paul_78 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Coś się przestało podświetlać - wskazówki obrotomierza i prędkościomierza świecą ładnie na czerwono, ale ta od poziomu paliwa przestała. Czy da się wymienić jedną diodę, tę od lewej strony, czy wszystko? I czy taka wymiana jest upierdliwa? (czyt: kosztuje jakieś absurdalne pieniądze)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jeżeli jest tak jak w Imprezie to się da. Licznik podzielony jest na sekcje i do każdej jest osobna żarówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Da się bez problemu. Do wymiany masz pewnie jedną żaróweczkę więc koszt żaden i 10 min roboty. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Da się bez problemu. Do wymiany masz pewnie jedną żaróweczkę więc koszt żaden i 10 min roboty. :cool: Mam nadzieję, bo np. w przypadku awarii podświetlenia przycisków do wymiany jedna dioda, a wymieniają wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zbyt częste rozkręcanie deski nie jest przesadnie zdrowe (luzy, trzaski, stukania). Może więc warto od razu wymienić wszystkie lampki w zasięgu. Koszt znikomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zbyt częste rozkręcanie deski nie jest przesadnie zdrowe (luzy, trzaski, stukania). Bez przesadyyy. W liczniku z Imprezy jest chyba 11 lub 12 żaróweczek. Nawet jak 12 razy rozkręcisz i skręcisz to nie powinno skrzypieć, chyba że źle poskręcasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowka7 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie wiem jak jest w xt-ku ale w s-turbo niedawno wymieniałem. Brakowało podświetlenia obrotomierza. roboty jest na 20 min. Gdzieś na forum jest post o wymianie żarówek, chyba nawet są zdjęcia. Warto zamiast tradycyjnych żarówek wstawić diodowe. Są dużo żywotniejsze. na przykład coś w tym stylu http://www.allegro.pl/item886074178_zar ... garow.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Warto zamiast tradycyjnych żarówek wstawić diodowe. Są dużo żywotniejsze. Nie warto! Powód? Diody nie rozpraszają światła tak jak żarówki. Diody święcą punktowo i nie posiadją wystarczająco dużo mocy oświetleniowej jak żarówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 A czy ktoś kojarzy czy s-turbo ma podświetlenie spryskiwacza reflektorów i ustawiania wysokości reflektorów no i oświetlenie niezastąpionego przycisku bright ? Wszędzie jasno , a tu ...ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowka7 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 ja ma ale tylko spryskiwacz reflektorów podświetlony reszta ciemność. Też się zastanawiam czy tak mam być czy reszta też powinna być podświetlona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybno28 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jak żarówka jest w podswietleniu obrotomierza w Forester 2004 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Warto zamiast tradycyjnych żarówek wstawić diodowe. Są dużo żywotniejsze. Nie warto! Powód? Diody nie rozpraszają światła tak jak żarówki. Diody święcą punktowo i nie posiadją wystarczająco dużo mocy oświetleniowej jak żarówki. To kolega nie słyszał o tych rozpraszających :?: http://moto.allegro.pl/item907298750_di ... xenon.html Wstawiłem TO zamiast świateł postojowych, bo do nich dostęp straszny. Spodziewałem się najgorszego a tu okazało się że to świeci mocniej niż zwykła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertog Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Istreed, czy możesz wrzucić fotki jak wygląda podświetlenie z tymi rozpraszającymi diodami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Jak żarówka jest w podswietleniu obrotomierza w Forester 2004 ? customowa subarowa coś jak w3w lub w5w, nie pamiętam. ori są 'przydymione' i jak wymienisz na 'czyste' masz tarcze zegarów nierówno podświetlone. da się z tym żyć w każdym razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 No i mnie to dotknęło. Jak się dobrać do zegarów :?: Zdjęcie tych diodek wrzucę po świętach. Ogólnie to kolor mają trochę za niebieski ale co mi tam A tak z innej beczki, czy do forka przypadkiem się nie da przełożyć zegarów z imprezy :?: Tych z obrotomierzem na środku :?: [ Dodano: Sro Kwi 07, 2010 4:33 pm ] Istreed, czy możesz wrzucić fotki jak wygląda podświetlenie z tymi rozpraszającymi diodami? Dużo nie widać ale świecą tak. Może jeszcze w dzień na dworze go raz cyknę i wrzucę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A tak z innej beczki, czy do forka przypadkiem się nie da przełożyć zegarów z imprezy :?: Tych z obrotomierzem na środku :?: Da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 kolego mówisz,że się da. Mam forka z 98r i faktycznie jest możliwe przełożyć licznik od imprezy z obrotomierzem na środku bez większych przeróbek, tak aby wszystko działało łącznie z kontrolkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 tak.potrzebujesz tylko jeszcze wtyczek od imprezy zegarów zeby podpiac do kostek pod kierownica. nie bedzie dziallac tylko r diff temp bo impreza nie miala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Nie ma sprawy, cała operacja zajmuje max 30 minut od odkręcenia pierwszej śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ja ma ale tylko spryskiwacz reflektorów podświetlony reszta ciemność. Też się zastanawiam czy tak mam być czy reszta też powinna być podświetlona. Ja ostatno rozbierałem deskę rozdzielczą w foresiu s-turbo 2001 rok i praktycznie każdy przycisk ma podświetlenie ,nawet popielniczka i gniazdo 12v w środku powinna świecić ,regulacja świateł ma nawet dwie żaróweczki jedynie podgrzewanie siedzeń nie ma podświetlania nawet przycisk od przedniej szyby kierowcy ma podświetlenie AUTO. Ja naliczyłem 12 spalonych żarówek !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertog Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ja ma ale tylko spryskiwacz reflektorów podświetlony reszta ciemność. Też się zastanawiam czy tak mam być czy reszta też powinna być podświetlona. Ja ostatno rozbierałem deskę rozdzielczą w foresiu s-turbo 2001 rok i praktycznie każdy przycisk ma podświetlenie ,nawet popielniczka i gniazdo 12v w środku powinna świecić ,regulacja świateł ma nawet dwie żaróweczki jedynie podgrzewanie siedzeń nie ma podświetlania nawet przycisk od przedniej szyby kierowcy ma podświetlenie AUTO. Ja naliczyłem 12 spalonych żarówek !!! a możesz powiedzieć, czy to są jakieś żaróweczki, które ma tylko subaru, czy jakieś standardowe, które można dostać w pierwszym-lepszym sklepie auto-moto :?: mam Forka'01 i wieczorem nie widzę połowy zegarów, części przycisków (przeciw mgłowe tył, spryskiwacze lamp, awaryjne, podgrzewanie przedniej i tylnej szyby, otwieranie szyby kierowcy, podświetlenie nawiewów) no i ktoś (zapewne gość, który zakładał gaz nomen omen teraz rozłączony) prawdopodobnie wyciągnął żarówkę od check engine. Jak byłem w ASO Koper to miły Pan powiedział, żebym wszystko wykręcił i przyjechał ze spalonymi żarówkami bo nie wiadomo, które się spaliły :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jutro jadę po żaróweczki do sklepu młody elektronik bo nigdzie nie idzie ich kupić, koszt na pewno symboliczny a orientacja w aucie w nocy o wiele lepsza będzie, żarówki są 12v, 3x10 mm i takie 2 drutki gdzieś na 1 cm http://www.allegro.pl/item973762253_zar ... klane.html coś podobnego jak te Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazinho Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Widzę, że kolega ErichRX w temacie już obeznany. U mnie ten sam problem, ciemno poza połową zegarów. Przymierzam się do "prac oświetleniowych", jednak nie wiem czy dam radę, a jeśli już to jak się za to zabrać? Są jakies skobelki, które ciężko "wymacać" i otworzyć? Ile czasu zajmie mi wymiana diod na całej desce i włącznikach? Jakie diody/żaróweczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 wyjęcie zegarów to jakieś 6 śrubek, więc do dzieła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się