Skocz do zawartości

GT MY98 Apexi czy SimTek ?


HULK

Rekomendowane odpowiedzi

Niebo, ta prezentacja jest bardzo cieńka...

Leć do kiosku po ostatni numer GT. Tam jest profi opis a nie rysunki przykładowej instalacji i opis jak dla radia UKF :mrgreen:

 

Czyli chyba nikt nic nie wie :roll: szkoda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My jedzimy na simteku z ALS'em

. Różnica spora ale trzeba się przyzwyczaić, np. na szykanach gdzie auto jeszcze troszkę chce jechać. Druga sprawa to taka że jeśli podtrzymanie ma być agresywne, a takie jest u Nas to przepustnica musi być otwarta, auto na wolnych nie schodzi poniżej 1500rpm i faluje ale fajnie rajdowo gada :mrgreen: Nie da się też "mega" płynnie pracować gazem ze względu na otwartą przepustnicę, nie jest to niemożliwe ale różnica jest, z tym że jeśli jest to pojeżdżawkowóz to tak ma być i już, albo depiesz albo nie :mrgreen:

 

-- 24 maja 2012, o 09:51 --

 

aha, mamy 6mt

 

-- 24 maja 2012, o 10:06 --

 

A no i przepływka może być odpięta na simteku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem do nich emaila, zobaczymy co odpowiedzą.

 

Oto ich odpowiedź:

 

Aktualnie EMU nie obsluguje triggera zaplonowego Imprezy GT.

Jest ten typ zaplonu w planach ale nie potrafie aktualnie podac datay kiedy bedzie

dostepna wersja oprogramowania z ta funkcjonalnoscia.

 

Z mojej strony pomysł ALS upadł, obrałem troche inny kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...