać jak to jest z tymi rolkami by sprawdzać hamulcę podczas badań technicznych - czy też w tym wypadku badań przed zakupem auta. Z mojej wiedzy którą posiadam od 9 lat jeżdżać samochodami AWD - nigdy nie wjeżdżałęm na rolki by sprawdzać hamulce, ponieważ żadko można spotkać urządzenia pomiarowe z 4 rolkami....w takiej wiedzy trwałem i test hamulców - jeśli się odbywał - to podczas próby drogowej. (by unikać uszkodzeń napędów) Jakie było moje zaskoczenie jak wczoraj w ASO Szczecin panowie STI wpuścili na 2 rolki i przymierzali się do testu hamulców. Zatrzymałem panów - zadając pytanie - i zostałem poproszony o opuszczenie pomieszczenia i przeprowadzono test.... 1. Czy moja wiedza na temat powyższy jest fikcją? 2. Jeżeli punk wyżej jest jednak prawdą - to czy ASO nie powinno mieć odpowiedniego sprzętu i wiedzy na ten temat? Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
-
Dzięki. Załoga buga z już naprawionym wydechem dotarła bezpiecznie do domu, pozdrawia i dziękuje za pomoc w trasie Dokładnie - pozdrawiamy i dziękujemy
-
Chyba za nisko przyssałem kamerę i wycieraczki ocierają o przyssawkę Taa to wycieraczki, ale nie o przyssawkę a o podszybie
-
Potężna różnica cen nowych Imprez STi w USA i PL
Clios1200 opublikował(a) temat w Pytania do Dyrekcji
Przez przypadek wpadłem dziś na stronę Subaru w stanach i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to konfigurator modeli Imprezy WRX bądź STI i cena od 25 tyś. dolarów. Zaciekawiony zerknąłem i zbudowałem sobie Imprezę WRX STI dodając kilka gadżetów - w sumie wyszło 39 tyś $. Wchodząc na stronę w PL sprawdzając cennik widzę 49,5 tyś Euro. Wiele się nasłuchałem i naczytałem o tym, że te wersje US to takie biedne itp. Sam posiadam WRX 2002 US i tych różnic jest jednak nie wiele. No przecież na zaciskach hamulcowych oraz na fotelach nie nabijamy kilkunastu tyś. Droga dyrekcjo - dlaczego w naszym biednym kraju nasze ukochane autka są aż tak drogie w porównaniu do tego wcześniej wspomnianego kraju. Jak może dojść aż do tak wielkiej różnicy??? ( przy obecnych kursach walut między top spec US a wersja S na sedanie to bagatela 76 tyś PLN)