Skocz do zawartości

Najmocniejsze USDM STI( 719.5whp & 709.3ft-lbs )


RadRSTI

Rekomendowane odpowiedzi

w końcu nić pajęcza jest wytrzymalsza od stali o tej samej grubości

 

Na ale to by było za mało - w końcu Kevlar też taki jest - Biosteel ma być mocniejszy :) bo tak się nazywa ten produkt komercyjnie, tyle, że nie wiem jak im idą te badania i czy czasem nie zrezygnowali z naturalnego pozyskiwania. Zresztą przyszłość jest upatrywana w nanorurkach węglowych - wytrzymalsze od sieci pajęczej - ale to jeszcze trochę muszą się nad tym naukowcy pomęczyć, by dało się je uzyskać za rozsądne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to są drag coilovers?

 

Specjalne zawieszenie, ktore jest ustawione do jazdy na 1/4 mili, poniewaz wiekszosc mocy jest przekazywana na tylnie kola jest ono mieksze z tylu i twardsze z przodu, niestety szczegolow konstrukcji nieznam :? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym ostatnim zdjeciu ma ciekawe oponki - oni do dragu wlasnie takie z duzym profilem uzywaja?

 

W sumie jak tak pomysle, to te top-fuel dragstery to tez maja duzy, a raczej olbrzymi profil; rozumiem, ze to ma sluzyc lepszej przyczepnosci. Ale moze mi ktos wytlumaczyc, na czym to dokladnie polega? Bo narazie jedyne tak naprawde sensowne, co mi przychodzi do glowy, ze jak jest mniejsze cisnienie w takiej oponie, to jest wieksza powierzchnia gumy przylegajaca do asfaltu a duzy profil sprawia, ze nie ma ryzyka uszkodzenia felg. Cos jeszcze?

 

 

P.S. domyslam sie, ze to jest pewnie jakas specjalna supermiekka guma niczym taka do zucia? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, czy ktoś może usunąć offtopic z tego wątku? Byłbym zobowiązany.

Auto wygląda bardzo ładnie i jak widać fajnie jeździ.

Rozumiem, że 1320 feet? Czy o co chodzi?

Przy całym szacunku dla dokonań muszę dodać dwa komentarze do mocy.

1. Dynojet pokazuje wyniki na kołach mniej więcej takie, jakie np DynoDynamics pokazuje na silniku.

2. Nawet gdyby na kołach było 720, to na silniku będzie raczej o 100, może 120 więcej - a nie o 200 więcej.

Ładny wynik, to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Rozumiem, że 1320 feet? Czy o co chodzi?

 

Dokladnie o 1/4 mili ;)

 

Nawet gdyby na kołach było 720, to na silniku będzie raczej o 100, może 120 więcej - a nie o 200 więcej.

 

Z tego co mnie nauczono(a moge byc w bledzie) to straty rosna rownolegle z moca, jak mi w Evo zmierzono moc na kolach 430whp to powiedziano mi w AMS ze starta wynosi jakies 18%(chlopaki pracuja na DSM-ach od pozatku lat 90, maja najszybsze Evo bez n2o w US).

Dlatego napisalem ze starty beda wieksze, ale ja mowie...moge sie mylic i prosze mnie porawic jak by tak bylo :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straty nie rosną równolegle z mocą - nie ma powodu, aby tak było, poza tym dowodzą tego wykresy i przeróbki auta - podczas strojenia moc wzrasta a straty nie (oczywiście mówię o stratach w funkcji obrotów, gdy moc się przenosi wyżej to straty też nieco wzrastają).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...