Skocz do zawartości

EBC Red Stuff


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Ja myślę o takich:

 

SUBARU IMPREZA, ROK 98-2001 :: WENTYLOWANA; IL. ŚRUB MOCUJĄCYCH: 5; ŚR. TARCZY: 294; ŚR. PRZYLGNI: 139; WYSOKOŚĆ: 57; GRUBOŚĆ: 24 (MIN. 22); TARCZE NA PRZÓD;, SILNIK 2.0 TURBO cena 1120 zł dwie

 

Oraz na to klocki:

SUBARU IMPREZA, ROK 98-2002 :: KLOCKI HAMULCOWE RED STUFF; PRZÓD, SILNIK 2.0 TURBO za 580 zł komplet.

 

Chciałem wcześniej założyć, ale rady Azraela czyli co zaczynają bić przyhamować z 2 zł do zera sprawdziły się i póki co skatuje na te co mam. Najlepsze ze w ASO widząc jak kierownica bije chcieli od razu naprawiać.... Jak byłem kiedy indziej i powiedziałem jaką ma metodę na bicie tarcz to myślałem ze zabiją mnie śmiechem! A tu zaskoczenie ! Powiedzieli ze tak trzeba, jak bija w Subaru i podczas jazdy nie przyhamowywać tylko krótko i ostro hamować. Hmm ciekawe czy jak chcieli mi te tarcze naprawiać to by je wymienili czy zahamowali z 2 zł do zera i wykasowali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STIFAN, a nie wydaje Ci się, że akurat hamulce są takim elementem auta, który zawsze może (i pownien) być lepszy :?:

 

ps. Ja długo jeździłem nexia z jej tragicznym hamulcami - jeździłem, bo nie miałem wyboru. Gdyby mi coś z nieba spadło to z chęcia bym sobie te hamulce ulepszył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz przez jak najlepsze hamulce? Większość producentów (całkiem sensownie) zakłąda że cywilne auto musi umieć zahamować z V-maks z pełnym opóźnieniem raz. I tyle potrafią hamulce prawie każdego auta. Co innego w zastosowaniach sportowych, ale jeżeli ktoś jeździ rzeczywiście spokojnie po ulicy to większy wpły o wiele na hamowanie mają opony niz hamulce o ile te ostatnie są sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam może dużego doświadczenia z autami, ale moim zdaniem podstawowym problemem w seryjnych hamulcach jest "brak czucia"... Problem może nie taki duży w przypadku aut z ABS, ale w zwykłym samochodzie nigdy mi się to nie podobało...

 

ps. Czy uważasz, że auto na seryjnych hamulcach zahamuje z Vmax do 0 tak samo dobrze, jak auto na "usportowionych" tarczach, klockach i płynie? Bo moim zdaniem nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. Czy uważasz, że auto na seryjnych hamulcach zahamuje z Vmax do 0 tak samo dobrze, jak auto na "usportowionych" tarczach, klockach i płynie? Bo moim zdaniem nie...

 

 

Płyn niema tu nic do rzeczy. Ma znaczenie tyko jak go zagotujesz. A jak jest wymienionyna czas to potrzeba więcej niż jedno hamowanie.

 

Usportowione tarcze są tylko po to żeby współpracować ze sportowymi klockami. Sportowe klocki poprawią trochę hamowanie z bardoz dużych szybkości bo jak hamujesz z 200 to już wyraźnie potrafią znikać hamulce w niektórych cywilnych autach pod koniec, ale w normalnych zakresach prędkości "kodeksowych" nie ma to większego znaczenia.

 

Oczywiscie jak się jedzie "sportowo" po drodze pubicznej to ma to ogromne znaczenie i ja sobei nie potrafię wyobrazić jazdy wieloma samochodami na seryjnych klockach nawet na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzewam temat (po prawie roku :!: :twisted: )ponieważ dziś założyłem na przód "tytułowe" klocki EBC Red Stuff.

Przejechałem niecałe 100 km, żadnych niepokojacych chrobotów czy piszczeń, skuteczność wydaje się lepsza niż oryginałów chociaż na razie bez szaleństw bo się układają.

Generalnie pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, ale zobaczymy jak będzie dalej :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, i jak te red stuff-y się zachowują po dłuższym okresie testowania (łącznie z biciem czasów w poznaniu) :?: .....

 

pozdr.matt

 

Szczerze polecam. Sa skuteczne, na zimno i na cieplo, a po ulozeniu niemal przestaly piszczec.

 

Zgadzam się z Toba Michale w całej rozciągłości! Sam pomykam na RedStuff'ach plus tarcza EBC TurboGroove i gorąco polecam taki zestaw. Tarcza powoduje niezły hałas :wink: ale to klasyk przy nacięciach. Są też oczywiście w wersji zwykłej i tu również znacznie lepiej niż w serii. Zwłaszcza jeśli chodzi o jazdy z większymi prędkościami.

 

Co do GreenStuff to do codziennej jazdy nie polecam. Twarde, zbytnio masakrują tarcze ale za to lepiej spisują sie przy większych obciążeniach. Kto co lubi. A jeśli ktoś jest chętny to dajcie znak na PW - mamy niezłe ceny w EBC więc... :wink: Stosunek Cena/Jakość nie do pobicia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...