Skocz do zawartości

Pilot


Grzegor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupiłem właśnie forestera NA z 2002 roku - nurtuje mnie jeden problem - mianowicie działanie pilota w kluczyku - działa jedynie "z przyłożenia" wymiana baterii nie pomogła - czy taka jego uroda ? czy może gdzie indziej szukać problemu ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sprawdzałeś w różnych miejscach czy zawsze w tym samym ? Bo ja miałem objaw podobny, ale tylko na jednym miejscu parkingowym pod domem. Coś w stylu "miejsce elektronicznie przeklęte". Bo gdzie indziej było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

crem - z przyłozenia to taki zart - trzeba go przyłozyć do szyby od strony kierowcy żeby zadziałał.

 

SOBRO - nie , miejsce nie ma znaczenia - zawsze działa tak samo.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sezonowo raz na jakis czas mam tak u siebie. Jadę do dealera, który montował, on tam coś reguluje (z elektroniki jestem kiepski) i wtedy alarm znów dobrze reaguje. Poczekaj z tematem do wiosny. U mnie przy dużych mrozach trzeba dłużej trzymać wciśnięty klawisz aby zamknąc/otworzyć. Czasami kilka, kilkanaście sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot jest w kluczyku wiec raczej nie diler go montował tylko fabryka - myślisz żeby się zwrócić z tym do serwisu ?

 

wiec nie masz alarmu tylko po prostu centralny zamek z pilota otwierasz? skoro wymiana baterii nie pomogla i nie jest to problem miejsca (bo faktycznie sa miejsca gdzie sie sygnał blokuje), nie ma wyjscia i trzeba sprawdzic kluczyk w serwisie. ja bym jeszcze przedtem sprawdzil czy zapasowy kluczyk działa OK (jezeli masz takowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec nie masz alarmu tylko po prostu centralny zamek z pilota otwierasz?

Ale to przecież nie wyklucza posiadania alarmu :) Sam mam niefabryczny alarm sterowany normalnie z oryginalnego klucza Subaru. :)

Moim zdaniem problem tkwi w odbiorniku w samochodzie. Tak mi się kojarzy, że regulowali jego czułość.

 

Sprawdź najpierw drugi kluczyk tak jak pisał GREGG o ile go masz. Wsadź też do niego tę nową baterię bo stara mogła się wyczerpać. Jeśli dalej będzie problem to podjedź do serwisu i zapytaj czy mogą coś poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej taka uroda u mnie działa dokładnie tak jak pisze Grzegor, pytałem w serwisie i TTTM. Poza miastem nie ma większych problemów ale np. pod biurem w centrum muszę się nagimnastykować żeby coś zdziałać, sprawa dotyczy obydwu kluczyków.

 

Pozdrawiam

 

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam niefabryczny alarm sterowany normalnie z oryginalnego klucza Subaru.

 

to rzadkie rozwiązanie chyba, bo przeważnie dodaja osobnego pilota, dlatego zalozylem (slusznie chyba?) ze kolega Grzegor ma tylko centralny. Ja ze swojego klucza moge zamknac / otworzyc auto nawet z domu bez problemu (jakies 20 metrow), nigdy nie bylo zadnych problemow, wiec cos musi byc nie tak. skoro oba klucze nie działają, pewnie faktycznie coś sie dzieje z odbiornikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

Poniewaz sytuacja sie wyjasniła napisze moze sie komus przyda .

Forestera kupiłem od rodziny gdzie jezdziła nim kobieta - wiec poprzedni własciciel załozył w nim antynapad - taki z chipem który trzeba mieć przy sobie - wyjatkowo irytujace urzadzenie ale jakos nie miałem czasu jechac i sie tego pozbyc .

Ostatnio jednak wk... mnie juz na tyle ze wczoraj wziełem zaparłem sie i go zdemontowałem , i alleluja - pilot w kluczyku zaczął działac jak powinien - nie ma zadnego problemu otwozyc czy zamkąc auto z 20- 30 m

Najwyrazniej centralka antynapadu zagłuszała centralny zamek .

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poniewaz sytuacja sie wyjasniła napisze moze sie komus przyda .

Forestera kupiłem od rodziny gdzie jezdziła nim kobieta - wiec poprzedni własciciel załozył w nim antynapad - taki z chipem który trzeba mieć przy sobie - wyjatkowo irytujace urzadzenie ale jakos nie miałem czasu jechac i sie tego pozbyc .

Ostatnio jednak wk... mnie juz na tyle ze wczoraj wziełem zaparłem sie i go zdemontowałem , i alleluja - pilot w kluczyku zaczął działac jak powinien - nie ma zadnego problemu otwozyc czy zamkąc auto z 20- 30 m

Najwyrazniej centralka antynapadu zagłuszała centralny zamek .

pzdr

A gdzie to cholerstwo jest (może być zamontowane) bo u mnie problem identyczny , a przy zakupie dostałem drugi pilot (cobra) a alarmu nie mam , więc przypuszczam że to też może być ten antynapad :unsure:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...