dv24v Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Jestem ciekaw, co mi da ominiecie solenoidu i polaczenie bezposrednio kolektora z wg. A jesli doladowanie 0,5 - 0,6, to czy da sie je zwiekszyc do 1,0 - 1,1 za pomoca dzwigni na wg ?? A gdyby to nie pomoglo, to co mi, da wlozenie do wezyka restryktora z mniejszym przeplywem. A moze ktos, juz to przerabial i wie. Że np. mozna, wlozyc jakis koralik albo ciezarek ze sklepu wedkarskiegp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Jestem ciekaw, co mi da ominiecie solenoidu i polaczenie bezposrednio kolektora z wg. A jesli doladowanie 0,5 - 0,6, to czy da sie je zwiekszyc do 1,0 - 1,1 za pomoca dzwigni na wg ?? A gdyby to nie pomoglo, to co mi, da wlozenie do wezyka restryktora z mniejszym przeplywem. A moze ktos, juz to przerabial i wie. Że np. mozna, wlozyc jakis koralik albo ciezarek ze sklepu wedkarskiegp. Jasne że tak, wszystko można :roll: , tylko nie zapomnij pokrecić aparatem zapłonowym, żeby zapłon przy okazji wyregulować :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 carfit, Szukałem tyle i nie moge go znaleźć Teraz w serii, mam w peaku do 1,05, ale chciałem to jakos ustabilizowac. I tak sobie pomyslalem, ze jak ominę solenoid, to bedzie bardziej stabilne doladowanie. Czy mam racje ? A moze taki sam efekt da mi mbc ?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 carfit, Szukałem tyle i nie moge go znaleźć Teraz w serii, mam w peaku do 1,05, ale chciałem to jakos ustabilizowac. I tak sobie pomyslalem, ze jak ominę solenoid, to bedzie bardziej stabilne doladowanie. Czy mam racje ? A moze taki sam efekt da mi mbc ?? :roll: takie kombinacje zwykle kończą się ....... remontem silnika :cool: Chcąc podnieść boost, musisz skorygować zapłon , paliwo itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 nie wiem jak w MY04 wyglada mapa paliwa, zaplon etc ale chyba mozna cos podniesc ponad standard? jak np w klasyku do 1.15... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Panowie nie jestem mocy w tym temacie wiec moge głupio pisać ale mam GTka my00 i miałem blisko turbiny takie małe ustrojstwo (pokrętełko, potencjometr) i z tego wychodziły 2 małe przewodziki podciśnieniowe i nie były do nieczego podłączone i tak sie zastanawiam czy tym pokretełkiem nie można by "podkręcić" turbiny-ciśnienia. Narazie wymontowałem te urządzenie ponieważ nie było do niczego podłącząne. Czy wiecie co to może być i do czego służyć?? w tej chwil ciśnienie jakie mi pokazuje zegar ok max 0.6 - 0.7 bara. Z tego co wiem mam większą pompe paliwa Walbro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 nie wiem jak w MY04 wyglada mapa paliwa, zaplon etc ale chyba mozna cos podniesc ponad standard? jak np w klasyku do 1.15... Nie można, głównie ze względu na sposób przejścia w openloop. I nie klepka jest groźna, tylko zwykła jazda codzienna, kiedy przyspieszasz na wychyleniach przepustnicy poniżej 60%. Wyższe doładowanie i jazda w zakresie do 4300rpm na afr14,7 zabija silniki wrx-ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 pewnie miales MBC. a laduje Ci 0,6 bo nie masz restryktora na przewodzie idacym z turbo do aktuatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kohoshi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 miałem blisko turbiny takie małe ustrojstwo (pokrętełko, potencjometr) i z tego wychodziły 2 małe przewodziki podciśnieniowe ze sprężynką jeszcze w dodatku? to zapewne mityczne MBC :wink: w tej chwil ciśnienie jakie mi pokazuje zegar ok max 0.6 - 0.7 bara. a GT powinien Ci ładować coś koło 0,9 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jako, A w momencie, gdy mam swinke SAFC2 która Ci, pokazywałem kiedyś. Odejme, mu paliwa do 60% otwarcia przepustnicy i gdy bede, kontrolowal afr. To co wtedy. Mozna tak robic ?? ECU, chyba i tak sam sobie ustawia zapłon ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jako, A w momencie, gdy mam swinke SAFC2 która Ci, pokazywałem kiedyś. Odejme, mu paliwa do 60% otwarcia przepustnicy i gdy bede, kontrolowal afr. To co wtedy. Mozna tak robic ?? ECU, chyba i tak sam sobie ustawia zapłon ... :roll: Nie ma sensu odejmować paliwa skoro już jest ubogo. Dodawać za pomocą safc też nie ma sensu, ponieważ w closedloop program na bazie odczytu z sondy lambda, będzie wprowadzał długo i krtótko terminowe ujemne korekcje mapy paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jako, To po co Apexi wymyslilo cos takiego :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jako, To po co Apexi wymyslilo cos takiego :?: :roll: Safc został wymyślony raczej do działania w openloop. W wrx04 może mieć zastosowanie jako kompensacja zamontowania większych wtryskiwaczy, albo stożka, ale przy założeniu braku dostępu do sterownika, a taki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jako, To ja rozumiem. Ale powiedz, czego tak drogo. Apelowal juz ktos do Ciebie, w mojej sprawie. :grin: A tak powaznie, to uwazasz ze podniesienie boostu o 0,1 i wystrojenie safc sprawdzajac afr nie da zadnego efektu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 dv24v, pojedź i zrób porządny remap...mówię Ci to juz od miesiecy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 pojedź i zrób porządny remap...mówię Ci to juz od miesiecy... Dobrze powiedziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Lanek, Wszedzie daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 zrób zdalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 kropkowicz, Właśnie próbuje. Tylko nikt nie chce pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 najpierw kabelek ... a w ogóle wypad do nielegala :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Lanek, Wszedzie daleko Marudzisz... :razz: OT: Lepiej przyjedz do mnie bo wyszla jeszcze jedna niespodzianka u Ciebie i trzeba uzgodnic co robimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Lanek, Dobrze że sie jeszcze sezon na motocykle nie zaczął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się