Skocz do zawartości

z kim konkuruje nowy Outback diesel?


Xanadu

Rekomendowane odpowiedzi

3.0 h6 pali w wawie 15.5 litra przy bardzo lekkiej nodze w legasiu, wiec 3.6 v6 w outbacku nie moze palic mniej

Dlaczego nie moze?

 

pojemnosc wieksza o 600ccm, pieciobiegowy automat z czasow motomieszka pierwszego (ja mowie o manualu), wyzsza masa auta, szersze kola, wyzsze nadwozie

 

nie moze

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 5:57 pm ]

.

Jak OBK to tylko 3.6L.

 

czyli 20 litrow w miescie...moze juz czas na dwulitrowego turboboksera o bezposrednim wtrysku paliwa?

 

 

3.0 h6 pali w wawie 15.5 litra przy bardzo lekkiej nodze w legasiu, wiec 3.6 v6 w outbacku nie moze palic mniej ;)

 

15 ? W katowicach 13 ;) .

 

gratuluje osiagniecia spalania nizszego od deklarowanego przez producenta pojazdu - to jest naprawde ewenement na euroskale. swoja droga, gdzie warszawie do katowic - polskie miasto stoleczne to chyba jedyne europejskie metropolis, ktore nigdy nie wachalo kawalka obwodnicy czy autostrady. rowniez w zwiazku z tym jestem za przeniesieniem stolicy w bardziej cywilzowane miejsce, ale to inny temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 424
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

OBK 3.6 miasto, 11 km, parkowany na zewnątrz. Styl jazdy znany ( do 19 ponad limit), gdy jest w "pierwszym rzędzie" na światłach, też pierwszy odjeżdżam - ale bez niepotrzebnych szaleństw na zasadzie gaz - hamulec.

Zużycie na tej ( stałej ) trasie od 10,4 do 14,6.

W tych samych warunkach Legacy 08 Spec B A/T pali ok. 1l więcej.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

velKosio - sorry ale nie skorzystam z Twoich "testów" z dwóch powodów :

1. nie interesuje mnie A5. no może po 50-ce .

2. według mnie są delikatnie mówiąc "subiektywne"

 

Odnośnie spalania to musisz zacząć wierzyć w cuda bo Forester 2.0 N/A pali więcej niż OBK 2.5N/A. tak samo jak WRX 228KM palił mi o 2l więcej niż w chwili obecnej kiedy ma ok. 270 KM. a jednak możliwe..... Ale koniec na temat spalania. Jest osobny wątek o tym więc można poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

velKosio - sorry ale nie skorzystam z Twoich "testów" z dwóch powodów :

1. nie interesuje mnie A5. no może po 50-ce .

2. według mnie są delikatnie mówiąc "subiektywne"

 

 

wszystkie te pudelka - a4, a4 avant, a4 allroad, a5 - jezdza dokladnie, ale to dokladnie tak samo. pytanie bylo o a4 allroad, wiec jesli moge odradzic to auto uzytkownikowi, zrobie to z przyjemnoscia - chocby (i slusznie) oceniona jako 'subiektywna' ;)

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 7:04 pm ]

http://www.whatcar.com/car-reviews/audi ... ry/25912-3

 

mizeria

 

w meskiej prasie kolorowej - a wiec auto-swiecie - oceny audi z pewnoscia beda bardziej zyczliwe ;)

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 7:49 pm ]

OBK 3.6 miasto, 11 km, parkowany na zewnątrz. Styl jazdy znany ( do 19 ponad limit), gdy jest w "pierwszym rzędzie" na światłach, też pierwszy odjeżdżam - ale bez niepotrzebnych szaleństw na zasadzie gaz - hamulec.

Zużycie na tej ( stałej ) trasie od 10,4 do 14,6.

 

:D :D testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra ;)

 

troche powagi, nalegam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadbanych 3-4 letnich aut na rynku wtórnym po prostu nie ma :idea: A wiesz, że jak mam coś ładnego i wystawiam na subaru.pl/komis to znika na ogół po tygodniu, max dwóch. Oczywiście są to auta, które znam, były u mnie kupuione i serwisowane :idea: a ich wartość często jest wyższa od tej, która podowana jest w eurotaxie nawet o 10 tyś złotych

 

czemu ja tego nie wiedziałem, 3,5 letniego forestera serwisowanego w aso, nietkniętego i z przebiegiem poniżej 100 tys ciężko było sprzedać za sensowne pieniądze, a dealerzy innych marek jęczeli że to nietypowe auto i go nie wezmą. rekordzista proponował 30 tys zł mówiąc że to i tak za dużo.

 

 

 

Swoją drogą u tego typa prawie kupiłem auto ale jak mi tak pojechał o tym spadku wartości sprawdziłem ile to jego nowe auto (skoda superb) by straciło na wartości i wymiękłem. Za kwotę którą auta o wartości ok 150 tys zł miesięcznie tracą na wartości można by wyżywić wioskę w Afryce, bezsens totalny.

 

Przykład: Forester 2.0 XA, produkcja 2006, stan idealny, przebieg 46.000 km. Cena wywoławcza: 64.900 - poszedł za 63.500

 

Pytanie brzmi: przez jakie źródła próbowałeś/sprzedawałeś auto?

 

Nie rozumiem Twojego problemu o tyle, że mam listę chętnych poszukujących takie samochody a tych aut najprościej w świeceie na rynku wtórnym brakuje :idea:

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 8:19 pm ]

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

 

troche powagi, nalegam

 

A w którymś "Motorze" napisali, że Foryś 2.0D XE spalił średnio 9,5 litra (dużo) ale dodali również, że auto najbardziej z porównywanych suv-ów prowokowało do dynamicznej jazdy :idea: Napisali równeiż, że Forester nie ma kurtynowych poduszek powietrznych :shock:

 

Legacy 2.0 Lineartonic - jazda miejska, spokojna, 180 km przebieg auta - spalanie 11,8l/100

 

Poziom ponad 13 l/100km 100% wiązało się z dynamicznym operowaniem prawą nogą i testowaniem tzw. odejścia. Gazety motoryzacyjne są ostatnimi, na których opieram swoją wiedzę. Ni twierdzę, że nie ma rzetelnych dzinnikarzy, ale zbyt dużo przykładów z życia wziętych mam aby ufać prasie motoryzacyjnej (i nie tylko :razz: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do wątku i do niektórych posunięć SIP, czy porównując je z innymi firmami, zastanawiam się, jaka jest struktura osób zatrudnionych w polskiej firmie...

ilu jest inżynierów, a ilu prawdziwych sprzedawców, czy marketingowców?

choć czasem wystarczy, że szef jest inżynierem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do wątku i do niektórych posunięć SIP, czy porównując je z innymi firmami, zastanawiam się, jaka jest struktura osób zatrudnionych w polskiej firmie...

ilu jest inżynierów, a ilu prawdziwych sprzedawców, czy marketingowców?

choć czasem wystarczy, że szef jest inżynierem...

 

A do czego konkretnie odwołuje się to pytanie :?:

 

Szef może być i inżynierem, i sprzedawcą i marketingowcem.

Sprzedawca może być marketingowcem ( i powinien), może być inżynierem i może być szefem (jakiegoś działu :wink: )

 

Kiedyś był bardzo ciekawy temat odnośnie polityki cenowej SIP i zależności, jakie występują przy kalkulacji ceny na danym rynku :idea:

Wiem, że łatwo się mówi jak się czegoś nie robi...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 8:19 pm ]

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

 

troche powagi, nalegam

 

Legacy 2.0 Lineartonic - jazda miejska, spokojna, 180 km przebieg auta - spalanie 11,8l/100

 

Poziom ponad 13 l/100km 100% wiązało się z dynamicznym operowaniem prawą nogą i testowaniem tzw. odejścia. Gazety motoryzacyjne są ostatnimi, na których opieram swoją wiedzę. Ni twierdzę, że nie ma rzetelnych dzinnikarzy, ale zbyt dużo przykładów z życia wziętych mam aby ufać prasie motoryzacyjnej (i nie tylko :razz: )

 

ja rowniez nie opieram swojej wiedzy na motogazetach, ale co do spalania w miescie, to musze przyznac, ze rzadko zdarza mi sie przylapac je na pomylkach ;) jezdzac niedawno dosc dlugo tylnonapedowym infiniti 3.6 po brodnie i bialolece i to bardzo delikatnie, spalilem srednio 16.5 litra 98-oktanowki. trudno mi uwierzyc, ze silnik podobnej pojemnosci czteronapedowego subaru spali mniej - a juz na pewno, ze znacznie mniej. czesto jezdze tez golfem 1.4 tsi 122km, ktory zima pali w miescie 11 litrow przy spokojnej jezdzie - bo o inna teraz trudno w drodze z prawego brzegu wisly do srodmiescia. ja rozumiem, ze na forum opla omega wlasciciele aut z silnikami 3.0 i w czterobiegowym automacie deklaruja sensacyjne wyniki spalania w korkach na poziomie 10 litrow, ale tutaj sie tego nie spodziewalem.

 

[ Dodano: Sro Lut 17, 2010 12:40 am ]

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

Moj prywatny 2.5 lineatronic, pierwszy zbiornik srednie spalanie 10.7l, drugi jak narazie 9.8l (75/25% miasto/trasa).

 

:D daruj sobie - i tak nie uwierze; nawet, gdy odwrocisz procenty. bmw dwie generacje wstecz mialy nowoczesniejsze i oszczedniejsze silniki od tego chlejacego mula bez osiagow i elastycznosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oblukałem nowego Legaca wewnątrz. Pierwsza myśl: "Opel" . Druga: "Dawno w Oplu nie byłeś, może coś się tam poprawiło."

 

Czy w OBK jest w środku aż tak lepiej, że ma z Audi konkurować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 8:19 pm ]

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

 

troche powagi, nalegam

 

A w którymś "Motorze" napisali, że Foryś 2.0D XE spalił średnio 9,5 litra (dużo) ale dodali również, że auto najbardziej z porównywanych suv-ów prowokowało do dynamicznej jazdy :idea:

 

Legacy 2.0 Lineartonic - jazda miejska, spokojna, 180 km przebieg auta - spalanie 11,8l/100

Poziom ponad 13 l/100km 100% wiązało się z dynamicznym operowaniem prawą nogą i testowaniem tzw. odejścia.

 

swietnie, ze wszystko wiesz, ale w tym samym tescie na identycznym odcinku miejskim mazda6 ze swoja prehistoryczna 2.0 benzyna spala poltora litra mniej...ja wiem, spisek, zmowa itd.

 

a prawda jest taka, ze subaru nie ma obecnie dobrych silnikow. pala w miescie jak tiry, a na trasie nie umieja uszczedzac, jak bezposrednie wtryski konkurencji. tematu dynamiki i elastycznosci lepiej nie poruszajmy

 

[ Dodano: Sro Lut 17, 2010 1:43 am ]

Dzisiaj oblukałem nowego Legaca wewnątrz. Pierwsza myśl: "Opel" . Druga: "Dawno w Oplu nie byłeś, może coś się tam poprawiło."

 

 

dawno w oplu nie byles, cos tam sie poprawilo. insignia jest w srodku wykonczona bardzo dobra. nowa astra rowniez. niezaleznie od klasy oba auta o niebo lepiej zrobione od nowego legacy. to przepasc. do nowego golfa nawet nie radze wsiadac subaru-wannabes - przezyja szok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daruj sobie - i tak nie uwierze; nawet, gdy odwrocisz procenty. bmw dwie generacje wstecz mialy nowoczesniejsze i oszczedniejsze silniki od tego chlejacego mula bez osiagow i elastycznosci

Boli jak rzeczywistosc nie pokrywa sie z twoim swiatopogladem?

 

a prawda jest taka, ze subaru nie ma obecnie dobrych silnikow. pala w miescie jak tiry, a na trasie nie umieja uszczedzac, jak bezposrednie wtryski konkurencji. tematu dynamiki i elastycznosci lepiej nie poruszajmy

 

Tak wygladaja te silniki z bezposrednim wtryskiem (tu akurat Audi) po kilkunastu tysiacach kilometrow. Mocy, elastycznosci, niskiemu spalaniu mozemy powiedziec "pa pa".

 

IMG_2171.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do wątku i do niektórych posunięć SIP, czy porównując je z innymi firmami, zastanawiam się, jaka jest struktura osób zatrudnionych w polskiej firmie...

ilu jest inżynierów, a ilu prawdziwych sprzedawców, czy marketingowców?

choć czasem wystarczy, że szef jest inżynierem...

 

A do czego konkretnie odwołuje się to pytanie :?:

 

pytanie odwołuje się do moich wieloletnich doświadczeń w sprzedaży i obserwacji polskiego rynku motoryzacyjnego... a ostatnio również SIP...

1. chcę kupić coś za 150 tys. zł, piszę powiedzmy do 20 różnych dealerów, a odpowiada mi.... ośmiu...

2. strategia cenowa SIP wygląda tak, jakby ktoś kalkulował ceny w oparciu o marżę, jaką chce wygenerować, a nie w oparciu o to, co się dzieje na rynku

3. strona internetowa SIP od miesięcy nieaktualna (np. niemiecka jest OK)

4. dlaczego ceny są w EUR? niech importer weźmie na siebie (tak jak inni) ryzyko kursowe - raz będzie do przodu, a raz do tyłu (czy wyobrażacie sobie ceny np. na telewizory w EUR?)

5. SIP robi wyprzedaż poprzedniego rocznika i... nie ma samochodów

6. na kiedy mogę zamówić nowego Forka albo OBK w takiej wersji, jak mi się podoba? za 3 - 4 miesiące? to nie pomaga w sprzedaży...

7. brak elastyczności rabatowej - to obok Toyoty chyba jedyna tak nieelastyczna firma

8. ceny akcesoriów dodatkowych - powalają na mordę...

9. brak mapy Polski w Navi

10. brak drukowanych katalogów nowych modeli

11. czasami niezbyt miłe komentarze na forum (np. na forum technicznym) - no tego to już nie rozumiem, jak można nie kochać kogoś, kto się zdecydował na moją markę?

12. uparte przyczepienie się do oleju Castrol i wmawianie wszystkim, że jest najlepszy a SIP zaleca... przecież wszyscy wiemy, że tak nie jest... tylko ktoś kogoś finansuje, ktoś z kimś się dogadał i dlatego akurat ten olej jest cacy... i też niech nikt nie mówi, że samo Subaru poleca, bo w każdym kraju wobec tego poleca inny olej...

13. brak możliwości oficjalnego tuningu silników... na tym przecież można zarabiać furę kasy!!! nawet często powoływana Skoda oferuje takie opcje...

14. dopłata za wersję z nawigacją bez mapy PL za 12 tys. zł to kpina!!!

15. czy mogę włączyć możliwość korzystania z fabrycznego DVD podczas jazdy? NIE... ale z drugiej strony dealerzy oferują DVD innych marek...

16. dlaczego dealerzy polecają kupowanie niższych modeli i obszywanie foteli skórą (prawdziwą skórą!!!)? czyżby sami wiedzieli, że ich klienci nieco przepłacają?

17. pewnie jest sporo innych rzeczy, ale mi akurat nie przychodzą do głowy :wink:

 

i niech nikt nie pisze, że w innych markach jest podobnie, bo nie o to chodzi...

jak ktoś chce rozwijać niepopularną w Polsce markę, to musi się ZDECYDOWANIE lepiej starać!!! musi mieć najlepszych ludzi, najlepszą strategię marketingową, najlepsze materiały reklamowe, najatrakcyjniejszą promocję!

mnie się czasem wydaje, że SIP czeka aż klienci sami do nich przyjdą, bazując na renomie marki, jaką Subaru sobie wypracowało BEZ ich udziału...

 

poza tym w Polsce nie ma szkoły uczącej sprzedaży!!! a szczególnie Politechnika jest daleko od tej wiedzy!!! nie chcę się niczego czepiać, ale pewnych rzeczy nie rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

 

velKosio, sugeruję czytać uważniej :idea:

 

wynik 13,7 l/100km podany jest dla zużycia maksymalnego w teście. W tym samym teście minimalne zużycie Legacy 7,7l/100 km a średnie 10,7l/100km

 

Legacy zestawione w tym teście było z Mazdą 6. Jej wyniki w spalaniu były niższe od litra do półtora na 100 km :idea:

 

jezdzac niedawno dosc dlugo tylnonapedowym infiniti 3.6 po brodnie i bialolece i to bardzo delikatnie, spalilem srednio 16.5 litra 98-oktanowki. trudno mi uwierzyc, ze silnik podobnej pojemnosci czteronapedowego subaru spali mniej

 

nie podawałem wyników spalania dla silnika 3,6 tylko dla 2.0 :idea:

 

ja rozumiem, ze na forum opla omega wlasciciele aut z silnikami 3.0 i w czterobiegowym automacie deklaruja sensacyjne wyniki spalania w korkach na poziomie 10 litrow, ale tutaj sie tego nie spodziewalem.

 

nie wiem, nie czytam forum Opla Omegi :mrgreen:

 

Boli jak rzeczywistosc nie pokrywa sie z twoim swiatopogladem?

 

i wszystko w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu: może ja spróbuję rozjaśnić nieco sytuację :

ad1. najprostszy, najtańszy i najmniej skuteczny sposób negocjacji ceny

ad2. Subaru jest marką niszową a szefowie mieli 6stki z ekonomi.

ad3. być może

ad4. wszyscy liczą w euro a cena w pln to tylko kwestia wybranego sposobu przelicznika walutowego. Swoją droga ja bym się cieszył na Twoim miejscu ponieważ przy obecnym trendzie zyskujesz kilka procent miesięcznie.

ad5. spóźniłeś się. sorry....

ad6. tak jest u większości producentów ze auta z nowego rocznika pojawiają się w marcu / kwietniu. W Subaru to jest ok. maja ale z tego co słyszałem OBK 2.0d już nie ma wolnych.

ad7. to nie elastyczność, to strategia. Wolisz żeby OBK kosztował 190k pln a w salonie dadzą Ci od ręki 40k rabatu ? bez sensu.

ad8. niestety...

ad9. to nie jest prawda.

ad10. problem do przeskoczenia

ad11. miłość nie wybiera.

ad12. Polecania a zmuszanie to dwie różne sprawy. Możesz przynieść swój olej zgodny z zalecaną specyfikacją.

ad13. widocznie SIP jest już "zarobiony" lub..... jest rozważnym i odpowiedzialnym importerem, który unika problemów z wybuchającymi silnikami po wiejskim tuningu.

ad14. doczytaj specyfikację. to nie jest tylko kwestia navi....

ad15. blokada odtwarzacza dvd podczas jazdy to kwestia bezpieczeństwa.

ad16. może są tacy, którzy lubią "custome car ". jest klient jest oferta.

ad17. no właśnie.....

 

to tyle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu: może ja spróbuję rozjaśnić nieco sytuację :

 

dzięki za rozjaśnienie :lol:

pozwolę sobie jednak pozostać przy swoim zdaniu, bo nawet gdyby traktować Subaru jako markę niszową, to po pierwsze należy słuchać klienta i się do niego dopasowywać!!!!! argumentować, przekonywać, walczyć, podpowiadać, radzić... A przede wszystkim słuchać i wyciągać wnioski!!!

jeżeli jest np. taki ktoś jak jak, kto ma wątpliwości, zastanawia się, to dlaczego nie jestem "obskakiwany" przez sprzedawców samochodów? dlaczego nikomu nie zależy na obrocie? nie chcą mi sprzedać?

a może dobrym rozwiązaniem byłoby: "Panie X, podjadę do Pana nowym Outbackiem i przejedziemy się po salonach na jazdy testowe również innymi markami. Umówię w Pana imieniu takie jazdy i wtedy będzie Pan miał pełny obraz sytuacji. Po drodze będziemy mieli wystarczająco dużo czasu, aby poznał Pan wszystkie zalety naszego nowego Subaru"

ale nikt tak nie zrobi... a może Subaru powinno być właśnie pierwsze?

nie wiem z czego to wynika... brak czasu, brak personelu, brak.... czegoś?

analizując strategię cenową, to ja wolałbym sprzedać 2.000 aut z marżą 10% niż 1.000 z marżą 20% (abstrahując jakie są faktyczne marże importerów).

 

P.S. ostatnio kupowaliśmy kilka samochodów do firmy... było kilka kryteriów i kilka marek je spełniało... kto wygrał? ten, kto nas najlepiej obsłużył! ten, kto na przysłowiowy gwizdek był do naszej dyspozycji, ten kto z własnej inicjatywy dał nam chyba 3, czy 4 różne auta na kilka dni do testów, ten kto poświęcał również swój czas prywatny, aby nam pomóc... i nie było chyba sprawy nie do załatwienia... i powiem jeszcze, że na początku wcale tej marki nie braliśmy poważnie pod uwagę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak : takie rzeczy tylko w erze :) bez obrazy ale żyjemy w innym świecie i w innych realiach. Żadnego dilera nie stać na wysłanie handlowca z democarem na cały dzień żeby woził POTENCJALNEGO klienta. Moim zdaniem filozofia subaru jest oparta na klientach świadomych czego szukają i najczęściej z doświadczeniami z autami 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem filozofia subaru jest oparta na klientach świadomych czego szukają i najczęściej z doświadczeniami z autami 4x4.

Dokładnie tak jest choć opis przedstawiony przez Xanadu jest wymarzoną sytuacją dla sprzedawcy (tzn. chciałbym mieć takie możliwości i tylu ludzi....) Abstrahuję od jakości obsługi (jak rozumiem tu nie było zbyt ciekawie) bo to zależy i od handlowca i od dealerstwa ale też od klienta (czasami chemia nie bangla i wychodzi słabo...).

A w temacie - nie miałem okazji pojeździć nowym A4 Allroad niemniej A6 już tak i powiem tylko tyle: bardzo przyzwoite auto, niezwykle poprawne i chyba dość ładne (przynajmniej mnie się podoba) niemniej przepłacenie tak dużych pieniędzy za, bądź co bądź, Volkswagena (sorry ale ja nigdy nie postrzegałem Audi jako marki premium, ot taki zastępczak dla Mercedesa ;) ) uważam za nieuzasadnione, do tego kompletny brak charakteru auta też nie działa na jego korzyść. O Legacy można powiedzieć wiele (tak dobrego jak i złego) ale to jest jakieś auto, A6 jest kompletnie nijakie. Oczywiście to moja osobista i jak najbardziej subiektywna opinia i wcale nie nosi znamion prawdy obiektywnej ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak : takie rzeczy tylko w erze :) bez obrazy ale żyjemy w innym świecie i w innych realiach. Żadnego dilera nie stać na wysłanie handlowca z democarem na cały dzień żeby woził POTENCJALNEGO klienta. Moim zdaniem filozofia subaru jest oparta na klientach świadomych czego szukają i najczęściej z doświadczeniami z autami 4x4.

 

sorry, ale jak wszyscy będziemy sami siebie przekonywać, że tak musi być, to nigdy nie będzie lepiej :wink:

ja nie mam zamiaru tego akceptować, zależy mi, abyśmy szybciej szli do Europy, abyśmy byli wymagający, bo TO NASZA KASA!!!! i do tego ciężko zarobiona, a jest lekceważona przez sprzedawców! ja nie mówię o kupnie telewizora (bo nawet tu np. Pioneer jeździ po domach), ja nie mówię o kupnie pralki... Ja mówię o wydaniu 50 średnich krajowych brutto i o tym, że oczekuję szacunku od sprzedawcy!!!

filozofia Subaru w Polsce nie jest oparta na niczym! ja nie uważam siebie za nieświadomego, bo wiem czego chcę, a raczej zagubionego wśród ofert i możliwości... i chcę dobrze wydać MOJE pieniądze...

a jaką strategię ma powoływane Audi? poza tym, że chce siebie widzieć w tzw. segmencie premium... o ile to jest w ogóle możliwe patrząc, kto jeździ tymi samochodami... na pewno nie kierowcy klasy premium :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nerwowy jesteś.

Podejście do klienta ocen na moim przypadku. Cztery lata temu zamówiłem w połowie grudnia OBK 2.5 N/A we ASO Wrocław. Tak się zdarzyło, że pierwsza dostawa MY06 opóźniła się o kilka dni i nie miałem czym jechać na narty do Austrii. P. J. Baran ( szef ASO Wrocław ) nie dość, że załatwił mi wypożyczenie po super konkurencyjnych warunkach fajny "dupowuz" to jeszcze zawiózł mnie do Krakowa abym mógł go odebrać w dogodnym dla mnie terminie.

Jeśli powiesz mi, że to normalne podejście do klienta to odpuszczam.

koniec off topa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Dyrekcja napisał/a:

OBK 3.6 miasto, 11 km, parkowany na zewnątrz. Styl jazdy znany ( do 19 ponad limit), gdy jest w "pierwszym rzędzie" na światłach, też pierwszy odjeżdżam - ale bez niepotrzebnych szaleństw na zasadzie gaz - hamulec.

Zużycie na tej ( stałej ) trasie od 10,4 do 14,6.

 

testowe subaru legacy 2.0i lineartronic trend w jezdzie miejskiej 'auto motor i sport' spalilo 13.7 litra

 

troche powagi, nalegam

Pan nalega na powagę ? Przecież to samo w sobie jest już niepoważne :mrgreen:

Tym bardziej, że - możliwa do odczytania - ew. sugestia, jakobym napisał nieprawdę byłaby po prostu niegrzeczna . Niemniej, jako że ma Pan mało doświadczenia na tym Forum :

http://picasaweb.google.pl/dyrekcja01/0 ... uu3xYPGHw#

 

Na zdjęciach widać wczorajsze zużycie paliwa na trasie 11,4 km - 11,0.

Zuzycie paliwa na dystansie ponad 6.000 km - 11.0

Dzisiejsze zużycie paliwa dom - praca - 11.6.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nerwowy jesteś.

 

nie jestem nerwowy - staram się być wymagający, choć często mi nie wychodzi :wink:

gratuluję szczęścia do dealera! i o to właśnie chodzi!

a tak na marginesie, to mój lekki OFF dotyczył bardziej SIP niż dealerów, bo na moim na razie bardzo się nie zawiodłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...