Skocz do zawartości

Zakłócenia w paśmie CB


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

W pełni potwierdzam obserwacje i diagnozę autora wątku. W moich foresterach 2.0D jest to samo. Ponawiam zatem prośbę do Dyrekcji o zdiagnozowanie sprawy. Oczywiście każdy na własną rękę może gonić z radiem z prowizorycznie zmontowanym z druta detektorem wokół auta, zakładać, filtry, układać inaczej kabel, odwiedzać coraz to droższych fachowców, ale to bez sensu. Czekamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem jeszcze raz, mam Forka D kupionego w sieci SIP i radyjko działa bez zarzutu, o czym pisałem dokładniej wyżej. Więc stawiam na samą instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz farta albo drewniane ucho. Wolałbym to pierwsze, bo dawało by jakąś nadzieję. Pytanie ciągle aktualne: co zrobić by ten efekt, braku pierdzenia był w takim razie powtarzalny w innych egzemplarzach. Bo radia mam dobre, w mojej okolicy najlepsi fachowcy jakich znam w tej dziedzinie polegli i twierdzą, że zakłócenia są od silnika i nie wiedzą jak je wytłumić. Być może odpowiedź jest: zamontować antenę w lewym rogu auta, bo tam jakoś zakłócenia są najmniejsze przy antenie zestrojonej np +1.2 lub coś w tym stylu. Ale największe możliwości do oceny tego i objaśnienia ma producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jeżeli proponowane powyżej testy nie przyniosą pozytywnych wyników poproszę DT o wykonanie testów w naszym zakresie.

Niemniej proszę zrozumienie, że ze względu na charakter problemu jego ocena będzie wymagała czasu i nie będzie traktowana priorytetowo.

 

Szanowna Dyrekcjo,

 

od mojej prośby minęło już prawie pół roku, czy udało się może już zdefiniować problem?

Będę wdzięczny za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam.

 

 

ja mam takie spostrzeżenia :

 

1. Zestaw midland + antena midland : totalny brak zakłóceń

 

2. Zestaw president tommy + antena ( noname ) - warczy, piszczy.

 

 

Tak więc diabli wiedzą o co kaman.

 

W innych samochodach nie zaobserwowałem takiego zjawiska niezależnie od tego jaki zestaw był zamontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam tak:

 

Zestaw Unidem (chyba 520XL) + antena "no name" + kabel przedłużający przez cały samochód (radio jest przy siedzeniu pasażera, antena przy klapie bagażnika) + zasilanie radia bezpośrednio z zapalniczki - żadnych zakłóceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam tak:

 

Zestaw Unidem (chyba 520XL) + antena "no name" + kabel przedłużający przez cały samochód (radio jest przy siedzeniu pasażera, antena przy klapie bagażnika) + zasilanie radia bezpośrednio z zapalniczki - żadnych zakłóceń.

 

Bo to chyba tylko w klekotach jest ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam radyjko od już prawie dwóch lat w Forku Diesel, dwóch znajomych z Outbackami Diesel, wszystkie trzy radyjka działają o'k, więc uważam, że macie coś z... z instalacją.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam radyjko od już prawie dwóch lat w Forku Diesel, dwóch znajomych z Outbackami Diesel, wszystkie trzy radyjka działają o'k, więc uważam, że macie coś z... z instalacją.!

Zawsze to dobra wiadomość.

Ale jakie macie anteny-magnetyczne czy montowane np do krawędzi klapy bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam mocowaną takim uchwytem do krawędzi klapy bagażnika, o sprzęcie mam wrażenie, że już też pisałem, radyjko mam President, a antenę Midland 1,6m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Radyjko mam Johnson II ASC i tam się chyba czułości nie da ustawiać? Nie ma pokrętła RF GAIN, jak choćby w Johny II ASC, który mam w drugim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dyrekcja niestety się ostatecznie nie ustosunkowała do problemu. Czytając odpowiedzi poszczególnych użytkowników odnoszę wrażenie, że problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy z silnikiem diesla. Moja rada jest taka - podjedź do dobrego sklepu z radiami i poproś o podłączenie kliku różnych radyjek. Zacznij od tych budżetowych. Porównuj stopień zakłóceń. Wszystkie testuj na tej samej antenie. Ja kupiłem w ciemno Presidenta Johny i to był duży błąd - jedna wielka sieczka w eterze przy włączonym silniku. Potem sprawdzałem różne radia i ostatecznie zmieniłem na JFK II. Jest o niebo lepiej. Zakłócenia dalej słychać, ale stały się one tłem dla właściwego sygnału. Bliskie stacje słychać bez zakłóceń - słabsze na tle charakterystycznego "pierdzenia". Instalacja jest na pewno zrobiona właściwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z budżetowych miałem na myśli Midlanda Alan 121 + Georgia oryginał. Problem w tym, że nie wszędzie jest dostępny o różnicy w cechach nie wspominając od 240 do 300pln za radio + 170 - 200pln za antenę. jakby nie patrzeć to prawie 20% różnicy.

JFK II to inna półka. Nie wykorzystałbym 10% jego możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JFK II to inna półka. Nie wykorzystałbym 10% jego możliwości.

 

Fakt - większości funkcji się nie używa, jednak było to jedyne radio, które jako tako radzi sobie z zakłóceniami w moim samochodzie. Wybrałem je z tego względu, a nie ze względu na ilość bajerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...