Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

 

Bo zbiera się w nim bardzo dużo wilgoci, klimatyzacji nie używasz 24/7. Rosnąca zawartość wody w układzie może doprowadzić do korozji , może też dojść do zalodzenia zaworu rozprężnego, czego konsekwencją będzie uszkodzenie skraplacza i sprężarki. Jak gdzieś jeszcze mam to wkleję fotki jak wyglądały osuszacze z "anglików" po przepołowieniu.

 

Przepraszam, ale wydawalo mi sie ze uklad klimatyzacji jest ukladem zamknietym.

Takim powinien byc. Jesli nie jest popsuty.

Wyjasnij mi z kad "bardzo dużo wilgoci" sie w nim bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w końcu:) dostałem od zajaczka wielkanocnego cos co mej imprezce brakowało ,aby nie jeździła zakompleksiona...staluchy 14" na pieknych złotych kołpaczkach ida na strych ,a od wczoraj czekają złote aluski :D

 

Tylko trzeba oponki kupić,bo przez telefon i przez maila było wiadomo,ze oponki są w świetnym stanie a na miejscu sie okazało,że dwie sa w świetnym stanie a dwie wg.sprzedającego "jako tako" ,a moim zdaniem cos co jest tuż przy granicznym zużyciu,sparciałe i nie ma daty produkcji nadaje sie tylko do podarowania znajomemu co to lubi efektownie utylizować oponki na lotnisku..

 

I czeka mnie wiosenny przegląd pod maską...cos tam zaczyna sie pocić na jakis wężykach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji dolewania plynu atf do wspomagania w H6 wyczyscilem zawor PCV i jego przewod, oraz przepustnice. Jak ktos tam nigdy nie zagladal to polecam. Autko zaczelo troche plynniej jezdzic od obrotow jalowych przy lekkim naciskaniu na pedal gazu. Zawor PCV sie nie domykal, duzo szlamu w nim bylo. Przebieg auta to 180k. Na amerykanskim forum wyczytalem ze dobrym zwyczajem jest czyszczenie tego zaworku co zmiane oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji dolewania plynu atf do wspomagania w H6 wyczyscilem zawor PCV i jego przewod, oraz przepustnice. Jak ktos tam nigdy nie zagladal to polecam. Autko zaczelo troche plynniej jezdzic od obrotow jalowych przy lekkim naciskaniu na pedal gazu. Zawor PCV sie nie domykal, duzo szlamu w nim bylo. Przebieg auta to 180k. Na amerykanskim forum wyczytalem ze dobrym zwyczajem jest czyszczenie tego zaworku co zmiane oleju.

A forek 2.5xt to ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...