Skocz do zawartości

Specyfikacja STI 2005 EU vs JDM


Marcin STI

Rekomendowane odpowiedzi

Marcin STI, przesłałem Ci na maila pdf z danymi tech spec -c, które to kiedyś znalzłem na necie, tylko nie wiem czy to robaczki czy cywilizowany język bo próbowałem go teraz otworzyć i coś mój adobe kręci nosem :x ....... ale sprawdź, a nóż będzie ok :)

 

pozdr. mk.si

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie dodatkowo:

lekkie szyby,

brak izolacji,

większy zbiornik wody I/C

aluminiowa klapa tył,

otwierany daszek,

turbo BB twin scroll,

szyby na korbki

 

 

Interesuje mnie głównie silnik i skrzynia biegów.

 

Zwykle, jezeli mozna tak powiedziec spec.C ma taki sam spoiler jak jak STi. Jest za to wyrpute ze zbednych wygluszen, ma innaczej zestopniowana (krotsza) skrzynie biegow, wspomniana turbine Twin Scroll, wzmocnione korby, tloki i chyba inne sprezyny zaworowe (ale tego nie pamietam). Ma tez system DCCD, podwojny zbiornik na wody do I/C.

 

Prawde mowiac to Type RA spec.C od spec.C rozni sie aluminiowa klapa bagaznika, spoilerem na klapie, spoilerem zderzaka przedniego, korbkami i wlotem powietrza w dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję za klubsubaru.pl :

 

WRX-STi Type RA spec. C - samo krwiste mięso Subaru. Najsilniejsza Impreza dostępna dla ludu. Różni się odarciem samochodu ze wszystkiego co zbędne (niezbędna jest, jak się okazuje, klimatyzacja oraz system nawigacyjny/stereo z dotykowym ekranem), otwór wentylacyjny w dachu, zmieniony zderzak z wielkimi wlotami powietrza na hamulce, odchudzony - słowem baza dla dobrej N-kowej rajdówki. Dostępny w wykończeniu szutrowym lub asfaltowym (inne nastawy zawieszenia i deferencjałów, na asfalty 17" felgi magnezowe BBS, na szutry 16" felgi stalowe).

 

* 280KM

* 384Nm

* sterowane LSD (również międzyosiowy) z całowicie mechanicznym tylnym dyferencjałem

* turbina na łożyskach kulkowych

* rozpórki zawieszenia z przodu i z tyłu

* kolumna kierownicza z włókien węglowych

* cienkie szyby

* możliwość zlikwidowania poduszek i pasów bezpieczeństwa

* możliwość zlikwidowania kompletnej tapicerki

* możliwość indywidualnych modyfikacji konstrukcji samochodu na zamówienie

* bezpieczny zbiornik palwia (50l)

* odsłonięte punkty mocowania klatki bezpieczeństwa

* prawdziwe sportowe zawieszenie jak w WRC

* całkowicie luźny wydech z jednym katalizatorem i jednym tłumikiem

* wysokowydajna pompa paliwa

* tylko biały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* bezpieczny zbiornik palwia (50l)

* odsłonięte punkty mocowania klatki bezpieczeństwa

* prawdziwe sportowe zawieszenie jak w WRC

* kolumna kierownicza z włókien węglowych

 

troszkę ten opis można między bajki włożyć :)

 

Minie interesuje tylko i wyłącznie model 2005.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* bezpieczny zbiornik palwia (50l)

* odsłonięte punkty mocowania klatki bezpieczeństwa

* prawdziwe sportowe zawieszenie jak w WRC

* kolumna kierownicza z włókien węglowych

 

troszkę ten opis można między bajki włożyć :)

 

Minie interesuje tylko i wyłącznie model 2005.

 

Zawieszenie z WRC -jasne ;D

 

Przewertowalem test spec.C z EVO i rzeczywiscie kory i tloki sa takie jak w STi JDM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sti jdm jest najszybszy bo najsliniejszy to nie jest - us spec (usdm) ma 300 KM ... :P

 

 

Hmm.......

 

spec.c - 340KM

 

Poza tym w UK mozna kupic nastepujace Imprezy:

- sti ppp - 305KM (ten model wystepuje rowniez w Polsce :) )

- sti wr1 - 320KM

- sti type-25 - 355KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd nagle wzięło się 340 km ?

wszedzie jest napisane 280 km

 

Nie ukrywam, ze tez mnie to frapuje, ale we wszystkich testach w magazynach "EVO" i "Car" spec.C ma 335bhp, czyli po przeliczeniu na nasze 340KM. Natomiast na stronie producenta widnieje 280KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, ze tez mnie to frapuje, ale we wszystkich testach w magazynach "EVO" i "Car" spec.C ma 335bhp, czyli po przeliczeniu na nasze 340KM. Natomiast na stronie producenta widnieje 280KM.

 

może to tak jak ze Skylinem GT-R R34 było, że wszedzie oficjalnie miał 280KM a wszyscy wiedzieli ze ma więcej.Może to przez jakieś przepisy :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, no nie wiem - mi się wydaje, że Spec-C to wersja bazowa rajdówek i ona właśnie ma 276 (lub 280 - różnie podają, ale myślę, że jest to sprawa z innym przeliczaniem KW) koni, a Spec-C Type RA to wersja cywilna, ale lżejsza itp - tak jakby przygotowana na jazdę na torze i ma 340 koni... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...