Skocz do zawartości

conrade

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia conrade

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A kiedy jest planowany jakiś spot blisko warszawy. Chętnie bym się wybrał, porozmawiał i może ktoś technicznie pomógłby co należy naprawić.
  2. niumen właśnie nawet ostatnio po przebyciu 900km dolałem około 75ml oleju. Najbardziej się obawiam tym cieknącym tylnym mostem, w mieście ciężko samemu sprawdzić poziom nie jadąc na warsztat. Ale pewnie niedługo będę się musiał wybrać zarówno z tym zawieszeniem jak i z tym cieknącym mostem.
  3. Do końca nie jest kręcony bo odcięcie ma wydaje mi się, że przy 6600 obr. Nie wiem, gdzie jest maksymalny moment obrotowy w tym silniku. Tylko zauważyłem, że bardzo ładnie się wkręca na 5.000 i czy dłuższa jazda i zmiana biegów przy takich obrotach nie wpłynie negatywnie na jednostkę napędową.
  4. Chodzi o to, że wydaje mi się, że najlepiej przyspiesza jak zbienia się biegi 1-2-3 przy około 5.000
  5. A czym może skutkować zbytni ubytek oleju w tylnym moście??
  6. Zauważyłem, że z tylny most jest trochę spocony od oleju. Mam pytanie gdzie się dolewa olej??
  7. Właśnie o to mi chodziło. Bo wiadomo, że w samochodach takich jak np. Opel Astra 1.4 benzyna czy tym podobne, kręcenie do takich obrotów raczej szybko wykańcza jednostkę napędową. Chciałem wiedzieć jak jest w Subaru. Gdyż zauważyłem, że bardzo lubi on te obroty i bardzo fajnie się na nie wkręca, wydając przy tym piękny dźwięk jednostki boxer.
  8. Posiadam subaru od niedawna. Poprzedni właścicel zastosował swap silnika z 1.8 do 22 od subaru legacy outback, wycinając również katalizator, zostawiając jedynie goły dolot i stosując wydech końcowy Ultera. Czy kręcenie, podczas przyspieszania tej jednostki napędowej do 5.000-6000 obrotów jest bezpieczna, czy może się odbić negatywnie na silniku i lepiej obchodzić się z nią delikatniej?? Proszę o pomoc doświadczonych użytkowników.
  9. o.k tak zrobię. Dzięki za informacje.
  10. Opony to Firestone 205/55 r15 wszystkie jednakowe
  11. Jeszcze nie miałem czasu wybrać się na żaden serwis. Auto mam od zeszłego piątku. Czy remonty zawieszenia w imprezach należą do kosztownych??
  12. Od niedawna stałem się posiadaczem Subaru Impreza. Jednak jak na model z 1994 roku od razu natrafiłem na problem z zawieszeniem. Auto bardzo trudno prowadzi się. Trzeba cały czas panować nad kierownicą. A przy 120km auto jest już zupełnie nie do opanowania. Jakby płynęło od boku do boku. Co to może być?? Prośba o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...