Racer Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Słuchajcie mam problem z STI 2005 US-SPEC. Problem dotyczy napedu ktory stuka podczac skrecania. Gdy pokretło usawie na pozycje AUTO wszystko jest ok i nic nie strzela Gdy przestawie DCCD w polozenie LOCK zaczyna strzelac cos (tak jakby cos blokowalo naped) nawet zdarza sie ze podczas pelnego skretu auto sie zatrzyma. Gdy ustawiam pokretło w jakiekolwiek inne polozenie dzieje sie podobnie tyle ze auto sie nie blokuje, ale strzela cos w napedzie. Polosie i przeguby sa ok skrzynia cicha i nie ma zadnych wyciekow itp Czy ktos moze mi powiedziec jak powiniem poprawnie dzialac naped w tym aucie lub ewentualnie jak go sprawdzic czy napedy sie blokuja itp Z gory dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Skoro spinasz napęd to pojawiają się naprężenia i to one stukają i zatrzymują auto przy pełnym skręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Racer, tak ma byc, nie masz sie czego bac tutaj masz dyskusje na temat dzialania i ustawiania http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=112272 faq czasem pomaga :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 nie powinienes sie niczego obawiac, przy manewrowaniu na parkingu po prostu rozpinaj naped i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 polecam do manewrowania ustawic DCCD w poz. OPEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dopiero teraz to zauważyłeś ? Przy pełnym spięciu , musi coś gdzieś puścić . Robi się coś takiego , jakbyś miał wszystko spięte mechanicznie np, koło zębate . Na śliskim będzie się ślizgać koło na tylnej osi . Spróbuj na szutrowym podłożu , to zobaczysz jak to działa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Racer, Szczerze, myślałem, że to prowokacja na początku, bo z tego co pamiętam to mechanikę nieźle ogarniasz :roll: Jak skręcasz, koła kręcą się z różną prędkością. Teraz jak pospinasz wszystko, wymuszasz aby kręciły się z jednakową - wniosek gdzieś musi coś ustąpić. Po prostu manewruj z DCCD na pozycji open Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Do pozycji "permanent lock" też można się przyzwyczaić i niczego nie otwierać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Jeździsz samochodem z blokadami i nie znasz podstawowych spraw z nimi związanymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Jeździsz samochodem z blokadami i nie znasz podstawowych spraw z nimi związanymi? Nie jezdze po pierwsze bo to nie moje auto:P wiec dziekuje za wszystkie beszty itp. Nigdy nie rozbieralem dccd ani nie widzialem takiego mechanizmy na oczy ale z waszych wypowiedzi wychodzi ze to norma w tych autach wiec..... Jezeli spinalem napedy w np.PATROLU nic takigo sie nie dzialo wiec myslałem ze zapytam.... moj blad bo mechanik powinien wiedziec wszystko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 EDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 moj blad bo mechanik powinien wiedziec wszystko...Wszystko to może nie, ale to by wypadało By wypadlo hehe dobre ciekawe czy byłes taki madry z teamtu aut SUBARU jakies 2 lata temu ze teraz takie wszystko jest oczywiste dla ciebie..... Wiesz moze jak tak duzo umiesz to przyjme cie do pracy do mnie...... napewno swietny jestes w naprawie aut bo w pisaniu na ich temat wiesz naprawde sporo.... Pytalem w tym poscie o to, czy jest to prawidlowe dzialanie tego systemu a ty osobiste wycieczki sobie urzadzasz...... Dla mnie koniec tematu dowiedzialem sie od innych w tym poscie ze ma tak byc wiec DZIEKI Pozdr.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Racer, Nie to miałem na myśli, sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile: a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Racer, Nie to miałem na myśli, sorry Spoko nie lubie poprostu takich akcji........... ale ok mam jeszcze jedno pytanie czy wersja z US z tego roku rozni sie czyms ( w sensie napedu skrzynia polosiki itp) od EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Racer zapraszam tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=faq masz tam dzial roznice US - EU, wybierz sobie co cie konkretnie interesuje, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile: a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :smile: Nie bierze udzialu w bitwie a lupy wojenne chce zgarnac:d Co do pospawanych dyfrów itp to wszystko rozumiem tyle ze myslem ze w subarakach jakos to inaczej dziala ale jak ma tak byc to nie ma problemu i poganiam nim na szutrze i zobacze co i jak:D [ Dodano: Sob Paź 31, 2009 3:34 pm ] dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile: a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :smile: Nie bierze udzialu w bitwie a lupy wojenne chce zgarnac:d Co do pospawanych dyfrów itp to wszystko rozumiem tyle ze myslem ze w subarakach jakos to inaczej dziala. Ale jak ma tak byc to nie ma problemu ,jutro poganiam nim na szutrze. Zobacze co i jak:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Racer, po prostu nie to miałem na myśli, bo w Twoją wiedzę techniczną absolutnie nie wątpię :wink: Koniec tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 po pomuku i klodeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 po pomuku i klodeczka Juz wszystko wiadmo..... dziala poprawnie wszystko na cale szczescie:d Dzieki za podpowiedzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Wszystko najłatwiej wytłumaczyć na przykładzie szpulki nici . Da się nią po stole toczyć kółka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 czy wersja z US z tego roku rozni sie czyms ( w sensie napedu skrzynia polosiki itp) od EU w sensie działania nie, ale inny jest wał i dyfer, róznia sie mocowaniami, środki te same, choć naprawde trudno mi zrozumieć FHI po co takie róznice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 PATROLU nic takigo sie nie dzialo wiec myslałem ze zapytam.... Jak spinasz mosty, a nie tylko tył w Patrol GR to też będziesz miał takie same objawy jak w Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się