carlos-wrx Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam. Kupiłem dzis eSTIajową skrzynie na przeszczep dla mojej "wichury" - skrzynia jest z dccd, walem, i dyfrem, wszystko z jednego kompletu, dlatego zakładam iz przelożenia pasują i nie będzie przykrej niespodzianki na wiskozie tudzież dyfrze. Moje pytanie teraz, jakie wahacze - czy seryjne estiajowe (wiem że dluzsze) czy da rade zmodyfikować wrx-owe aby pasowały, zewnetrzny sterownik dccd, słyszalem o neetronicsu, boje sie tylko czy potrzeba mi tak zaawansowanego sterowania, jakos nie czuje sie technicznie mocny, aby wprowadzać customowe ustawienia podczas jazdy. Czy sprzęglo OEMowe STI wystarczy, czy pokusić sie o lepsze, w zbliżonej cenie, warto się wpuszczać w koszta, jesli silnik tymczasowo nie przekroczy powiedzmy 260/270KM...? Z drugiej strony, jesli juz skrzynia bedzie na dechach, czy nei zrobić tego raz a porzadnie.... Dzieki pozdrawiam. Zawsze dobrze jest poznac opinie tych co już przez to przebrnęli lub organoleptycznie stykali sie z problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Chyba będziesz musiał wymienić piasty. Półośki z STI mają inną średicę niż WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 troche mnie zmartwiłeś - czyli brakuje mi jeszcze sti-owych 1/2osi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 I piast. Dodatkowo z tyłu masz inną średnice hamulca ręcznego i będziesz musiał wymienić tarcze, a ponieważ z wrx-a mają mniejszą średnice to musisz kupić zaciski z STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam.Kupiłem dzis eSTIajową skrzynie na przeszczep dla mojej "wichury" - skrzynia jest z dccd, walem, i dyfrem, wszystko z jednego kompletu, dlatego zakładam iz przelożenia pasują i nie będzie przykrej niespodzianki na wiskozie tudzież dyfrze. Moje pytanie teraz, jakie wahacze - czy seryjne estiajowe (wiem że dluzsze) czy da rade zmodyfikować wrx-owe aby pasowały, zewnetrzny sterownik dccd, słyszalem o neetronicsu, boje sie tylko czy potrzeba mi tak zaawansowanego sterowania, jakos nie czuje sie technicznie mocny, aby wprowadzać customowe ustawienia podczas jazdy. Czy sprzęglo OEMowe STI wystarczy, czy pokusić sie o lepsze, w zbliżonej cenie, warto się wpuszczać w koszta, jesli silnik tymczasowo nie przekroczy powiedzmy 260/270KM...? Z drugiej strony, jesli juz skrzynia bedzie na dechach, czy nei zrobić tego raz a porzadnie.... Dzieki pozdrawiam. Zawsze dobrze jest poznac opinie tych co już przez to przebrnęli lub organoleptycznie stykali sie z problemem. najlepiej dokup sobie zwrotnice + piasty + hamulce + półosie z STI z lat 2001-2004 i zostają Twoje seryjne wahacze. Sprzegło OEM da rade, jazda bez dccd jest bez sensu , dokup sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 bardzo zależałoby mi aby samochód pozostał na 5x100, troche mnie to :shock: , myslałem, że sprzęglo + sterownik + wahacze i już :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 bardzo zależałoby mi aby samochód pozostał na 5x100, troche mnie to :shock: , myslałem, że sprzęglo + sterownik + wahacze i już :roll: carfit - nie "wala" ci się gdzieś tam taki komplet? wahacze Ci nie są potrzebne, rozstaw tez zostanie 5x100 jesli dokupisz to co pisałem wyzej. Niestety nie wala mi się nic w rozstawie 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Chyba wiem gdzie są piasty 5x100 i może półośki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 carlos-wrx normalnie widzę, że pojechałeś szeroką listwą z tymi modami :shock: Jak już się w pełni uzbroisz, to wpadaj na spota, co to będzie pewnie w jakimś czerwcu [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 7:49 pm ] A on topic: sprzęgło seryjne STi wystarcza nawet przy wyższych mocach, więc chyba nie ma sensu kupować czegoś aftermarketowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 carlos-wrx normalnie widzę, że pojechałeś szeroką listwą z tymi modami :shock: Jak już się w pełni uzbroisz, to wpadaj na spota, co to będzie pewnie w jakimś czerwcu [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 7:49 pm ] A on topic: sprzęgło seryjne STi wystarcza nawet przy wyższych mocach, więc chyba nie ma sensu kupować czegoś aftermarketowego. dzieki - mam nadzieję że w 4-5 tygodni uda mi sie ogarnąć temat do końca - na początek postaram sie utrzymac moc na silniku ok 270km, potem kute i zobaczymy, to moze byc fajny praktyczny wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 bardzo zależałoby mi aby samochód pozostał na 5x100, troche mnie to :shock: , myslałem, że sprzęglo + sterownik + wahacze i już :roll: bez problemu mozesz zalozyc duzy dyfer do tylu(z sti) i nie zmieniac nic wiecej z sti... wystarczy zrobic tylko custom poloski, ktore beda mialy wewnetrzny przegub sti (pasujacy pod dyfer), zewnetrzny przegub wrxowy i walek o odpowiedniej dlugosci, o reszcie zapominasz, znam przynajmniej 2 wrxy ktre maja wlasnie tak to rozwiazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 bez problemu mozesz zalozyc duzy dyfer do tylu(z sti) i nie zmieniac nic wiecej z sti... wystarczy zrobic tylko custom poloski, ktore beda mialy wewnetrzny przegub sti (pasujacy pod dyfer), zewnetrzny przegub wrxowy i walek o odpowiedniej dlugosci, o reszcie zapominasz, znam przynajmniej 2 wrxy ktre maja wlasnie tak to rozwiazane. ...dzieki, poruszyłem temat na prv z paroma osobami i też mowią o "hybrydzie" na półosiach, i karzą spac spokojnie... ...podobno to nie pierwszyzna i będzie śmigac jak tralala bez takich komplikacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 mowią o "hybrydzie" na półosiach Aaa! O takich to nie słyszałem. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ja mam takie półośki i nie mam z nimi najmniejszego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 troche mnie to to ty ta skrzynie kupiles tak bez namysłu ? Skad mozna wziasc takie pol oski ? ...carlos - ...czemuś nie kupił STI ? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 to ty ta skrzynie kupiles tak bez namysłu ? ...przeprowadziłem wczesniej "zwiad" techniczny , myslałem iz temat mam ogarniety, niestety ja jestem "umysłowy" i nie ogarniam jeszcze mechaniki w sposób jaki bym chciał... ...carlos - ...czemuś nie kupił STI ? :grin: ...powiem Ci, ze jak na to patrze z perspektywy, to sugerowałem sie wyłacznie danymi dotyczacymi przyspieszenia od 0 do 100, co mnie tam interesowały parametry skrzyni, problemy silnikowe - zero, miało grzac do przodu i tyle. Wykalkulowalem, po co dorzucać 30kpln skoro mam auto wolniejsze jedynie o 0,5sek - teraz mam, delikatnie mowiąc, moralniaka. :roll: :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 sugerowałem sie wyłacznie danymi dotyczacymi przyspieszenia od 0 do 100, co mnie tam interesowały parametry skrzyni, problemy silnikowe - zero, miało grzac do przodu i tyle. Wykalkulowalem, po co dorzucać 30kpln skoro mam auto wolniejsze jedynie o 0,5sek - teraz mam, delikatnie mowiąc, moralniaka. :roll: :smile: A nie trzeba było wcześniej The Forum poczytać? Przecież wątków WRX vs STi jest pełno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ...nawet Nelly czyta The Forum, widzisz nie każdy od razu jest na tyle przewidujący, no bo co zlego mogło być w mitycznej subaru imprezie - teraz to już po ptokach, ale nie będzie źle... mogło być gorzej - miałem kupic V70R, to już chyba lepiej skonczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Chyba jesteś za bardzo przewrażliwiony Twój WRX jest w miarę świeży i nie posiada już większości bolączek modeli z wcześniejszych lat. Ja bym poczekał i zobaczył czy jestem w stanie popsuć samochód w obecnym setupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 miałem kupic V70R, to już chyba lepiej skonczyłem Zdecydowanie lepiej :!: Ja bym poczekał i zobaczył czy jestem w stanie popsuć samochód w obecnym setupie Ona jest słuszna, ta koncepcja :wink: Może się pospieszyłeś z tym 6mt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ja bym poczekał i zobaczył czy jestem w stanie popsuć samochód w obecnym setupie ...jak popsuć skrzynię 5mt, to chyba wiem, parę mocnych strzałów ze sprzęgła na suchym, na pewno przyspieszyłoby wystawienie nekrologu... ...a tak to jeszcze 5mt, znajdzie godnego nastepcę, za rozsądne pieniadze, przynajmniej część kosztow mi sie zwroci - szuka ktoś skrzyni 5mt z dyfrem i wałem? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 jak popsuć skrzynię 5mt, to chyba wiem, parę mocnych strzałów ze sprzęgła na suchym, na pewno przyspieszyłoby wystawienie nekrologu Pamiętaj, że "szóstka" nie jest nieśmiertelna. Są na forum spece "co umią" ją złamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 carlos-wrx, my to mamy wolnossacego WRXa ale czemus Ty nie kupil STI? Hrhrhr... Swoja droga ciekawe co ma jeszcze WRX (pomijajac silnik z osprzetem) czego u nas jeszcze nie ma i moznaby zaimplementowac? A... fotele!!! Skrzynia, skrzynia... nie mam kapusty, ale daj cene na priva. Tylko pamietaj ze nia mam kapusty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Eee. a czy przypadkiem wolnossacy nie ma nieco inaczej sprzegla rozwiazanego? Podejdzie skrzynia od WRX'a do NA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Do Legaca podejdzie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się