slesz Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 witajcie tribecy :cool: :wink: kolega chce kupić, możecie rzucić jakieś newralgiczne tematy do sprawdzenia podczas jazdy próbnej? czy sama wizyta w aso starczy? dzięki :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Wizyta w ASO wystarczy jeśli wersja EU - w przypadku US to tylko "ogólne ogłędziny" i zależy gdzie.. Jeśli w oklicach Wawy to mogę polecić miejsce gdzie ją dobrze sprawdzą i podłączą kompa z softem do US.. spoza ASO więc na PW. Kilka delikatnych miejsc te auta mają.. ale generalnie autko super, a którą jest kolega zainteresowany (rocznik, wersja)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 polecić miejsce gdzie ją dobrze sprawdzą i podłączą kompa z softem do US.. Sprawdzic należy i wymagane jest doswiadczenie sprawdzajacego. Co do podlaczenia "kompa z softem US" to...ssm3 obsluguje zarowno wersje ue jak i us....ale jak nie ma wyświetlanej usterki to chyba tylko numer karoserii mozna potwierdzić :wink: AK ps.chyba , że okreslenie "podłaczyli pod kompa z softem US" ma sprawdzajacego jakos uwiarygodnić....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (...) Kilka delikatnych miejsc te auta mają.. molgbys rozinac mysl? (pytam tak z czystej ciekawosci, "dla poszerzenia horyzontow" :grin: ) (...) (rocznik, wersja)? mi sie osobiscie bardziej podoba wersja sprzed liftu (wizualnie - przynajmniej wyglad charakterystyczny jest ), ale ponoc te po-liftowe to lepsiejsze sa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Tu jest trochę info do poczytania - nawet bez wchodzenia w szczegóły no dostęp jest płatny: http://www.alldatadiy.com/TSB/55/0855aC68.html wrażliwość AT potwierdzam, gumki stabilizatora przód w PL również wiele nie wytrzymują chyba, że komuś utrata sterowności na torowisku nie przeszkadza... Amortyzatory fabryczne olejowe wersji US dla mnie są i tak do wyrzucenia jeśli chcemy pokonywać zakręty / zmieniać pas w miarę energicznie - więc ich ocena nie ma zbytniego sensu. Zbyt wielkich przebiegów w US też bym nie ciągnął bo standardowo leją bez opamiętania minerał do silnika więc z przejściem na syntetyk może być różnie. Ja miałem również brudny olej z tyłu w dyfrze i ATF czarny (po niecałych 9k mil) - chociaż to przy fabrycznym ATF sprawa normalna już po 5k mil i nie musi oznaczać niczego groźnego ale sprawdziłbym czy wymieniany i na co (jeśli nie ATF-HP) - chyba, że przbieg < 15k mil (po tym przebiegu w US zaczynają odnotowywać zgłoszenia dziwnego zachowania AT - po wymianie ATFu większość, jak piszą, ustępuje). W wersjach 7os bywa, że przypycha się zaworek od klimy - wydajność do sprawdzenia, wiele warsztatów szuka tego bardzo rozlegle ponoć a sprawa prosta - spuścić, wyczyścić i napełnić. Poza tymi "drobiazgami" autko super - przynajmniej MY08 bo na poprzedni model słyszałem trochę marudzenia. Poza tym w MY08 łatwiej/taniej lampy przerobić aby w EU jeździć. [ Dodano: Nie Paź 11, 2009 11:30 pm ] ma sprawdzajacego jakos uwiarygodnić....... w przypadku miejsca, o którym myślę takiej potrzeby nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 w przypadku miejsca, o którym myślę takiej potrzeby nie ma. Być może. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Z własnych doświadczeń widzę, że oprócz badania w ASO czy innym serwisie dobrze byłoby zabrać ze sobą kogoś kto Tribecę już ma, nieźle zna, to i owo naprawiał itp.. oczywiście powinna to być osoba, która się "wsłuchuje" w auto a nie jedynie upala słóżbówkę :grin: Kiedy w mojej AT zaczynała się podejrzanie zachowywać to ani diagnostyka SSM i innymi narzędzami ani serwisowi diagności (z ASO włącznie) nie rozpoznawali objawów... a czas pokazał... Na szczęście jeśli ktoś kupi zajechaną AT a chce poupalać to rodzinne autko to jest alternatywa: http://www.importperformancetrans.com/subaru5eat.shtml :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Kiedy w mojej AT zaczynała się podejrzanie zachowywać to ani diagnostyka SSM i innymi narzędzami ani serwisowi diagności (z ASO włącznie) nie rozpoznawali objawów... Jak sobie świece zmienisz na niewłaściwe , podobnie jak ten olej w swojej Tribece w AT , to tez nikt /nic nie rozpozna objawow......nikt takich "pomyslów" nie bierze , na poczatku , pod uwagę......jedynie rozmowa z włascicielem moze pomóc...o ile sie przyzna.... :roll: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ja opowiadam zawsze całą historię jak u lekarza.. niestety poznałem również takich speców, którzy twierdzą, że od oleju innego niż producent zaleca nic nie ma prawa się stać... a sami zalewają do 5EAT - Dex III :!: bo jak twierdzą, wiedzą, że Subaru zaleca "czerwony". Dopiero po jakimś czasie dowiedziałem się, że ponoć mają już kilka spraw w sądach... a niby serwis wyłącznie "od automatów" i do tego koszmarnie drogi.. aż żal mi się zrobiło nowiuteńkich Legacy i Outbacka czekających na rozbiórkę i zalanie czerwoną paćką no-name.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 z tego co wiem plan jest na dwu/trzylatka, namawiam na europejskiego :wink: (jeszcze do końca nie wiadomo gdzie na razie jeździ :razz: ) dzięki za dotychczasowe informacje, pewnie będę pytał dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 A jakie sa roznice po za oswietleniem wersjii EU od USA :?: np. USA bardziej buja :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Mysle ze zawieszenie jest inaczej zestrojone.W US spec brak skladanych lusterek automatycznie,ksenonowych swiatel.A tak roznicy nie ma.No cena inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 A jakie sa roznice po za oswietleniem wersjii EU od USA :?: np. USA bardziej buja :?: F zamiast C, mph zamiast kmh, dvd na inny region, radyjko nei wszystko łapie i co 0,2 itp.. amorki też w US można niedrogo podmienić i luzik... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomborek Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 cześć,chciałbym "odgrzać" temat, ponieważ poszukujęTribeci po faceliftingu (3,6), ewentualnie dobrze zadbanej B9 (3,0) (jeśli nie uda się znaleźć młodszej siostry) w sensownej cenie. Interesują mnie tylko egzemplarze bezwypadkowe (warunek konieczny, który będzie weryfikowany), które nigdy nie miały zainstalowanej instalacji gazowej, z przebiegiem do ok. 125 tys. km (jeśli będzie ładnie zadbany to rozpatrzę również takie z przebiegiem do 150 tys. km).Czy ktoś nie nie chcę się pozbyć? Na automoto pustki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 dobre kryteria "poszukiwawcze" - poprzeczka zawieszona bardzo wysoko, ale do nich zapis "w sensownej cenie" raczej nie pasuje tym bardziej dobrego egzemplarza na forum "w sensownej cenie" na pewno nie kupisz. z czegoś musisz zrezygnować, albo sprowadzić auto prosto z USA fakt, faktem, że ofert niewiele w sieci. poza tym wątek w tej sprawie jest tu: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/45289-tribeca/page-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr123456 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 A jak się sprawują Tribeci? Mało tego jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 a dobrze sprawują się , żona nie narzeka. chyba najtańszy SUV na rynku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 chyba najtańszy SUV na rynku ... no nie przesadzaj, wcale nie najtańszy, są tańsze. Dla zainteresowanych kupnem Tribeca proponuję poszperać po forum i się zorientują że słabym punktem jest np konwerter skrzyni i jakie są objawy jego niedomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr123456 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Pytam z ciekawości bo całkiem nieźle wygląda to auto. Domyślam się,że naprawa tego konwertera do tanich nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 chyba najtańszy SUV na rynku ... no nie przesadzaj, wcale nie najtańszy, są tańsze. Dla zainteresowanych kupnem Tribeca proponuję poszperać po forum i się zorientują że słabym punktem jest np konwerter skrzyni i jakie są objawy jego niedomagania. podaj przykłady tych SUVów sprawa konwertera w moim egzemplarzu nie jest mi znana i tak mam nadzieje zostanie do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr123456 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 To chyba jak z każdym autem,jak jest zadbany modem to się jeździ i nie dokłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dla przykładu Chrysler Pacifica, KIA Sorrento, Dacia, Dodge Durango itp. Problem z konwerterem występuje w rocznikach 2008-09 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr123456 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dacie to za grosze można kupić tak samo jak i Łade Nive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dla przykładu Chrysler Pacifica, KIA Sorrento, Dacia, Dodge Durango itp. Problem z konwerterem występuje w rocznikach 2008-09 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Pierwszy to raczej kojarzy mi się z VANem, a nie SUV.em Drugi to raczej pokrój RAV czy Vitary, a z silnikami powyżej 200KM raczej nie wychodziły, to co to za SUV, raczej mini SUV. Nie wiem o co chodzi z Dacia? Dodge Durnago może i tak, ale to już totalna rzadkość na EU drogach, poza tym 1 i 4 amerykańce, nie wiem czy wogóle byly dostępne w sprzedaży w EU. Natomiast wykończenie wnętrza w żadnych ze wskazanych nie jest na tyle wysokiej jakości aby konkurować z Tribeca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr123456 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Z Dacią to o Dustera pewnie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.