lookita Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 A ja po podrozy dluzszej,umylem autko,wysprzatalem,naprawilem 2 zimowki,w ktorych w procesie utleniania felg alu,zzarlo mi szczelnosc przy wentylach.Dodatkoo,z powodu nadmiernego parowania szyb,nawet po umyciu od wew. skontrolowalem filtr kabinowy.Okazalo sie,ze po ponad roku uzywania,jest zapchany liscmi,iglami z drzew ,po prostu zamulony.Wywalilem,kolejnego Knechta z weglem aktywnym kupilem,wymienilem,bedzie oki.Szybko sie zapycha,nie ma co....W drugim autku,podobnie....Niebawem wymianka oleiku i finito...potem ziiiima.......:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 wymienilem wycieraczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 kupilem w spraju 5 pojemnikow na 1 samochod firmy Boll kazdy po 500 czyli wyszlo 2,5L na samochod dobrze rozczepac pojemniki w srodku jest kulka i ladnie schodzilo do konca pojemnika wyszlo super Cos oprocz podwozia robiles? Jesli tak to co i gdzie? Sent from my iPhone using Tapatalk Dodatkowo nadkola i progi od spodu a tak to tylko podwozie mysle ,ze na zime wystarczy bo WRX jest spoko a MY99 w przyszlym roku wymienie progi bo sie juz sypia reszta w nim ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dobra rada, też ogarnę na zimę coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dobra rada, też ogarnę na zimę coś Mysle,ze bedziesz zadowolony a wystarczy zrobic to raz na 2 lata i bedzie ciacia bo najgorsze zima to sol +chemia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 i mówisz żeby z tym nie czekać aż będzie większa jesień? dziś zatankowałem do pełna i siedziałem z dobre 4h zastanawiając się nad kubłem, szelkami i sportową kierą... nie wiem czy teraz, czy kase przeznaczyć na coś innego... na pewno w pierwszej kolejności muszę podłączyć temp oil, ale albo jest tak mało ludzi którzy ogarniają temat, albo ja źle tłumaczę... w każdym razie- podjechałbym do ZnanegoSerwisuWKato, ale fizycznie nie mam czasu bo siedzę w bba w robocie patowa sytuacja... i dylemat, czy powyższe graty do środka, czy przewody paliwowe jakieś lepsze, bo capi benzyną przy odpalaniu + kpl przewodów heblowych w stalowym oplocie. Dylematy, dylematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Ja bym zainwestowal w przewody i temp oil. Kubly i pasy to mozna powiedziec sprawa drugorzedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Ja tez robiłbym raczej przewody...To są sprawy jednak "ważniejsze"...A te kubły i szelki to po co niby??? Pasy masz w serii dość sprawne chyba a i fotele z STI są mega...Nie wiem Kolego ale kombinujesz strasznie..Oczywiście jak kto woli...Tyle, że priorytety- a nie dylematy Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 i mówisz żeby z tym nie czekać aż będzie większa jesień? dziś zatankowałem do pełna i siedziałem z dobre 4h zastanawiając się nad kubłem, szelkami i sportową kierą... nie wiem czy teraz, czy kase przeznaczyć na coś innego... na pewno w pierwszej kolejności muszę podłączyć temp oil, ale albo jest tak mało ludzi którzy ogarniają temat, albo ja źle tłumaczę... w każdym razie- podjechałbym do ZnanegoSerwisuWKato, ale fizycznie nie mam czasu bo siedzę w bba w robocie patowa sytuacja... i dylemat, czy powyższe graty do środka, czy przewody paliwowe jakieś lepsze, bo capi benzyną przy odpalaniu + kpl przewodów heblowych w stalowym oplocie. Dylematy, dylematy Rob to co najwazniejsze,czyli kable,przewody i konserwacja bo zima tuz,tuz a bedziesz mial coraz wieksze problemy z odpalaniem i ci blache zezre jak bedzie brak konserwacji a potem mozesz sobie odpicowac dla oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Bez dwoch zdan rob przewody i komserwacje. Takie detale jak pasy czy kiera nie sa istotne jesli chodzi o bezpieczenstwo swoje i samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Jednoglosnie przeglosowane! Dzieki ktos moze na pw podeslac propozycje przewodow? Czy hell beda ok? -dzis dla Swinki....kupilem na wszelki wypadek kanister i w koncu rano ogarnalem felgi- pomalow.....znaczy umylem na białe:D Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Powrót do 3 cali H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Ach ta polerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 zamontowalem harness bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Szyba przednia nowiuśka I coś jakby teraz był szybszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Szyba przednia nowiuśka I coś jakby teraz był szybszy... To oczywiste jest. Nowa szyba jest przecież bardziej gładka. Spodziewaj się też znacznego spadku zużycia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Dzisiaj przy WRX wymieniono 1 sonda lambda,olej +filtry,plyn chlodniczy,dolano olej do skrzyni biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Jednak złote fele to złote fele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Najpierw myjnia. Potem odkurzanie, sprzątanie bagażnika i mycie szyb od wewnątrz. Do tego jeszcze przetarlem plastiki we wnętrzu pianką Turtle Wax. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 zalalem odpalilem drugiego dziada i przejechalem sie w sobote kolejne testy WR sporta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Jaco dawaj foty harness'a....i rób wzór dla Mnie- w końcu to poniekąd dzięki Mnie Go wyrwałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Wieczorne kombinacje Jak kupię panel klimatyzacji to będzie korekta i całość w carbonie. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jednak złote fele to złote fele Wyglada lepiej niz dobrze! Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 (edytowane) Rozebrany, wyczyszczony i nasmarowany mechanizm tylnej wycieraczki - zapiekł się trzpień z wieloklinem, jak tylko za oknem pojawi się ludzka temperatura, to zakładam i sprawdzam, czy działa. Edytowane 4 Października 2013 przez _ONE_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @_ONE_, Tylna wycieraczka żyjąca "własnym życiem" to w Subaru "normalne"...Dobrze będzie jeśli Tobie się udało to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się