conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Posiadam subaru od niedawna. Poprzedni właścicel zastosował swap silnika z 1.8 do 22 od subaru legacy outback, wycinając również katalizator, zostawiając jedynie goły dolot i stosując wydech końcowy Ultera. Czy kręcenie, podczas przyspieszania tej jednostki napędowej do 5.000-6000 obrotów jest bezpieczna, czy może się odbić negatywnie na silniku i lepiej obchodzić się z nią delikatniej?? Proszę o pomoc doświadczonych użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Możesz śmiało kręcić do 6 tysięcy. To nie diesel :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 5.000-6000 dla silników benzynowych to nie sa straszne obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Właśnie o to mi chodziło. Bo wiadomo, że w samochodach takich jak np. Opel Astra 1.4 benzyna czy tym podobne, kręcenie do takich obrotów raczej szybko wykańcza jednostkę napędową. Chciałem wiedzieć jak jest w Subaru. Gdyż zauważyłem, że bardzo lubi on te obroty i bardzo fajnie się na nie wkręca, wydając przy tym piękny dźwięk jednostki boxer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Właśnie o to mi chodziło. Bo wiadomo, że w samochodach takich jak np. Opel Astra 1.4 benzyna czy tym podobne, kręcenie do takich obrotów raczej szybko wykańcza jednostkę napędową. Obroty 5-6tyś. w żadnym silniku benzynowym nie wykańczają silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 raczej szybko wykańcza jednostkę napędową. coo to znaczy raczej szybko i dlaczego miało by niszczyć 'jednostkę' ? Może jak uległa zniszczeniu to była słaba jednostka Taka naturalna selekcja Pytanie czy jest sens kręcić wolnego ssaka do końca, to nie honda, że szczyt momentu obrotowego masz 250obr przed odcinką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Chodzi o to, że wydaje mi się, że najlepiej przyspiesza jak zbienia się biegi 1-2-3 przy około 5.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dobrze może ci się wydawać. po to też zadałem pytanie: Pytanie czy jest sens kręcić wolnego ssaka do końca, to nie honda, że szczyt momentu obrotowego masz 250obr przed odcinką pomuka prosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Do końca nie jest kręcony bo odcięcie ma wydaje mi się, że przy 6600 obr. Nie wiem, gdzie jest maksymalny moment obrotowy w tym silniku. Tylko zauważyłem, że bardzo ładnie się wkręca na 5.000 i czy dłuższa jazda i zmiana biegów przy takich obrotach nie wpłynie negatywnie na jednostkę napędową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dłuższa jazda i zmiana biegów przy takich obrotach nie wpłynie negatywnie na jednostkę napędową dłuższa jazda na takich obrotach na pewno spowoduje wzrost ilości punktów we wszelkich programach lojalnościowych ze stacjach paliwowych, subarak jak nie był zabijany powinien przeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 conrade, nic się nie stanie, ale jak będziesz z takimi obrotami jeździł np. dłużej po autostradzie, to sprawdzaj częściej poziom oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 niumen właśnie nawet ostatnio po przebyciu 900km dolałem około 75ml oleju. Najbardziej się obawiam tym cieknącym tylnym mostem, w mieście ciężko samemu sprawdzić poziom nie jadąc na warsztat. Ale pewnie niedługo będę się musiał wybrać zarówno z tym zawieszeniem jak i z tym cieknącym mostem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 po przebyciu 900km dolałem około 75ml oleju. jakbyś dolał 750ml to by było coś wpadnij na spota, popatrzmy fachowymi oczkami wytkniemy błędy w sztuce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrade Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A kiedy jest planowany jakiś spot blisko warszawy. Chętnie bym się wybrał, porozmawiał i może ktoś technicznie pomógłby co należy naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 w warszawie..jutro/pojutrze,zobacz do wątku spotkań http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=902150#902150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 To krecac pod 8000rpm powinienem miec juz przerazenie w oczach, czy jeszcze nie? (dobra dobra, tylko zartuje... z tym przerazeniem oczywiscie - zreszta te 8000 to i tak w moment sie nakreca ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dłuższa jazda i zmiana biegów przy takich obrotach nie wpłynie negatywnie na jednostkę napędową dłuższa jazda na takich obrotach na pewno spowoduje wzrost ilości punktów we wszelkich programach lojalnościowych ze stacjach paliwowych, subarak jak nie był zabijany powinien przeżyć. Dłuższa jazda na takich obrotach na wysokich biegach może też poskutkować wzrostem ilości punktów w programie lojalnościowym o wdzięcznej nazwie "POLICJA" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 To krecac pod 8000rpm powinienem miec juz przerazenie w oczach, czy jeszcze nie? Rka się tyle kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Kręć do odcinki, na obrotach motór ma dopiero odpowiednie smarowanie.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Rka się tyle kręci? Seryjnie odcina przy okolo 8250 bodaj - przynajmiej wedlug obrotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Dłuższa jazda na takich obrotach na wysokich biegach może też poskutkować wzrostem ilości punktów w programie lojalnościowym o wdzięcznej nazwie "POLICJA" chyba że odcinasz na dwójce to możesz spokojnie jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 chyba że odcinasz na dwójce to możesz spokojnie jechać zalezy w jakim samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 chyba że odcinasz na dwójce to możesz spokojnie jechać zalezy w jakim samochodzie i na jakim ograniczeniu 80 / 40 to już parę punktów lojalnościowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 heh, w hondzie to od 6000obr dopiero jechać zaczyna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się