Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

A ja po podrozy dluzszej,umylem autko,wysprzatalem,naprawilem 2 zimowki,w ktorych w procesie utleniania felg alu,zzarlo mi szczelnosc przy wentylach.Dodatkoo,z powodu nadmiernego parowania szyb,nawet po umyciu od wew. skontrolowalem filtr kabinowy.Okazalo sie,ze po ponad roku uzywania,jest zapchany liscmi,iglami z drzew ,po prostu zamulony.Wywalilem,kolejnego Knechta z weglem aktywnym kupilem,wymienilem,bedzie oki.Szybko sie zapycha,nie ma co....W drugim autku,podobnie....Niebawem wymianka oleiku i finito...potem ziiiima.......:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem w spraju 5 pojemnikow na 1 samochod firmy Boll kazdy po 500 czyli wyszlo 2,5L na samochod dobrze rozczepac pojemniki w srodku jest kulka i ladnie schodzilo do konca pojemnika wyszlo super

 

Cos oprocz podwozia robiles? Jesli tak to co i gdzie? :P

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dodatkowo nadkola i progi od spodu a tak to tylko podwozie mysle ,ze na zime wystarczy bo WRX jest spoko a MY99 w przyszlym roku wymienie progi bo sie juz sypia reszta w nim ok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mówisz żeby z tym nie czekać aż będzie większa jesień? ;)

 

dziś zatankowałem do pełna i siedziałem z dobre 4h zastanawiając się nad kubłem, szelkami i sportową kierą... nie wiem czy teraz, czy kase przeznaczyć na coś innego... na pewno w pierwszej kolejności muszę podłączyć temp oil, ale albo jest tak mało ludzi którzy ogarniają temat, albo ja źle tłumaczę... w każdym razie- podjechałbym do ZnanegoSerwisuWKato, ale fizycznie nie mam czasu bo siedzę w bba w robocie :blink:

patowa sytuacja... i dylemat, czy powyższe graty do środka, czy przewody paliwowe jakieś lepsze, bo capi benzyną przy odpalaniu + kpl przewodów heblowych w stalowym oplocie.

Dylematy, dylematy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez robiłbym raczej przewody...To są sprawy jednak "ważniejsze"...A te kubły i szelki to po co niby???

Pasy masz w serii dość sprawne chyba a i fotele z STI są mega...Nie wiem Kolego ale kombinujesz strasznie..Oczywiście jak kto woli...Tyle, że priorytety- a nie dylematy :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mówisz żeby z tym nie czekać aż będzie większa jesień? ;)

 

dziś zatankowałem do pełna i siedziałem z dobre 4h zastanawiając się nad kubłem, szelkami i sportową kierą... nie wiem czy teraz, czy kase przeznaczyć na coś innego... na pewno w pierwszej kolejności muszę podłączyć temp oil, ale albo jest tak mało ludzi którzy ogarniają temat, albo ja źle tłumaczę... w każdym razie- podjechałbym do ZnanegoSerwisuWKato, ale fizycznie nie mam czasu bo siedzę w bba w robocie :blink:

patowa sytuacja... i dylemat, czy powyższe graty do środka, czy przewody paliwowe jakieś lepsze, bo capi benzyną przy odpalaniu + kpl przewodów heblowych w stalowym oplocie.

Dylematy, dylematy :rolleyes:

Rob to co najwazniejsze,czyli kable,przewody i konserwacja bo zima tuz,tuz a bedziesz mial coraz wieksze problemy z odpalaniem i ci blache zezre jak bedzie brak konserwacji a potem mozesz sobie odpicowac dla oka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednoglosnie przeglosowane! Dzieki ;) ktos moze na pw podeslac propozycje przewodow? Czy hell beda ok?

 

-dzis dla Swinki....kupilem na wszelki wypadek kanister :P i w koncu rano ogarnalem felgi- pomalow.....znaczy umylem na białe:D

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...