Fx Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Czyli to by znacząco skrócało 1,2 i 3 przy głównym 4,444 , a resztę nieco mniej ale również... Pod uwagę trzeba też wziąć, że w WRX silnik kręci się do ~7200obr , a w forku do 6500... Czyli V-max powinien ... pozostać taki sam (??) - wg. danych forek ma 214km/h więc dodając dłuższy zakres obrotowy to powinno się wyrównać - ciekawe Dzięki dzibi [ Dodano: Wto Sie 18, 2009 9:43 am ] Jak mogę sprawdzić przełożenia tej skrzyni: TY755VG8AA-PM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Poszukaj tu: http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Podczepie się pod temat i zapytam fachowców: jaka jest różnica pod względem wytrzymałości i jazdy skrzyni z STI 97roku a GT 99-00? z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Edit: Głupota nie boli - nie istotne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Podczepie się pod temat i zapytam fachowców: jaka jest różnica pod względem wytrzymałości i jazdy skrzyni z STI 97roku a GT 99-00?z góry dziękuję Prawopodobnie duzo mocniejsza nie bedzie - ale 280-300KM powinna wytrzymac. Chociaz i na tym forum sa uzytkownicy, ktorzy wygolili i mocniejsze (teoretycznie-jak widac) zestawy biegow Generalnie duzo zalezy od stylu jazdy, zwlaszcza stylu ruszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Poszukaj tu:http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html To zestawienie jest jakby niekompletne. Mojej (TY754VN1AB) skrzyni tu nie ma Najbliższa, bo z MY99 jest taka: UK/Europe Impreza Turbo 2000 / GT MY99 TY754VN1AA a ja w MY00 mam taką: TY754VN1AB Ktoś wie, jakie ona ma przełożenia? Czym się różni od tej z końcówką A? za co te literki odpowiadają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Podczepie się pod temat i zapytam fachowców: jaka jest różnica pod względem wytrzymałości i jazdy skrzyni z STI 97roku a GT 99-00?z góry dziękuję z tego co pamiętam to już w starych STI pierwsze trzy biegi były podwójnie synchronizowane, koła zębate szersze, no i szpera mocniejsza... e, chyba trochę namieszałem :roll: JDM Impreza WRX STi Ver.III/IV MY97-98 - TY752VBCAA - Double-cone 3rd synchro added JDM Impreza WRX RA MY97-98 - TY752VB5BA - Widened 1st,2nd,3rd gears Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 A jak jest z wkładami RA ? Są różnych wykonawców ? Może jedne są bardziej wytrzymałe, a drugie nie ? Kurde, żeby skrzynia nie wytrzymywała miejskiego używania to już lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Kurde, żeby skrzynia nie wytrzymywała miejskiego używania to już lipa... Miejskie używanie chyba najgorsze... :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Miejskie wykonanie w moim wykonaniu, jazda do/z pracy. Biegi: 1,2,1,2,1,2,3,4,1,2,1,2,3,4,1,2,1,R. Ała moje sprzęgło, ała moje biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Hmmm także dorobienie wałka sprzęgłowego, jedynki i dwójki to koszt ~ 6000 zł wg. Pana :roll: Człowiek twierdzi, że z tej stali co to on by zrobił to wszystko się może zmielić ale nie to co on zrobi. A cena taka duża nie ze względu na dużą ilość roboty tylko na jej dokładność. Powiedział, że na 2 tygodnie musi zająć maszyny numeryczne, żeby to zrobić jak należy i stąd tak drogo. Tak więc pozostaje tylko skrzynia od forka z przełożeniem 4.444 ... Kto pomoże w rozkodowaniu tej skrzyni - TY755VG8AA-PM ? Tutaj jej nie ma: http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html [ Dodano: Pią Sie 28, 2009 9:42 am ] Dostałem odpowiedz od rallispec. Ich wkłady są to OEMowe wkłady uszlachetniane w sposób "REM ISF" czyli powierzchnię metalu... Stąd też wynika ich słabość. Rdzeń jest za miękki i wyrywa z niego zęby - OT cała tajemnica... Jeżeli ktoś się jednak będzie decydować to są oni skłonni udzielić hurtowych zniżek jak im się prześle dokumenty firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIRO Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Chciałem się pochwalić, że właśnie skończyliśmy ze znajomym składać wszystko w całość i samochód jeździ ze skrzynią od forestera :wink: "nowe" turbo, wycięty DP (i ten kto mi powie, że bez samochodu się nie da tego zrobić dokładnie to niech tego lepiej nie robi ), nowe sprzęgło, łożysko.... także roboty było ale opłacało się (chyba ) Co do samej skrzyni to przełożenia są chyba fajniejsze - wiadomo kto co jak lubi ale moje jest takie wrażenie po 30km. Co do v-max to nie wiem ale przy 120km/h mam ~ 3000 obr. to możecie sobie porównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citto Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Podczepię się pod temat bo mi dwójka robi "brzyd" - możecie napisać jakis koszt przy najgorszym scenariuszu naprawy? Trochę mnie ten wątek odstraszył od remapu, bo słyszałem, że nawet mapy z Poznania kończą skrzynie w wrx'ach całkiem szybko, powinni sprzedawać skrzynie w pakiecie z mapą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A co ma mapa do skrzyni? :roll: Najtaniej - zrobić zanim zrobi bzrzgzrzzzzz.... Najdrożej kupić od razu nowa skrzynie A normalnie to rozebrać już i sprawdzić co się dzieje - jeżeli stwierdzisz / ktoś to stwierdzi, że może to rozsypać skrzynię U Ciebie to pewnie coś z synchronizatorem się dzieje, a to nie są duże koszta w częściach - dopóki jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Najdrożej kupić od razu nowa skrzynie Ciekawostka: dowiadywałem się w ASO, nowa skrzynia do GT kosztuje ok. 18k PLN + vat. A normalnie to rozebrać już i sprawdzić co się dzieje Bardzo chętnie bym to zrobił, gdybym wiedział gdzie, i żeby samo rozłożenie i diagnoza nie kosztowała 2 klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A co ma mapa do skrzyni? :roll: Ano ma tyle, że zazwyczaj w wyniku zremapowania jednostki, rosną jej osiągi, w tym zabójczy dla "papierowych" WRXowych skrzyń moment. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 zabójczy dla "papierowych" WRXowych skrzyń moment Ja bym się nie zgodził tak do końca z tym stwierdzeniem. Wszystko zależy od tego jak się jeździ - mnie po półtora roku od remapu skrzynia pracuje jak przed, nie ma żadnych niepokojących objawów. Sprzęgło z resztą też :grin: Na Twoim miejscu citto jednak przed remapem zrobiłbym rewizję skrzyni tak dla spokojności - koszt niewielki, a może uratować sporo biletów NBP :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 A co ma mapa do skrzyni? :roll: Ano ma tyle, że zazwyczaj w wyniku zremapowania jednostki, rosną jej osiągi, w tym zabójczy dla "papierowych" WRXowych skrzyń moment. Pozdrawiam Grzegorz Jasne, że tak Mi chodziło o to, że z programem czy bez to i tak skrzynie można zabić - szczególnie w WRX Co do cen to zależy ile Ci powiedzą za zdjęcie/założenie skrzyni. Jeżeli jeździ to części myślę, że nie powinny przekraczać 1000zł (zakładając, że nie wymieniasz łożysk ale nie powinno być takiej potrzeby) W rozumieniu prawa cena nie stanowi oferty. hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ja bym się nie zgodził tak do końca z tym stwierdzeniem. Wszystko zależy od tego jak się jeździ - mnie po półtora roku od remapu skrzynia pracuje jak przed, nie ma żadnych niepokojących objawów. Sprzęgło z resztą też :grin: Patrząc na skalę zjawiska jednak ww. związku przyczyno-skutkowego bym się dopatrywał. I oczywiście, prawdą jest to co pisze Fx, że przy serii poprzez nieumiejętną obsługę też można skrzynię "zabić". Prawdopodobieństwo "zabicia" seryjnej będzie rosło wraz ze wzrostem przenoszonych niutków. J.Bauer, spróbuj już przy jakiś 500Nm pojeździć serią i tak wiesz, czasami inaczej niż po bułki Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Gdyby ktoś chciał sobie wyciąć kata z DP to mogę pożyczyć stelaż, żeby zrobić to bez samochodu tu jest link do mojej roboty z DP: http://w66.wrzuta.pl/plik/7agoEi8JrA8/foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 J.Bauer, spróbuj już przy jakiś 500Nm pojeździć serią i tak wiesz, czasami inaczej niż po bułki Zgadza się. Taki moment to jednak w WRX chyba lekka przesada - do 370 - 380 Nm czyli tyle co w Stage 1, 2 seryjna skrzynia powinna wytrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 do 370 - 380 Nm czyli tyle co w Stage 1, 2 seryjna skrzynia powinna wytrzymać. Zgadza się :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 do 370 - 380 Nm czyli tyle co w Stage 1, 2 seryjna skrzynia powinna wytrzymać. Ja już bym się zastanawiał nad tym... Nie wiem ile ja mam - ale u mnie jest i tak mniej, bo mam lekki zamach, a skrzynka padła (bynajmniej nie przez nieumiejętną obsługę czy wybitne katowanie startu...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ja już bym się zastanawiał nad tym... vert miał w swoim "starym" WRX mapę na bodajże 400Nm. Warto by się zapytać jego bądź nabywcę jego vertolota, jak się skrzynia spisuje/spisywała ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się