owoc666 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Co to są drag coilovers? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Tytan jest lzejszy od carbonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Auto jest poprostu sliczne (moze troche ciut za niskie) I jest na sprzedaz !!! Jakis czas temu widzialem je na ebayu. W tle stal Piekny takze czarny CL BRABUS to nie to, tamto mialo 520km i kosztowalo 32k$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Tytan jest lzejszy od carbonu? jakies 2 razy ciezszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 cholera.....ale pajeczyny sa lzejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Włókno szklane to jest to samo co carbon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 jak sama nazwa wskazuje (Carbon) jest włoknem węglowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ale jakby stworzyc wlokno pajeczynowe... P.S. mozna by je nazwac wloknem arachnoicznym....czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Nie. Włókno szklane jest ze szkła (krzemu), a karbon z włókna węglowego (węgiel). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ale jakby stworzyc wlokno pajeczynowe... Co ty Than Junior znowu wymysliles :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ale jakby stworzyc wlokno pajeczynowe... P.S. mozna by je nazwac wloknem arachnoicznym....czy jakos tak Jest takowe nawet wytwarzane - jak narazie w laboratoriach i metodami naturalnymi, starają się z tego robić kamizelki kuloodporne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Jest takowe nawet wytwarzane - jak narazie w laboratoriach i metodami naturalnymi, starają się z tego robić kamizelki kuloodporne. w końcu nić pajęcza jest wytrzymalsza od stali o tej samej grubości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 w końcu nić pajęcza jest wytrzymalsza od stali o tej samej grubości Na ale to by było za mało - w końcu Kevlar też taki jest - Biosteel ma być mocniejszy bo tak się nazywa ten produkt komercyjnie, tyle, że nie wiem jak im idą te badania i czy czasem nie zrezygnowali z naturalnego pozyskiwania. Zresztą przyszłość jest upatrywana w nanorurkach węglowych - wytrzymalsze od sieci pajęczej - ale to jeszcze trochę muszą się nad tym naukowcy pomęczyć, by dało się je uzyskać za rozsądne pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Chyba ogladaliscie ten sam program na Discovery co ja ... tzn aflinta szczegolnie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Co to są drag coilovers? Specjalne zawieszenie, ktore jest ustawione do jazdy na 1/4 mili, poniewaz wiekszosc mocy jest przekazywana na tylnie kola jest ono mieksze z tylu i twardsze z przodu, niestety szczegolow konstrukcji nieznam :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Maly update: czas nie podany jeszce, ale auto podobno osiagnelo ponad 145 mph na 1320. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 na tym ostatnim zdjeciu ma ciekawe oponki - oni do dragu wlasnie takie z duzym profilem uzywaja? W sumie jak tak pomysle, to te top-fuel dragstery to tez maja duzy, a raczej olbrzymi profil; rozumiem, ze to ma sluzyc lepszej przyczepnosci. Ale moze mi ktos wytlumaczyc, na czym to dokladnie polega? Bo narazie jedyne tak naprawde sensowne, co mi przychodzi do glowy, ze jak jest mniejsze cisnienie w takiej oponie, to jest wieksza powierzchnia gumy przylegajaca do asfaltu a duzy profil sprawia, ze nie ma ryzyka uszkodzenia felg. Cos jeszcze? P.S. domyslam sie, ze to jest pewnie jakas specjalna supermiekka guma niczym taka do zucia? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Chyba ogladaliscie ten sam program na Discovery co ja ... tzn aflinta szczegolnie ;-) Niestety nie, wyczytałem swego czsasu gdzieś w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 dla mnie fajna sprawa chcialbym sie tym przejechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 no coz autko przejechalo najszybszy przejazd 10.30s, wiec nie padla 9, ale sprzeglo padlo juz na starcie tego przejzdu, wiec z bardzo slizagajcym sie sprzeglem tyle pojechalo.....prgnozy sa na 9.4s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Po pierwsze, czy ktoś może usunąć offtopic z tego wątku? Byłbym zobowiązany. Auto wygląda bardzo ładnie i jak widać fajnie jeździ. Rozumiem, że 1320 feet? Czy o co chodzi? Przy całym szacunku dla dokonań muszę dodać dwa komentarze do mocy. 1. Dynojet pokazuje wyniki na kołach mniej więcej takie, jakie np DynoDynamics pokazuje na silniku. 2. Nawet gdyby na kołach było 720, to na silniku będzie raczej o 100, może 120 więcej - a nie o 200 więcej. Ładny wynik, to oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 ∞ FILMIKI ∞ http://www.carrito.net/bigvalley/junio4.wmv http://www.carrito.net/bigvalley/700whp.wmv http://www.carrito.net/bigvalley/en%20la%20calle.wmv http://www.carrito.net/bigvalley/10.2.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 .Rozumiem, że 1320 feet? Czy o co chodzi? Dokladnie o 1/4 mili Nawet gdyby na kołach było 720, to na silniku będzie raczej o 100, może 120 więcej - a nie o 200 więcej. Z tego co mnie nauczono(a moge byc w bledzie) to straty rosna rownolegle z moca, jak mi w Evo zmierzono moc na kolach 430whp to powiedziano mi w AMS ze starta wynosi jakies 18%(chlopaki pracuja na DSM-ach od pozatku lat 90, maja najszybsze Evo bez n2o w US). Dlatego napisalem ze starty beda wieksze, ale ja mowie...moge sie mylic i prosze mnie porawic jak by tak bylo :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Straty nie rosną równolegle z mocą - nie ma powodu, aby tak było, poza tym dowodzą tego wykresy i przeróbki auta - podczas strojenia moc wzrasta a straty nie (oczywiście mówię o stratach w funkcji obrotów, gdy moc się przenosi wyżej to straty też nieco wzrastają). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się