Skocz do zawartości

Clios1200

Użytkownik
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/pages/Mastej-Motorsports/326517324111629

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Szybkie i wściekłe :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Clios1200

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. A dziękuję i pozdrawiam to chyba ja
  2. Pozdrowienia dla Niebieskiego Bloba STI na blachach DZG / parkującego na stzrzegomskiej w CG. Jak odnajdzie się właściciel o którym piszę - to niech się odezwie na pw. Dobrze by bylo poznać forumowego kolegę z pracy
  3. Witam, Takie pytanko na szybko. Czy ktoś pamięta jakiej średnicy jest ten "wężyk" wychodzący z intercoolera do przepustnicy? Mój seryjny się uszkodził i chcę zamówić - ale nie mam obecnie jak tego zmierzyć. Dziękuję za info i pozdrawiam
  4. Dla zainteresowanych, to dziś auto odebrane. Jak wcześniej kilka osób z was wskazywało - była to UPG. Jak się okazało - wszelkie graty, które miały być w silniku były - i w takim stanie jak przebieg by wskazywał - czyli prawie nówki - ale co warto podać - to przyczyna walniętej uszczelki. Przy składaniu silnika - najwyraźniej ktoś średnio zwrócił uwagę przy dociąganiu szpilek i zerwał gwint....w bloku.....jedna szpilka wykręcona została palcami.....i też w tym miejscu puściła uszczelka.
  5. To w takim razie pozdrawiam kolegę, którego Świniak pasi się na tej samej łące obecnie co i mój
  6. Witam, Tak sprostowanie z mojej strony - jak się okazało właściciel auta, którego poprosiłem byśmy podjechali do ASO zawiózł mnie na ul Strugę - czyli tak jak i znajduje się Polmotor (71).....ale pod 78A. Jak sprawdziłęm dokumenty - zauważyłęm inny adres pod pieczątką i też nazwę. Uwaga dla wszystkich - można się pomylić - znajduje się tam salon i serwis i stacja kontrolna - wszędzie ulotki Plejad i Wszelkich Modeli w sprzedaży. Druki używane są te same z ASO itd............ale na pieczątce mały napis - nieatoryzowany.....Szczerze, jako, że nie znam Szczecina to zostałęm zrobiony....w....
  7. No okazyjnie nie było do końca - średnia rynkowa bym powiedział przed tym jak zbiłem cenę za kilka innych mankamentów które częściowo już zrobiłem. No to bardzo w parze nie idzie, bo jak składany w Katowicach, to zazwyczaj Łukasz stroi. Chyba, że się właściciel uparł, że Piotr to zrobi lepiej... . Poprzedni właściciel opowiadał, że był najpierw zestrojony w Katowicach ale turbina nie była w najlepszym stanie i jak uzbierał kupił nową i już zestroił po raz 2 w Poznaniu. No zobaczymy co z tego wyjdzie. Podam update jak rozbiorą silnik. Prowadzę też rozmowy z poprzednim właścicielem co do rękojmi - więc ciekawy jestem jak to wyjdzie.
  8. No to diagnoza jest - UPG Teraz się okażę przy rozbieraniu czy przypadkowo faktury poprzedniego właściciela nie były lewe. Bo jak pisałem silnik 20 tyś temu był sładany w Katowicach i strojony w Poznaniu. Niby na częściach coswortha właśnie idąć od tłoków po uszkelkę i szpilki, wkładka do miski itp. Co do płynu to po wymianie płynu jak i termostatu - zalali go na maksa i wywaliło zbioriczkiem wyrównawczym trochę - tak że dziś rano był poziom w sam raz. Jednak pojechałęm dziś CO2 sprawdzić i specjalnie go mocniej potraktowałem przed i efekt był niestety taki a nie inny.
  9. Dzięki za informacje. Chociaż wiem co mnie czeka.
  10. Witam, Chciałbym sie dopytać czy ktoś może wie - co się może dziać. Samochód kupiłem tydzień temu i wychodzi jakiś chochlik. Na wstępie powiem, że sinik ma około 20.tyś km - zakuty, wymieniona uszczelka na częściach coswortha. Przez poprzedniego właściciela. Auto zrobione na 340 koni w Mapteku. Przy przyciśnięciu go przez kilka minut i zwolnieniu - zatrzymaniu się bądź wolnej jeździe temperatura zaczyna wzrastać. Przy dobrym pędzie wiatru schładza się normalnie. Wentylator załącza się normalnie. Przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje z temperaturą. Jako pierwsze wymieniłem cały płyn i termostat - jednak widzę, że sytuacja się nie zmieniła. Jakieś rady? Dzięki
  11. Szanowna Dyrekcjo, chciałem się dopytać jak to jest z tymi rolkami by sprawdzać hamulcę podczas badań technicznych - czy też w tym wypadku badań przed zakupem auta. Z mojej wiedzy którą posiadam od 9 lat jeżdżać samochodami AWD - nigdy nie wjeżdżałęm na rolki by sprawdzać hamulce, ponieważ żadko można spotkać urządzenia pomiarowe z 4 rolkami....w takiej wiedzy trwałem i test hamulców - jeśli się odbywał - to podczas próby drogowej. (by unikać uszkodzeń napędów) Jakie było moje zaskoczenie jak wczoraj w ASO Szczecin panowie STI wpuścili na 2 rolki i przymierzali się do testu hamulców. Zatrzymałem panów - zadając pytanie - i zostałem poproszony o opuszczenie pomieszczenia i przeprowadzono test.... 1. Czy moja wiedza na temat powyższy jest fikcją? 2. Jeżeli punk wyżej jest jednak prawdą - to czy ASO nie powinno mieć odpowiedniego sprzętu i wiedzy na ten temat? Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  12. Dzięki. Załoga buga z już naprawionym wydechem dotarła bezpiecznie do domu, pozdrawia i dziękuje za pomoc w trasie Dokładnie - pozdrawiamy i dziękujemy
  13. Chyba za nisko przyssałem kamerę i wycieraczki ocierają o przyssawkę Taa to wycieraczki, ale nie o przyssawkę a o podszybie
  14. Przez przypadek wpadłem dziś na stronę Subaru w stanach i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to konfigurator modeli Imprezy WRX bądź STI i cena od 25 tyś. dolarów. Zaciekawiony zerknąłem i zbudowałem sobie Imprezę WRX STI dodając kilka gadżetów - w sumie wyszło 39 tyś $. Wchodząc na stronę w PL sprawdzając cennik widzę 49,5 tyś Euro. Wiele się nasłuchałem i naczytałem o tym, że te wersje US to takie biedne itp. Sam posiadam WRX 2002 US i tych różnic jest jednak nie wiele. No przecież na zaciskach hamulcowych oraz na fotelach nie nabijamy kilkunastu tyś. Droga dyrekcjo - dlaczego w naszym biednym kraju nasze ukochane autka są aż tak drogie w porównaniu do tego wcześniej wspomnianego kraju. Jak może dojść aż do tak wielkiej różnicy??? ( przy obecnych kursach walut między top spec US a wersja S na sedanie to bagatela 76 tyś PLN)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...