RadRSTI Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Powoli Sti dogania osiagi i moce jakie osiagagaja Evo, moc na kolach to 720 koni, wiec zwyklych km bedzie pewnie ponad 900(1000?) :shock: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 :shock: robi wrażenie, a przy tym z zewnątrz niewiele sie różni od zwykłego STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Właśnie...z zewnątrz taki niepozorny ale z pazurkiem. Natomiast zdjęcie z widokiem na silnik :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Mozna prosic opis modyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Fajne, tylko po co? :wink: Bardzo mi sie podoba silnik i te wszystkie kolorowe / chromowane elementy, no i sam kolor auta. Na minus zaliczylbym kierownice 8) ps. Ja sie na wykresach nie znam, ale ten jakis dziwny jest. Kawalek linii jest wytarty :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Mozna prosic opis modyfikacji? niestety tego chlopaki jeszcze nie podali, tu jest wiecej fotek: http://www.crawfordperformance.com/gall ... ctionID=54 Fajne, tylko po co? Drag racing i reklama dla firmy. . Ja sie na wykresach nie znam, ale ten jakis dziwny jest. Kawalek linii jest wytarty :wink: Auto sie slizga na dyno 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 konkretny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Drag racing i reklama dla firmy. Subaru i drag racing? Błeeee! Auto sie slizga na dyno 8) To chyba wykres powinien "podskoczyć" a nie zniknąć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 no piękne auto, ale ciekawe jaką ma ten wyrób wytrzymałość bo pewne jest, że coś się sypnie i to raczej wcześniej niż później. Ale dla mnie to właśnie Stany Zjednoczone są stolicą światowego tuningu gdzie mają szanse na realizaję różne szalone pomysły 8) jak np takie STi, które mi się bardzo podoba ale jako 3-4 samochodzik w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ale dla mnie to właśnie Stany Zjednoczone są stolicą światowego tuningu gdzie mają szanse na realizaję różne szalone pomysły Mi się wydaję, że stolicą światowego tuningu jest mimo wszystko Japonia 8) Ci mali panowie potrafią czynić cuda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 coz obydwa kraje maja swoje mocne strony, stany bardziej pod wzgledem mocy, a japonia kontroli auta, acz kolwiek i ta linia powoli zanika....w swojej ostatniej wizicie w US Keiichi Tsuchiya(aka drift king, oraz prezenter i kierowca best motoring i hot version) po przejazdze 6 autami zrobionymi przez US tunerow, dal im najwyzsze noty, a po przejazdzce civiciem jakiegos przypadkowego gostka z parkingu(chlopak sobie przyjechal popatrzec jak kreca BMI - Volume 21 - HVI American Togue) stwierdzil ze civic jest lepszy w prowadzeniu, niz firmowy civic spoona....wrx ktory tam przyjechal z project XS, nazwal najlepsza impreza jaka jechal Wiec stany sobie radza calkiem niezle..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ciekawe czy z taka moca, i napedem na 4 kola to potrafi jechac inaczej niz do tylko do przodu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ciekawe czy z taka moca, i napedem na 4 kola to potrafi jechac inaczej niz do tylko do przodu :?: watpie, ale na pewno nie z programem na 700 whp...ale boost zawsze mozna obnizyc do minimum i tym sposobem miec autko bardzie nadajace sie do zakretow. aczkolwiek mysle ze w tym aucie sa drag coilovers, wiec moze za bardzo sie nie nadawac do skrecania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 najlepsze w tym wszystkim sa felgi....sa cudowne A tak na marginesie...po co mu jeszcze hoodscoop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 najlepsze w tym wszystkim sa felgi....sa cudowne Volk le28n :wink: PS.Spac nie moge wiec posty sobie nabijam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 to sa osiemnastki czy siedemnastki? [EDIT] spojrzalem jeszcze raz na zdjecia...chyba pytanie powinno brzmiec: to sa osiemnastki czy dziewietnastki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landm Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Czy mi się wydaje, czy maska jest carbonowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 faktycznie jest, albo oblepili ja tym carbono-podobnym tasmexem.... yy nie, raczej tego nie zrobili, prawda :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja jakoś nie mogę tego zrozumieć. Po co zmieniać body kit na carbonowy ? Dla mnie to strasznie wsiowo wygląda. Jeśli się mylę, to zreformujcie mnie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja jakoś nie mogę tego zrozumieć. Po co zmieniać body kit na carbonowy ? Dla mnie to strasznie wsiowo wygląda. Jeśli się mylę, to zreformujcie mnie proszę. może chodzi o redukcję wagi. ale w tym wypadku to tylko chyba dla lansu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 to chyba chodzi o wage ... hehe troche za pozno :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Jeśli idzie o aspekt wagowy to można by zrobić to tak , że z zewnątrz by nie było widać, iż to carbon jest. Więc bardziej chodzi o wygląd niż osiągi. Po za tym są materiały lżejsze od carbonu. Stąd moje wcześniejsze pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 carbonowa maska, nie wykluczone tez ze carbonowy dach i tylna klapa, ciensze szyby... takich rzeczy nie widac ale w efekcie auto jest nieco lzejsze, Po za tym są materiały lżejsze od carbonu. Np co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Auto jest poprostu sliczne (moze troche ciut za niskie) I jest na sprzedaz !!! Jakis czas temu widzialem je na ebayu. W tle stal Piekny takze czarny CL BRABUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Witek, karbon jest lekki i fajnie wyglada wiec robiac element karbonowy czesto zostawia sie jego surowa wersje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się