pumex1 Opublikowano Czwartek o 17:55 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:55 21 godzin temu, radekk napisał(a): Niektórzy tak mają że lubią sobie trochę dodać do rozmiaru Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, który tego nie robi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano Piątek o 08:47 Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:47 TV (BRAVIA 8, 65") dojechał w terminie, punktualnie o umówionej godzinie, technicy byli uprzejmi, kompetentni, rozpakowali, ustawili, uruchomili, wyjaśnili, zabrali karton ... no muszę przyznać, że profeska - spisało się Sony Centre Musiałem wyjść zaraz po nich, więc nie zdążyłem się nacieszyć, ale po paru minutach względem poprzednika (Sony KDL-55W807C) jest duuuuuuuużo lepiej - obraz w 4K, ten kontrast no i rzeczywiście ta czerń ... wreszcie przypomina czerń ! Teraz czeka mnie montaż uchwytu ściennego, zakup lepszych dłuższych kabli i może w przyszłym tygodniu znajdę czas coś obejrzeć A tymczasem, weekendzik ... i działka, na którą trafił poprzedni TV .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano Piątek o 10:36 Udostępnij Opublikowano Piątek o 10:36 Ile usługa kosztowała? Jeżeli to nie tajemna wiedza:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano Piątek o 11:01 Udostępnij Opublikowano Piątek o 11:01 11 minut temu, Adam12 napisał(a): Ile usługa kosztowała? Jeżeli to nie tajemna wiedza:) Usługa, tj: "Dostawa + Wniesienie i ustawienie TV we wskazanym miejscu + Zabranie starego sprzętu + Podłączenie TV + Sprawdzenie obrazu i dźwięku + Podłączenie TV do domowej sieci WiFi" przy zakupie TV kosztowała mnie przysłowiową złotówkę, ale teraz widzę na stronie scentre.pl, że ta promocja się skończyła i w tej chwili życzą sobie za ww zakres 199 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano Piątek o 12:28 Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:28 (edytowane) 3 godziny temu, Blixten napisał(a): zabrali karton Na bank w warunkach gwarancji musi być „wymagane oryginalne opakowanie” Edytowane Piątek o 12:28 przez radekk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano Piątek o 12:37 Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:37 8 minut temu, radekk napisał(a): Na bank w warunkach gwarancji musi być „wymagane oryginalne opakowanie” UOKiK już dawno wpisał to na listę klauzul zakazanych. Ale i tak nie wiedzieć czemu trzymam na strychu karton po TV, "przydasie" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano Piątek o 14:05 Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:05 1 godzinę temu, radekk napisał(a): Na bank w warunkach gwarancji musi być „wymagane oryginalne opakowanie” Uwierzyłem na słowo, że nie potrzebne, więc panowie zabrali „ do utylizacji” , a ja mogę nadal cieszyć się większym porządkiem w mniejszej blokowej piwnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano Piątek o 14:39 Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:39 tak dużych TV i tak się nie wysyła. Serwis on side ma Samsung , Sony , LG i pewnie inni też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano Piątek o 15:41 Udostępnij Opublikowano Piątek o 15:41 3 godziny temu, skwaro napisał(a): UOKiK już dawno wpisał to na listę klauzul zakazanych. Ale i tak nie wiedzieć czemu trzymam na strychu karton po TV, "przydasie" Zepsułeś, by się chłop trochę postresował a nie tylko radość 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się