owoc666 Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Witam, Posiadam Legacy SPE '05. Autko super, nic sie nie dzieje poza... No właśnie - ciężko odbijającą kierownicą. Pamiętam, że Dyrekcja kiedyś wypowiadała się, że przy stukach zmniejsza sie luzy (na maglownicy?) i wtedy nie odbija, ale nie stuka. Czy możliwe jest, aby bez mojej wiedzy/zgody został taki 'manewr' zastosowany w ASO? Bo faktycznie, nic nie stuka. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_Impreza Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 miałem to samo w WRX w aso Gdańsk. Za mocno dokręcili na maglownicy i kierownica wogóle nie odbijała. Podjedź, żeby Ci poluzowali, to zajmuje 15 minut. Da się osiągnąć kompromis, gdzie nie stuka i lekko się kręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 17 Maja 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Noo, niee. Zasadniczo nie powinno sie tego robić. A już z pewnościę nie bez poinformowania klienta. Należy jednak pamiętać, że każdy typ samochodu ma nieco inną chrakterystykę. Czy więc odczucie, że "kierownica źle dobija" jest subiektywne, czy też istotnie coś jest nie tak, to rzecz którą należy sprawdzić. Diagnoza internetowa nie jest możliwa. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 owoc, moze wczesniej jezdziles autem fwd ?? tam faktycznie duzo bardziej czuc ciagniecie/prostowanie. pozdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Tak, tak - tylko FWD. Dlatego przyjmuję to ze spokojem, tak sobie tylko dumam . Ja nie wiem, wyjeżdżam z drogi prostopadłej, skręcam w prawo, ustawiam się równolegle i puszczam kierownicę... A tu kupa, trzeba ręcznie odkręcić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landm Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jak depniesz w gaz to się powinna odkręcić U mnie działa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Ja nie wiem, wyjeżdżam z drogi prostopadłej, skręcam w prawo, ustawiam się równolegle i puszczam kierownicę... A tu kupa, trzeba ręcznie odkręcić . Nie no bez przesadyzmu, kierownica powinna sma się odkręcać, nie wyrywa się może tak z rąk jak w FWD, ale wraca bez zająknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Hm, aaaaaa, to na przeglądzie powiem. Nie chce mi się tam jeździć. . Chyba, że będe miał za dużo czasu w Krakowie. Tymczasem - żegnam, wracam do zadań z fizyki, jutro się maturujemy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 jutro się maturujemy . Ma... co? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Oj czepiasz się, polski już za mną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 jutro się maturujemy . Ma... co? ;-) Tfffuj!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Owoc666, chyba dostajemy te same maile... ;-)Ja przedwczoraj :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Ehhh, nigdy nie badałem co jest na końcu łańcuszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 No to trochę brandzlotechniki: za odbijanie kierownicy odpowiada jeden z parametrów geometrii zawieszenia. Niestety nie pamiętam który. Więc sprawdź geometrię, zanim zabierzesz się do kombinowania z maglownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 W nowym samochodzie? To chyba ASO jest odpowiedzialne za geometrię, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Lepiej mieć beznadziejnie poustawianą geometrię niż cudaczyć z maglownicą. Geometrię możesz zrobić wszędzie - najlepiej tam gdzie się znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Za odbijanie kierownicy odpowia m.in. kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Nie, jednak dochodzę do wniosku, że słabiej niż w FWD, ale odbija . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 No i dupa.. Dzisiaj jeździłem innym czterołapem, Subaru Legacy 2.5 A/T MY '00. I tam kierownica odbija zdecydowanie lepiej niż u mnie... Więc jednak jest coś nie tak, ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Owoc- podjedź do mnie kiedy twoim Legackiem, przejedziesz sie mojem a ja twojem i bedzie wiadomo, ja tam jeżdrzę czasem i 3ema autami dziennie AWD i FWD i o bardzo wyczuwalnej różnicy o jakiej piszesz nie ma mowy, do głowy mi to nie wpadło bez takiej sugestii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Będę musiał tak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się