Skocz do zawartości

z kim konkuruje nowy Outback diesel?


Xanadu

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Dla mnie np ważne by było , by subaraki miały światła do jazdy dziennej. W mojej imprezie , żaróweczki starczają na 3-4 miesiące. Prawą wymienię sam ale z lewą muszę się fatygować do serwisu. Mimo, że zrobią to dla mnie od ręki (dzięki KOCAR) to jednak muszę się tam udać.

 

Polecam AUDI

 

Co mają dobre właściwości jezdne i silnik do głośności pracy auta ! Chcesz udowodnić, że nie można pogodzić jednego i drugiego ! Jasne, że dla mnie te pierwsze będą ważniejsze , co nie oznacza że chciałbym by i spełniony był i drugi warunek.

:?: :?: :?: :?: :?: :?:

 

 

Szanowny Kolego

czy ja mam wątpliwości do subaru ??

jeżdżę imprezą od 4 lat (ok 190 000)

4 razy byłem na zlocie

w marynarce noszę pin subaru

za chwile kupuje nowe auto (się zdziwisz ale to jest też subaru)

kupuję wszystkie magazyny motoryzacyjne w PL

jak jestem w Niemczech odwiedzam salony subaru

modele nowe widziałem wcześniej niż były w Polsce (impreza, legacy, forester).

Paru znajomych namówiłem skutecznie na zakup nowych subaraków.

 

To, że wg Ciebie się czepiam takich szczegółów , to dla tego,że zależy mi raczej na rozwoju tej marki. Po co mam słuchać od kolegi - że forester ma fatalne wykończenie i kiepskie materiały (kupił jako drugie auto i porównuje ze swoim saabem 9-5). Drugi zawiedziony jest osiągami outbacka (3,6) - auto rekreacyjna , bo podstawowe to mercedes.

Wrzuć kolego trochę na luz i spojrzyj na temat OBIEKTYWNIE.

 

Ja chce , żeby to auto było tak dobre jak kiedyś technicznie (napęd zawieszenie, itp) ale i zarazem nie odstawało od innych z danego segmentu. To takie trudne do zrozumienia i zaakceptowania ?

 

A odnośnie testów - to o ile pamiętam w zderzeniowych nie wypadają rewelacyjne (europejskie) w widoczności dookoła też , te zagłowki jak widac też środek stawki.

Nie oznacza, to że to jest złe auto pod tym względem ale też nie przesadzajmy że jest idealnie dopracowane !

Fotel imprezy - pozostawia sporo do życzenia. Dla mnie po paru godzinach jazdy jest niewygodny. Ma ponadto zdecydowanie za krótkie siedziska. I to jest fakt.

Nowy outback w większości testów również zbiera minusy za siedzisko (brak trzymania bocznego). Jak porównuje do mojego wizualnie to w to wierzę. Na razie jeździłem nim za krótko, by to ocenić organoleptycznie.

 

Acha powiedz kolego jakim modelem TY jeździsz, który w pełni zaspokaja Twoje wymagania ?

 

Jeżdżę takim pojazdem jak Mazda CX-7 2.3 Turbo 260 KM (polecam) i nie wiem dlaczego zamówiłem OBK 3.6 H6 :?:

 

w marynarce noszę pin subaru

 

Szto to jest :?: :?: :?: :?: :?: marynarzu

 

 

jak jestem w Niemczech odwiedzam salony subaru

 

I powiedzieli Ci że są lepsze od panzerwagenów :?: :idea::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 424
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mac Paul: odwołujesz się do subiektywnych opinii: podoba / nie podoba. Subaru zawsze budziło pozytywne lub negatywne opinie i to jest największy plus bo nikt nie przechodził obok obojętnie.

W wielu przykładach masz racje ale jeśli chcesz mieć auto perfekcyjnie wyciszone, z super wygodnymi fotelami kup sobie Audi a4 Allroad dopłacając 30.000pln. Jeśli będzie za małe ( z tyłu zero miejsca w porównaniu z OBK ) dopłać 80.000 i kup A6 Allroad.

I rozwiązaliśmy Twój problem. :D

Oczekujemy, żeby Subaru konkurowało cenowo z Fordem, Hondą czy Toyotą więc mamy wykończenie na tym poziomie.

 

PS. Odnośnie Saab 9.3 1.9D to auto jest kompletną porażką. Silnik pracuje jak sieczkarnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego nie można się delektować jazdą i mieć inne atrybuty nowoczesnego auta ?

Rozumiem, że nie chcesz udowadniać, że nie da się zrobić samochodu , który dobrze jeździ itp. a jest przy okazji cichy, wygodny i bezpieczny.

Też dla mnie ważniejsze są właściwości trakcyjne, silnik,... a nie plastiki i komputer co nie oznacza , ze nie mogę wymagać i innych atrybutów , które posiadają współczesne auta.

Dla mnie np ważne by było , by subaraki miały światła do jazdy dziennej. W mojej imprezie , żaróweczki starczają na 3-4 miesiące. Prawą wymienię sam ale z lewą muszę się fatygować do serwisu. Mimo, że zrobią to dla mnie od ręki (dzięki KOCAR) to jednak muszę się tam udać.

można się wszystkim delektować, ale nic w życiu nie ma za darmo - po to właśnie są kompromisy - możesz mieć auto za 300 tys. i Subaru za maksymalnym wyposażeniem za połowę tej kwoty :P

chodzi tylko i wyłącznie o Twoje indywidualne potrzeby :lol:

poza tym, całkowicie nie kapuję stwierdzenia "nowoczesny samochód", albo "współczesne auta"... tzn. jakie?

ja mam światła do jazdy dziennej i gdybym miał wymieniać żarówki co 4 m-ce, to na Twoim miejscu też bym założył :P

a swoją drogą to musi być jakaś wada instalacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wielu przykładach masz racje ale jeśli chcesz mieć auto perfekcyjnie wyciszone, z super wygodnymi fotelami kup sobie Audi a4 Allroad dopłacając 30.000pln. Jeśli będzie za małe ( z tyłu zero miejsca w porównaniu z OBK ) dopłać 80.000 i kup A6 Allroad.

.

 

Eeee , jeżeli już o wyciszenie chodzi to zdecydowanie INFINITI EX/FX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu - pojawily się już w SIP LED'y do OBK ? Nie widziałem w ofercie....

ja zaraz po zakupie założyłem LEDy spoza oferty SIP - działają OK i mogę korzystać z funkcji AUTO w światłach

zresztą nawet jak będą LEDy w ofercie SIP to pewnie z ceną zaporową, jak do Forka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu - pojawily się już w SIP LED'y do OBK ? Nie widziałem w ofercie....

ja zaraz po zakupie założyłem LEDy spoza oferty SIP - działają OK i mogę korzystać z funkcji AUTO w światłach

zresztą nawet jak będą LEDy w ofercie SIP to pewnie z ceną zaporową, jak do Forka...

 

 

Przykręcone do dolnej części zderzaka ? Puścisz link jakie nabyłeś ?

LED'y do Forestera wyglądają bardzo fajnie ale koszt 1400 faktycznie zaporowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykręcone do dolnej części zderzaka ? Puścisz link jakie nabyłeś ?

LED'y do Forestera wyglądają bardzo fajnie ale koszt 1400 faktycznie zaporowy.

muszę sprawdzić, bo już nie pamiętam - gdzieś mam chyba jeszcze opakowanie

światła są przekręcone po lewej i prawej stronie otworu w zderzaku na wysokości mniej więcej świateł przeciwmgielnych i jest to instalacja prawie zgodnie z przepisami :wink: prawie co prawda robi różnicę, ale tu chodzi max. o parę centymetrów, która ewentualnie zależeć może od interpretacji :lol:

tak czy inaczej nie trzeba było naruszać samochodu, nic wycinać itd. - moje są podłużne, ale na dzisiaj szukałbym jednak okrągłych (znika problem przepisowych odległości i chyba fajniej by wyglądały)

światła działają zgodnie z przepisami, czyli kiedy one się palą, to żadne inne nie mają prawa się palić, a jak inne się włącza, to one automatycznie się wyłączają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Pogrzebię w sieci. Ksenony też się zużywają a żarówki nie kosztują 40pln....

decydując się na światła dzienne brałem pod uwagę parę kryteriów:

1. zużywanie się żarówek przednich i tylnych - zgodnie z przepisami dzienne mogą się palić tylko z przodu, więc oszczędzamy również tylne lampy

2. nie pali się niepotrzebnie w dzień podświetlenie deski rozdzielczej

3. mniejsze zużycie paliwa (minimalnie, ale zawsze)

4. nie włączają się niepotrzebnie w dzień spryskiwacze reflektorów przednich

5. można korzystać z funkcji automatycznego włączania się świateł, gdy zapada zmierzch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na japanparts.com sa LED'y do OBK ... miod malina ... choinka ala Audi :twisted:

 

http://japanparts.com/images/ImageFromD ... 1&no=35463

A mnie się podobają :oops: , są dużo dyskretniejsze (drobniejsze) od tych w Audi - tam są większe i jest ich mniej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego nie można się delektować jazdą i mieć inne atrybuty nowoczesnego auta ?

Rozumiem, że nie chcesz udowadniać, że nie da się zrobić samochodu , który dobrze jeździ itp. a jest przy okazji cichy, wygodny i bezpieczny.

Też dla mnie ważniejsze są właściwości trakcyjne, silnik,... a nie plastiki i komputer co nie oznacza , ze nie mogę wymagać i innych atrybutów , które posiadają współczesne auta.

Dla mnie np ważne by było , by subaraki miały światła do jazdy dziennej. W mojej imprezie , żaróweczki starczają na 3-4 miesiące. Prawą wymienię sam ale z lewą muszę się fatygować do serwisu. Mimo, że zrobią to dla mnie od ręki (dzięki KOCAR) to jednak muszę się tam udać.

można się wszystkim delektować, ale nic w życiu nie ma za darmo - po to właśnie są kompromisy - możesz mieć auto za 300 tys. i Subaru za maksymalnym wyposażeniem za połowę tej kwoty :P

chodzi tylko i wyłącznie o Twoje indywidualne potrzeby :lol:

poza tym, całkowicie nie kapuję stwierdzenia "nowoczesny samochód", albo "współczesne auta"... tzn. jakie?

ja mam światła do jazdy dziennej i gdybym miał wymieniać żarówki co 4 m-ce, to na Twoim miejscu też bym założył :P

a swoją drogą to musi być jakaś wada instalacji...

 

Wady instalacji 2 serwisy nie zauważyły (choć szukali).

W tym czasie auto przejeżdża ok 15 000 km.

Z tego co wiem w nowych subarakach nie ma świateł do jazdy dziennej -można je załozyć tylko bodajże do forestera. Pomijając kwestie ich wyglądu (skomponowania z resztą auta) sporo kosztują.

Kwestia zakładania takich lamp do świeżo kupionego auta w nieautoryzowanym zakładzie chyba nie wymaga rozwijania.

Czy uważacie , że to jest jakiś wielki problem dla inżynierów subaru, by były od razu w aucie ?

 

-- 22 sty 2011, o 13:16 --

 

Zajmuje się tym od ok 20 lat , więc proszę nie zaczynajmy na ten temat dyskusji - tutaj.

ja się tym zajmuję pewnie dłużej, no ale o gustach faktycznie nie ma co gadać :wink:

 

O ile mi wiadomo pierwszy sklep audiofilski w Poznaniu - TANIS (Akai, NAD) powstał ok 20 lat temu - Głogowska. W Warszawie Decibel i inne niewiele wcześniej. Wtedy też zaczął się ukazywać "magazyn hifi" w PL.

O czasach Diory i Tonsilu nie wspominam - nie było nic innego więc tego okresu nie biorę pod uwagę.

Jak chcesz na ten temat porozmawiać to serdecznie zapraszam na PW.

 

-- 22 sty 2011, o 13:27 --

 

I TAK OGÓLNIE ŻEBY BYŁO JASNE.

 

Lubię subaru.

Zrozumcie wreszcie , że to nie musi oznaczać kochać bez zastrzeżeń. Właśnie mnie zależy na jak największym rozwoju tej marki. Taka krytyka ma doprowadzać do postępu, rozwoju.

Czy wy uważacie, że to auto jest już kompletnie doskonałe ? Nie można go ulepszyć ?

Jak chłopaki z FHJ poczytają Wasze wpisy to pomyślą - po co cokolwiek rozwijać - wszak klienci są całkowicie zadowoleni i najlepiej nie zmieniać modelu przez najbliższe 20 lat.

Tylko w takim przypadku , marka nie będzie się rozwijać i docierać do nowych klientów.

 

Kolega Lucass - jeszcze się nie najeździłeś tym OBK ale już Ci się w nim wszystko podoba ?

Pin to taki mały znaczek z logo.

Niemcy panzerwageny wycofali z obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mnie zależy na jak największym rozwoju tej marki. Taka krytyka ma doprowadzać do postępu, rozwoju.

Czy wy uważacie, że to auto jest już kompletnie doskonałe ? Nie można go ulepszyć ?

Jak chłopaki z FHJ poczytają Wasze wpisy to pomyślą - po co cokolwiek rozwijać - wszak klienci są całkowicie zadowoleni i najlepiej nie zmieniać modelu przez najbliższe 20 lat.

Tylko w takim przypadku , marka nie będzie się rozwijać i docierać do nowych klientów..

 

Zależy co się oczekuje od tego rozwoju.

Ja osobiście niechciałbym żeby Subaru przypominało choinkę a'la Audi czy było naszpicowane gadżetami jak Creative Technologie czyli Citroen.

 

 

Kolega Lucass - jeszcze się nie najeździłeś tym OBK ale już Ci się w nim wszystko podoba ?

 

 

Mam częstą styczność z OBK-iem począwszy od modelu zakupionym w 2004 roku i nowym MY'10 . Miałem okazję też wybrać się w góry tymi autami. Zamawiając wiedziałem już mniej więcej czego mogę oczekiwać.

 

 

Pin to taki mały znaczek z logo.

 

Zabrzmiało początkowo jak jakieś odznaczenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba straciłem umiejętność wypowiadania się ze zrozumieniem

kurczę a w poniedziałek szkolę projektantów ze SKANSKiej :)

 

Nie chcę ciągnąc dalej tego bo odchodzimy od tematu.

 

Mam nadzieję, że subaru samo z siebie (podpatrując innych) się rozwinie

oczywiście nie zatracając swoich dotychczasowych wartości

 

dziękuje uczestnikom za , mam nadzieję , ciekawą dyskusję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

 

 

Prześwit 18 cm to trochę maławo......

 

Pewnie dla wielu wystarczy :idea: Jeżdżąc jednak po naszej rozgrzebanej ojczyźnie wiele razy mam okazję przecinać trasę W-wa - Katowice w miejscach remontowanych. Niektóre usypane zjazdy są ok a niektóre strome :? Byłem niedawno w sytuacji że pewna Pani jadąca przede mną się niestety zawiesiła na takim usypanym kopcu żwiru który wg drogowców jest przejazdem :roll: Napiszę krótko : Dzięki Ci OBK-u za zacny prześwit :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A6 Allroad dla mniej bogatych :)

 

Prześwit 18 cm to trochę maławo......

 

Taaaa, już widzę hordy Passatów Alltrack puszących się po miastach... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...