Jump to content

Problem z STI i DCCD


Racer
 Share

Recommended Posts

Słuchajcie mam problem z STI 2005 US-SPEC.

Problem dotyczy napedu ktory stuka podczac skrecania.

Gdy pokretło usawie na pozycje AUTO wszystko jest ok i nic nie strzela

Gdy przestawie DCCD w polozenie LOCK zaczyna strzelac cos (tak jakby cos blokowalo naped) nawet zdarza sie ze podczas pelnego skretu auto sie zatrzyma. Gdy ustawiam pokretło w jakiekolwiek inne polozenie dzieje sie podobnie tyle ze auto sie nie blokuje, ale strzela cos w napedzie.

Polosie i przeguby sa ok skrzynia cicha i nie ma zadnych wyciekow itp

Czy ktos moze mi powiedziec jak powiniem poprawnie dzialac naped w tym aucie lub ewentualnie jak go sprawdzic czy napedy sie blokuja itp

 

Z gory dzieki za info

Link to comment
Share on other sites

Dopiero teraz to zauważyłeś ? Przy pełnym spięciu , musi coś gdzieś puścić . Robi się coś takiego , jakbyś miał wszystko spięte mechanicznie np, koło zębate . Na śliskim będzie się ślizgać koło na tylnej osi . Spróbuj na szutrowym podłożu , to zobaczysz jak to działa .

Link to comment
Share on other sites

Racer, Szczerze, myślałem, że to prowokacja na początku, bo z tego co pamiętam to mechanikę nieźle ogarniasz :roll:

 

Jak skręcasz, koła kręcą się z różną prędkością. Teraz jak pospinasz wszystko, wymuszasz aby kręciły się z jednakową - wniosek gdzieś musi coś ustąpić.

 

Po prostu manewruj z DCCD na pozycji open ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeździsz samochodem z blokadami i nie znasz podstawowych spraw z nimi związanymi? :P

 

Nie jezdze po pierwsze bo to nie moje auto:P wiec dziekuje za wszystkie beszty itp.

Nigdy nie rozbieralem dccd ani nie widzialem takiego mechanizmy na oczy ale z waszych wypowiedzi wychodzi ze to norma w tych autach wiec.....

Jezeli spinalem napedy w np.PATROLU nic takigo sie nie dzialo wiec myslałem ze zapytam.... moj blad bo mechanik powinien wiedziec wszystko....

Link to comment
Share on other sites

moj blad bo mechanik powinien wiedziec wszystko...
Wszystko to może nie, ale to by wypadało ;)

 

By wypadlo hehe dobre ciekawe czy byłes taki madry z teamtu aut SUBARU jakies 2 lata temu ze teraz takie wszystko jest oczywiste dla ciebie.....

Wiesz moze jak tak duzo umiesz to przyjme cie do pracy do mnie...... napewno swietny jestes w naprawie aut bo w pisaniu na ich temat wiesz naprawde sporo....

Pytalem w tym poscie o to, czy jest to prawidlowe dzialanie tego systemu a ty osobiste wycieczki sobie urzadzasz......

 

Dla mnie koniec tematu dowiedzialem sie od innych w tym poscie ze ma tak byc wiec DZIEKI

 

Pozdr....

Link to comment
Share on other sites

dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile:

a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :twisted: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Racer, Nie to miałem na myśli, sorry :oops:

 

 

Spoko nie lubie poprostu takich akcji........... ale ok mam jeszcze jedno pytanie czy wersja z US z tego roku rozni sie czyms ( w sensie napedu skrzynia polosiki itp) od EU

Link to comment
Share on other sites

dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile:

a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :twisted: :smile:

 

Nie bierze udzialu w bitwie a lupy wojenne chce zgarnac:d

Co do pospawanych dyfrów itp to wszystko rozumiem tyle ze myslem ze w subarakach jakos to inaczej dziala ale jak ma tak byc to nie ma problemu i poganiam nim na szutrze i zobacze co i jak:D

 

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 3:34 pm ]

dogrywka na pięści...? :roll: :grin: to ja chętnie będę sędzią i jako wynagrodzenie pobiore auto pozostałe po nieboszczyku.... :smile:

a co do napędów i strzykania w nich, jakbyś miał w patrolu pospawane dyfry albo w starym typie pozapinane sprzęgiełka w moście na LOOK, też by na suchym i przyczepnym podłożu przy ciasnym skręcie strzykało... :grin: spoko, jest dobrze i trzeba się przyzwyczaić albo rozpinać przy manewrowaniu :smile: Wesołych Świąt :twisted: :smile:

 

Nie bierze udzialu w bitwie a lupy wojenne chce zgarnac:d

Co do pospawanych dyfrów itp to wszystko rozumiem tyle ze myslem ze w subarakach jakos to inaczej dziala. Ale jak ma tak byc to nie ma problemu ,jutro poganiam nim na szutrze. Zobacze co i jak:D

Link to comment
Share on other sites

czy wersja z US z tego roku rozni sie czyms ( w sensie napedu skrzynia polosiki itp) od EU
w sensie działania nie, ale inny jest wał i dyfer, róznia sie mocowaniami, środki te same, choć naprawde trudno mi zrozumieć FHI po co takie róznice.
Link to comment
Share on other sites

PATROLU nic takigo sie nie dzialo wiec myslałem ze zapytam....

 

Jak spinasz mosty, a nie tylko tył w Patrol GR to też będziesz miał takie same objawy jak w Subaru...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...