eden Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 hej zamierzam założyć kompletny wydech (czyli backbox, center pipe, downpipe) do GT99. Czy zaraz po tym musze zrobić remap ? czy mogę trochę jezdzić (z miesiąc) i nie powinno mi się nić stać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 litości!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE, NIE POTRZEBUJESZ REMAPU. NIC SIE NIE STANIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Czy zaraz po tym musze zrobić remap ? czy mogę trochę jezdzić (z miesiąc) i nie powinno mi się nić stać? Nie no miesiąc to nie, ale tak trzy tygodnie będzie ok... eden, możesz zrobić remap, aby wykorzystać właściwości wydechu, może się pojawić błąd P0420 - tutaj ewentualnie można zrobić poprawkę, tzn software-owo wyłączyć wyświetlanie tego błędu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 eden, powinieneś zacząć od szukajki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eden Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 dzieki za odpowiedź Czytałem kiedyś trochę o tym na forum i niektóre opinie jak pamiętam coś mówiły że jest potrzebny dlatego chciałem się upewnić :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 dzieki za odpowiedź Czytałem kiedyś trochę o tym na forum i niektóre opinie jak pamiętam coś mówiły że jest potrzebny dlatego chciałem się upewnić moje byle auto jezdzilo od nowosci na kompletnym przelocie.Zrobilotak 120 tys. i dopiero dostalo remap.Mialo i ma sie nadal doskonale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Dużo zależy od średnicy przelotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Dużo zależy od średnicy przelotu. mając 3,5" mogą być problemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 a co z 3" bedzie ok :?: :?: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 a co z 3" bedzie ok :?: :?: :?: ja mam 3" w gt i jest ok :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 A ja w GT przy przelocie 2,75" miałem wyraźny overboost i konieczny był remap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 litości!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE, NIE POTRZEBUJESZ REMAPU. NIC SIE NIE STANIE A ja w GT przy przelocie 2,75" miałem wyraźny overboost i konieczny był remap. no i badz tu, czlowieku, madry... :roll: moze efekty uboczne (np. overboost) w GT z "wolnym wydechem" zaleza od ksztaltu/formy kolnierza w DP :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Trudno powiedzieć. Ja nie miałem całkiem seryjnego GT tzn. miałem TMIC od STI 2006, podwyższone doładowanie do 1,1bara na TD04L na seryjnym wydechu. Po zmianie wydechu na przelot 2,75" na IV i V biegu przy gazie w podłodze miałem wyraźne peaki doładowania do 1,4-1,5 bara i nierówne przyspieszenie. Przed remapem postanowiłem jeszcze zmienić turbo na VF43 z STI06 na którym overboost występował na każdym biegu. Po remapie było ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 kashmere, czyli jak kupie i zaloze DP 3" moge jezdzic spokojnie przez chwile zanim zrobie remap (oczywiscie jak pojawi sie blad to sie go wylaczy software-owo :wink: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 kashmere, czyli jak kupie i zaloze DP 3" moge jezdzic spokojnie przez chwile zanim zrobie remap (oczywiscie jak pojawi sie blad to sie go wylaczy software-owo :wink: ) Tak :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 kashmere, czyli jak kupie i zaloze DP 3" moge jezdzic spokojnie przez chwile zanim zrobie remap (oczywiscie jak pojawi sie blad to sie go wylaczy software-owo :wink: ) Tak :smile: wyłączysz a i tak się pojawi także szkoda zachodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 to w jaki sposob to ogarnac aby bylo dobrze???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 podobno można to obejść/wyłączyć lub remap ale to już inna kwestia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 chwilowo na remap brak funduszy a DP mam w zasiegu reki :wink: i teraz zastanawiam sie jak to wylaczyc :roll: hmmm a tak przy okazji czy przy wymianieie DP mam wymienic uppipe czy jest to niekonieczne tym razem :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 u mnie wymieniali up-pipe przy remapie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 wiem ze sie wymienia uppipe do remapu ale poki co remapu nie bedzie i dlatego pytam czy rowniez to wymienic czy narazie jezdzic na serii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Wymiana uppipe bez remapu nie ma sensu. Większa średnica uppipe pogorszy spool turbiny czyli pogorszy dół a poprawi górę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Kruk, czyli nie ma sensu wymieniac uppipe bez remapu,wymiana samego DP wzupelnosci wystarczy tak :?: :!: s co do srednicy uppipe myslalem o takiej samej tylko wymiana na decat :wink: [ Dodano: Wto Sie 04, 2009 10:22 am ] Kruk, dzieki pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 ukaszWRX, tak ale tak czy siak przy zmianach wydechu zawsze dobrze robić remap bo pozwoli Ci on w pełni wykorzystać zalety nowego wydechu i zniwelować jego wady. Na Twoim miejscu jak masz braki w kasie poczekałbym z wymianą czegokolwiek, pozbierał kasę i wtedy zrobił cały wydech jak należy i zwieńczył to remapem - pełnia satysfakcji. A jak będziesz robił na raty to tylko nerwy i brak oczekiwanych efektów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Sorki za OT, Kruku, a Ty kiedy w końcu dołączysz na nasze pojeżdżafffki do Torunia? :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now