Skocz do zawartości

BOV impreza gt:>


mrekkSTI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Oczywiscie, ze dasz rade wsadzic. Nie musisz kupowac nowego intercoolera. U mnie to po prostu "wisi" nie musisz miec tego na flanszy, pod maska jest na tyle malo miejsca, ze spokojnie i nigdzie nie poleci dalej. Jutro Ci wkleje zdjecia jak to jest zamontowane. Kupuj model bez flanszy bo i tak Ci sie do niczego nie przyda.

 

Nowy intercooler da Ci conajwyzej mocniejszy dzwiek, ale i bez tego spokojnie slychac upust powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam bezobslugowy "The Sun", taki mam i siebie i zlego slowa na niego nie powiem.

 

też polecam, 0 problemów+ gwarnacja producenta i pełny support

 

P.S. Kash, dzisiaj znowu jadę do Gdyni, bo silnik już będzie rozebrany, a przynajmniej prawa głowica. Jak chcesz jechać to powiedz o której, albo zadzwoń potem.

 

Dziś odpada :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, Simon, mowicie o zaworach tej firmy: http://www.proracingtechnology.com/html/oferta.html ??

ja slyszalem ze te zawory mają plastikowe tloczki i puszczaja cisnienie doładowania powyzej 1-1,1 bara.... ale to mi sie kilka razy o uszy obilo - mozecie sie jakos do tego ustosunkować?

te dedykowane BOVy do GT99.00 to są hybrydowe zawory? ( w opisie:Zawory upustowe The SUN Motorsports GT '99/'00 są sprzedawane razem z uszczelką i zaślepką na wąż powrotny. )

z gory dzieki za info :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te dedykowane BOVy do GT99.00 to są hybrydowe zawory? ( w opisie:Zawory upustowe The SUN Motorsports GT '99/'00 są sprzedawane razem z uszczelką i zaślepką na wąż powrotny. )

 

Nie, to jest BOV atmosferyczny.

 

kashmere, Simon, mowicie o zaworach tej firmy: http://www.proracingtechn...tml/oferta.html ??

 

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to jest BOV atmosferyczny.

okej :) to moze mnie ktoś oświecić w jakim celu jest na gorze zaworu wyjscie na jakiś wężyk? bo chyba BOV opierający sie na TMICu "puszcza" cisnienie i robi psss tloczkiem?

ja nie wiem, co dzwonie do Michała z Proracing to ciągle mówi że coś udoskonalili. Teraz to już pewnie mają jakieś hiper wersje.

czyli generalnie jest to tak fajny zawor i super sie sprawuje podczas eksploaacji, ze polecasz/polecacie z czystm sumieniem :) ?

 

p.s. jak jest dzwiek w subaru? bo na stronce ogladalem/sluchalem tylko dla nissana:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mogę polecić zawór THE SUN z czystym sumieniem. Tak jak chłopaki wyżej pisali - bezproblemowy i pełny support ze strony Michała. Syczy bardzo donośnie. Jak będziesz w okolicy bielan to daj znać, umówimy się i posłuchasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten wężyk jest do sterowania czymś tam (nie wiem dokładnie, więc nie będę się wypowiadał).
to jest wężyk podciśnieniowy potrzebny do sterowania pracą zaworu, podłącza się go do kolektora ssącego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, wiem, gdzie jest podłączony, ale jak to dokładnie działa - nie mam pojęcia. :wink: W sumie chętnie bym się dowiedział. :mrgreen:
Działa na zasadzie ujemnego lub dodatniego ciśnienia w kolektorze ssącym. Jak jest ciśnienie ujemne czyli przepustnica zamknięta to zawór się otwiera, a jak przepustnica otwarta i turbo ładuje to zawór jest domykany przez dodatnie ciśnienie w kolektorze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...