Skocz do zawartości

kilka podstawowych pytan nowego uzytkownika STI


oliwer78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To moje pierwsze szybsze Subaru i kilka pytan przed sezonem zimowym.

Mialem kilka Subaru, ale nie znam sie na nich i nie jestem ich zagorzalym milosnikiem. Po prostu nadaja sie do moich imprez sportowych.

Pytania:

1) jak odlaczyc ABS bezinwazyjnie. Do tej pory w starszych imprezach odlaczalem wtyke z pompy ABS i wszystko gralo poza kontrolka ABS.

2) przy pierwszych sniegach zauwazylem pogorszenie sie hamulcow. Hamulec stwardl i trudno bylo wyczuc kiedy kola sie blokuja a kiedy nie, a ABS nie reagowal. Wymienilem plyn na ATE Blue Racing i chyba jest lepiej, ale nie swietnie. Booster dziala, bo przy odpalaniu napompowany pedal schodzi.

3) jak odlacza sie airbag's?

 

Z gory dziekuje

 

A oto woz:

1031resize.jpg

1033resizeh.th.jpg

1032resize.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) jak odlaczyc ABS bezinwazyjnie. Do tej pory w starszych imprezach odlaczalem wtyke z pompy ABS i wszystko gralo poza kontrolka ABS.

bezpiecznikiem

2) przy pierwszych sniegach zauwazylem pogorszenie sie hamulcow.

ślisko sie zrobiło to i się słabiej hamuje :mrgreen:

 

a tak na serio to nie bardzo wiem o co Ci chodzi.. miałeś podłączony abs i przy hamowaniu koła się blokowały? i dodatkowo pedał hamulca był twardszy niż zwykle?

 

A oto woz:

fajny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moje pierwsze Subaru

Mialem kilka Subaru

 

Że co :?:

 

hehe. Ladna bzdura wyszla. Napisalem ze pierwsze szybsze, potem ze najszybsze, a potem nie wiem i wyszlo co wyszlo. Mialem tylko 02 WRX wczesniej a reszta to same tanie imprezy i legacy N/A.

 

olivier czy ty przypadkiem nie jestes z audiklub.pl ?? :mrgreen:

zgadza sie. Nawet czrne coupe kojarze. Pamietam jak zastanawiales sie nad czyms do smigania w okolicach 20k pln.

 

1) jak odlaczyc ABS bezinwazyjnie. Do tej pory w starszych imprezach odlaczalem wtyke z pompy ABS i wszystko gralo poza kontrolka ABS.
bezpiecznikiem

Tak myslalem, a ktorym i czy to bezpieczne.

 

2) przy pierwszych sniegach zauwazylem pogorszenie sie hamulcow.

ślisko sie zrobiło to i się słabiej hamuje :mrgreen:

 

a tak na serio to nie bardzo wiem o co Ci chodzi.. miałeś podłączony abs i przy hamowaniu koła się blokowały? i dodatkowo pedał hamulca był twardszy niż zwykle?

Jest tak jak piszesz. ABS mam caly czas wlaczony jeszcze, stad pytanie jak go odlaczyc bezinwazyjnie. Po szlaenstwach na sniego pedal twardnieje i coraz slabiej hamuje. ABS po czasie przestaje dzialac, pedal twardnieje i nie jestem w stanie ocenic czy juz hamuje czy jeszcze nie. Na drugi dzien przy wyzszych temperaurach wszystko wraca do normy.

 

A oto woz:

fajny :mrgreen:

 

thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie 2 razy sie nie zatrzymalem na wcisnietym bucie!!!! z czego raz sie wylizalem recznym przelamijac auto i odbijajac w lewo w jednokierunkowa!!! . Na moje szczescie nikt nie nadjezdzal.

Do porownania mam 2005 Forester XT i w tym samym miejscu mimo sniegu wyhamowal z wyczuciem.

Klocki i tarcze nie sa nowe, ale daleko im do wymiany, chyba ze subaru brembo sa nadwrazliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT: no tak- szukalem jakiegos s2 ale trafic cos dobrego to porazka i wkoncu przekonalem sie do Subaru

Gratulacje imprezki... czemu odszedles od s4/s6v ktore miales ?

 

Dla mnie SUBARU to awaryjne auta, ale swietnie nadaja sie do tego do czego je uzywam.

Lecace na potege skrzynie w WRXach, padajace 2.5T czy lecace uszczelki w wolnossacych 2.5 i to wieczne CEL zaswiecone to norma. (Nie wiem, czy JDM UKDM sa lepsze od USDM, ale chyba tak)

Skoro w Subaru Turbo silnik i tak padnie, dlatego dalem zbudowac swoj 2.5T boxer na kutych tlokach, dalem obspawac to nieszczesna pickup pipe w oil pan, i dokupilem do niego samochod z silnikiem juz padnietym. i oto efekt. Zrobilem 5 tys mil i narazie poza drobnymi wyciekami daje rade. Jak przezyje sezon rajdow zimowych to bedzie super. W niedziele prawdopodobnie pierwsza wyprawa na zamarniete jeziorka :twisted:

 

Z Audi Quattro skonczylem po 15 latach zabaw, poniewaz nie moglem miec S2 w usa, a wieksze 2.2T nie sa dla mnie praktyczne. Za ciezki przod do latania po lodzie sie nie nadaje.

Jeden silnik 2.2T ktory zniesie 450HP wraz ze 6biegowa skrzynia czeka na wlozenie do budy '90 Audi Coupe Quattro, ale brakuje mi jeszcze kilku rzeczy. To bedzie takie amerykanskie S2 ala RS2 w Coupe.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpiecznikiem

wracając do tematu to ktory bezpiecznik najlepiej wyjąc? Bo w instrukcji jest kilka od abs'u np: solenoide ABS, Attivazione ABS, Unita ABS razem z Centralina controllo transmisione automatica, czy moze najlepiej przekaznik opisany jako Motore ABS? Jak sie wyjmie przekaznik to wszystkie obwody beda dalej zabezpieczone tylko niewiem czy to wystarczy a chwilowo niemam dostepu do swojego auta zeby to sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...