Skocz do zawartości

Regulacja boostu za pomoca wg i restryktora.


dv24v

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekaw, co mi da ominiecie solenoidu i polaczenie bezposrednio kolektora z wg. A jesli doladowanie 0,5 - 0,6, to czy da sie je zwiekszyc do 1,0 - 1,1 za pomoca dzwigni na wg ?? A gdyby to nie pomoglo, to co mi, da wlozenie do wezyka restryktora z mniejszym przeplywem. A moze ktos, juz to przerabial i wie. Że np. mozna, wlozyc jakis koralik albo ciezarek ze sklepu wedkarskiegp. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw, co mi da ominiecie solenoidu i polaczenie bezposrednio kolektora z wg. A jesli doladowanie 0,5 - 0,6, to czy da sie je zwiekszyc do 1,0 - 1,1 za pomoca dzwigni na wg ?? A gdyby to nie pomoglo, to co mi, da wlozenie do wezyka restryktora z mniejszym przeplywem. A moze ktos, juz to przerabial i wie. Że np. mozna, wlozyc jakis koralik albo ciezarek ze sklepu wedkarskiegp. :mrgreen:

 

Jasne że tak, wszystko można :roll: , tylko nie zapomnij pokrecić aparatem zapłonowym, żeby zapłon przy okazji wyregulować :cool:

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, Szukałem tyle i nie moge go znaleźć :mrgreen: Teraz w serii, mam w peaku do 1,05, ale chciałem to jakos ustabilizowac. I tak sobie pomyslalem, ze jak ominę solenoid, to bedzie bardziej stabilne doladowanie. Czy mam racje ? A moze taki sam efekt da mi mbc ?? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, Szukałem tyle i nie moge go znaleźć :mrgreen: Teraz w serii, mam w peaku do 1,05, ale chciałem to jakos ustabilizowac. I tak sobie pomyslalem, ze jak ominę solenoid, to bedzie bardziej stabilne doladowanie. Czy mam racje ? A moze taki sam efekt da mi mbc ?? :roll:

 

takie kombinacje zwykle kończą się ....... remontem silnika :cool:

Chcąc podnieść boost, musisz skorygować zapłon , paliwo itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie jestem mocy w tym temacie wiec moge głupio pisać ale mam GTka my00 i miałem blisko turbiny takie małe ustrojstwo (pokrętełko, potencjometr) i z tego wychodziły 2 małe przewodziki podciśnieniowe i nie były do nieczego podłączone i tak sie zastanawiam czy tym pokretełkiem nie można by "podkręcić" turbiny-ciśnienia. Narazie wymontowałem te urządzenie ponieważ nie było do niczego podłącząne. Czy wiecie co to może być i do czego służyć?? w tej chwil ciśnienie jakie mi pokazuje zegar ok max 0.6 - 0.7 bara.

Z tego co wiem mam większą pompe paliwa Walbro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w MY04 wyglada mapa paliwa, zaplon etc ale chyba mozna cos podniesc ponad standard? jak np w klasyku do 1.15...

 

Nie można, głównie ze względu na sposób przejścia w openloop.

I nie klepka jest groźna, tylko zwykła jazda codzienna, kiedy przyspieszasz na wychyleniach przepustnicy poniżej 60%. Wyższe doładowanie i jazda w zakresie do 4300rpm na afr14,7 zabija silniki wrx-ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem blisko turbiny takie małe ustrojstwo (pokrętełko, potencjometr) i z tego wychodziły 2 małe przewodziki podciśnieniowe

ze sprężynką jeszcze w dodatku? to zapewne mityczne MBC :wink:

w tej chwil ciśnienie jakie mi pokazuje zegar ok max 0.6 - 0.7 bara.

a GT powinien Ci ładować coś koło 0,9 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, A w momencie, gdy mam swinke SAFC2 która Ci, pokazywałem kiedyś. Odejme, mu paliwa do 60% otwarcia przepustnicy i gdy bede, kontrolowal afr. To co wtedy. Mozna tak robic ?? ECU, chyba i tak sam sobie ustawia zapłon ... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, A w momencie, gdy mam swinke SAFC2 która Ci, pokazywałem kiedyś. Odejme, mu paliwa do 60% otwarcia przepustnicy i gdy bede, kontrolowal afr. To co wtedy. Mozna tak robic ?? ECU, chyba i tak sam sobie ustawia zapłon ... :roll:

 

Nie ma sensu odejmować paliwa skoro już jest ubogo. Dodawać za pomocą safc też nie ma sensu, ponieważ w closedloop program na bazie odczytu z sondy lambda, będzie wprowadzał długo i krtótko terminowe ujemne korekcje mapy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, To po co Apexi wymyslilo cos takiego :?: :roll:

 

Safc został wymyślony raczej do działania w openloop. W wrx04 może mieć zastosowanie jako kompensacja zamontowania większych wtryskiwaczy, albo stożka, ale przy założeniu braku dostępu do sterownika, a taki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...