HULK Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam. Zapisalem sie w koncu na mapowanie u http://www.jollygreenmonster.co.uk/ tylko jeszcze nie zdecydowalem co zakupic : Apexi PFC czy SimTek-a. Apexi troszke tansze ale slyszalem opinie ze nie do konca radzi sobie z doladowaniem i jesli to prawda to dodatkowy EBC juz niweluje ta przewage cenowa. Jesli chodzi o SimTek-a to wiem tylkoze ponoc spokojnie ogarnia doladowanie i ma wiecej "bajerow" i trzeba zamienic przeplywke na MAP sensor. Poradzcie prosze. Kolejna sprawa to uklad paliwowy, bede zmienial pompe i wtryski na wieksze oczywiscie i teraz pytanie, moge to zrobic juz teraz, przed zmiana ECU i mapa ? mapowanie dopiero w listopadzie i do tego czasu chcial bym wszystko przygotowac. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Przeloz sobie wtryski na chwile przed remapem najlepiej. Albo ew. zaloz wieksze teraz i zmniejsz cisnienie, jesli masz nastawny regulator cisnienia paliwa. Z kim zalatwiales remap tak swoja droga - jakis grupowy jak mniemam? Czy jedziesz specjalnie do UK? Apexi jest bardzo dobrym ecu - ale jesli masz kase, to bym chyba poszedl w Simteka. Jeden powod to mozliwosc rezygnacji z przeplywomierza - chociaz w Twoim roczniku to nie jest az taki problem - solidniejsze przeplywomierze zakladali. Drugi - mozliwosc przelaczania dwoch map. Trzeci - in gear boost compensation. Byc moze nie kazdemu potrzebne, ale dosc fajna sprawa. Generalnie Simtek podobno oferuje dosc dobra kontrole doladowania. No i ogolnie zbiera opinie dosc dobrego ecu. Z minusow - brak korekcji przy stukach - ale w Apexi tez bedzie ten problem. Ogolnie wydaje mi sie, ze roznica kosztow na korzysc Apexi nie jest az tak kolosalna, zeby sobie odmawiac Simteka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 miałęm okazje jeździć WRX RA 97 na alcateku (to samo co simtek) i w stosunku do serii jezdzil duzo lepiej , inna reakcja na gaz zupełnie, ecu duzo szybsze od seryjnego o sporej rozdzielczości i dające spore mozliwosci z ALS łącznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Przy czym ALS i LC za doplata - ale chyba na ulice nie bardzo ma to sens. No i jeszcze jedna sprawa - Apexi PowerFC chyba nie jest juz produkowane. Zas SimTek jest wciaz rozwijany - podobno trwaja prace nad kontrola spalania stukowego, ale to wciaz jeszcze przyszlosc. W swojej klasie cenowej chyba SimTek na chwile obecna jest najlepszym rozwiazaniem do klasykow, zwlaszcza tych niemapowalnych innymi metodami niz aftermarketowy standalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam. AMI, to samo dokladnie powiedzieli mi na forum http://www.scoobyireland.com/forum/grou ... -09-a.html. Tamten moderator postara mi sie poszukac jakiegos Apexi ale odradza i proponuje Sim Tek-a. Pujde za Waszymi radami. Dzieki za rzeczowa opinie = pomuk . Jeszcze powroce do tematu bo mam kilka pytan Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 w bialasie mialem APFC mapowany przez jako - przy delikatnej, zdalnej pomocy Simona z JGM generalnie bardzo fajnie zmapowane auto w APFC tez mozna pozbyc sie przeplywki po zlozeniu przystawki MAF SIMULATOR fajowe jest to ze masz 4 mapy doladowania - i APFC bardzo dobrze sobie radzi z boostem, jako wystroil to gladziutko bez pikow mysle, ze jak Simon bedzie Ci auto ogarnial to tak na prawde tylko cena bedzie grala role i jeden i drugi po jego dzialaniach sobie poradzi z autem oczywiscie wszystkie mody przylegajace (wtryski, turbo itp itd) musisz zrobic przed mapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 w APFC tez mozna pozbyc sie przeplywki po zlozeniu przystawki MAF SIMULATOR Mocno niepolecane rozwiazanie ostatnio zdaje sie, po jakichs problemach z mafsimem - w kazdym razie kiedys zapytany o to Andy Forrest zdecydowanie odradzal, JGM tez ostatnio chyba raczej nie zachwalal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Wiatam. Moderator rozmawial wlasnie z Simonem i nie maja okuratnie APFC i nie wiadomo czy zalatwia a sam wole nie kupowac, ponadto faktycznie tylko 100funciakow różnicy. Wiem ze Apexi to dobry ECU ale w tej sytuacji faktycznie lepszym wyborem bedzie SimTek. Jesli chodzi o mody to zostaly tylko wtryski i pompa + ewentualnie regulator cisnienia. Turbina jest od STI MY04 czy 05 i FMIC, przelot 3 do 2.5 cala i genaralnie caly uklad wydechowy zmieniony. Jak wyglada sprawa ze swiecami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 swiece wloz zimniejsze - irydowe NGKi siodemki AMI mozliwe - z reszta w 97/98 jest pancerna przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 swiece wloz zimniejsze - irydowe NGKi siodemki AMI mozliwe - z reszta w 97/98 jest pancerna przeplywka adamus miał chyba na myśli - IRIDIUM BKR 7 EIX ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 AMI, zapomniałem napisać, grupowy re-map i Simon przyjeżdża do IRL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 spoko - wyczytalem juz na scoobyireland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jak do tych kompów ma się Link G3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Z rozmowy z Bobem Rawle - Link G3 jest dosc fajnym ecu - zwlaszcza mozliwosc rezygnacji z MAF jest przydatna - zwlaszcza dla my99/00 Przy czym G3 jest nieco ograniczona wersja - lepiej byloby miec Link Plus - wiecej wyjsc i wejsc, lepsze mozliwosci zarzadzania pewnymi urzadzeniami. Oba maja tez mozliwosc przelaczania miedzy dwoma mapami - przy czym w wersji uproszczonej wymaga to pewnej kombinacji w samochodzie wyposazonym w klimatyzacje - jako, ze zwykly Link G3 ma tylko jedno wejscie cyfrowe - czy jakos tak, juz nie pamietam dokladnie, ale moge przeszperac swoja dyskusje z Bobem na ten temat. Sporo detali na stronie Linka mozna znalezc. Nie da sie jednak ukryc, ze G3 jest juz stosunkowo "wiekowy" zwlaszcza w porownaniu do Simteka. Link ma obecnie juz nowsze generacje komputerow - uniwersalnych jak i p'n'p - ale odnosze wrazenie, ze wobec konkurencji ze strony brytyjskiego Simteka bedzie to raczej margines - zwlaszcza w Subaru - jesli idzie o wykorzystanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Witam. Oczywiście wybór padł na SimTek-a. Mozecie mi nieco naświetlić sprawę z MAP i z trzy portowym solenoidem ? Gdzie kupić i co dalej z tym zrobić ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Najlepiej zapytaj JGM - skoro to on mapuje - jakie opcje jego zdaniem beda najlepsze. Nie wiem ile tam map-sensor fabryczny w my98 wytrzymuje, ale moze wystarczy. A jak nie, to jak znam zycie, JGM Ci sprzeda odpowiedni. Tak samo w sumie z boost solenoidem - tutaj w sumie moge polecic Ci klasyczny Denso, wg. Boba Rawle najlepszy albo np. Perrin - ktory podobno jest calkiem niezly. Denso bedzie pewnie tanszy do kupienia - w granicach 40-50e pewnie obecnie, zaleznie od stanu i wieku. Perrin - pewnie w granicach 90e? Obie opcje plus wysylka. Mozna poszukac na ebay - mozna zapytac w TSL Motorsport: http://www.tsl-motorsport.co.uk/ Zalozenie tego to pewnie bedzie moment - dla pewnosci tez zapytaj jak to moze wygladac na sesji "remapowej" - ale podejrzewam, ze jak zalozysz chwile przed, to bedzie ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dzieki AMI. Wlasnie doczytalem na stronce JGM ze 3 barowy MAP i IAT including w takim razie zaczne sie rozgladac za solenoidem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Czy taki Simtec do GT'ka 97/98 poprawi znacząco dolny zakres na 2. biegu ? Będzie przyspieszał z dołu jak w górnym zakresie ? To chyba jednak kwestia glownie mapy i setupu. Oczywiscie ALS moze pomoc, ale jesli auta uzywasz na codzien i tylko czasem do pojezdzawek, to chyba slaby pomysl jednak robic ALS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jak sie liczysz z kosztami typu czestsze naprawy turbo (plus sporo wieksze obciazenie termiczne ogolnie silnika i glowic chyba tez) - to mozna szalec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 ALS w Simteku/Alcateku i tak jest w pakiecie z LC Dokupienie opcji LC/ALS to jakies chyba okolice 150GBP z tego co pamietam. Uzywane ecu, zaleznie od tego czy z aktywowanym ALS/LC czy nie pewnie beda kosztowac w okolicach 3/3.5 tysiaca. Zwlaszcza jesli z softem do strojenia. Roznie bywa. Soft z wysylka to jakies kolejne okolice 130GBP tak z pamieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Podepnę się i ja Ecumaster wypuścił właśnie własny nowy SA. Nazywa się to Ecumaster EMU. Polecam ostatni numer GT. Opis robi wrażenie. Wygląda na nowoczesny produkt z zaawansowanymi funkcjami... Czy ktoś ma pojęcie co ten SA jest wart? Z opisu wynika że ogarnia korekcję spalania stukowego, itp.... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Cos czuje, ze tego sie predzej dowiesz na rf.pl - tam pewnie wiecej uzytkownikow ecumastera znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się