Skocz do zawartości

Wydech kompletny - potrzebny remap ?


eden

Rekomendowane odpowiedzi

emotorsport, jak skończę auto - cały ten sezon już mam stracony, dobrze będzie jak wystroję auto przed zimą więc szykuję się dopiero na przyszły sezon.

 

PS. Wpadnij kiedyś do Borska na nasze pojeżdżawki - brakuje tu Subaraków i się Evo panoszy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ukaszWRX, no jak wolisz, w każdym razie po założeniu DP auto Ci się nie zepsuje a na wypadek świecącego CHECK-a są 2 sposoby - remap albo dospawanie tulejki dystansującej odsuwającą sondę od strumienia spalin. To drugie to taki drut trochę a ja czegoś takiego nie lubię ale niektórzy tak robią i podobno jest ok, ale co remap to remap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze co remap to remap,pomysle jeszcze ale bardzo mnie korci zalozenie tego DP :mrgreen: i co najwazniejsze jak sie autko nie zepsuje to jest ok ,

a na jaka odleglosc trzeba dospawac ta tulejke dystansujaca (tak z czystej ciekawosci sie pytam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja dodam swoje trzy grosze. piszecie: nie trzeba remapu, trzeba, nie trzeba i tak w kółko.

na swoim przykładzie (+ to co wyczytałem na forum + informacja od stroicieli): po wymianie kompletnego wydechu trzeba auto "dopasować"/zoptymalizować do nowych warunków. Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.

Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię...

zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.

Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię...

zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da :)

 

to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.

Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię...

zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da :)

 

to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują

 

Może woyt za często jeździ na rezerwie. :wink: :mrgreen:

 

Ja mam wydech tylko 2,5", ale też nie mam peaków, nic mi nie odcina. Woyt, może miałeś niesprawny samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen, dzieki bardzo

wyczerpujaca odpowiedz by the way :)

no to se zrobie 2 i pol calaka u siebie a co tam tylko nie wiem jeszcze gdzie ??

moze jakies sugestie i propozycje z fotami jako przyklady najlepiej ( taka mini galerie wydechow mozemy zrobic )

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może woyt za często jeździ na rezerwie. :wink: :mrgreen:

:razz: do rezerwy nie dopuszczam ;)

Woyt, może miałeś niesprawny samochód?

niesprawny to dopiero się stał po zainstalowaniu kompletnego wydechu :roll: po czym trzeba było silnik nauczyć pracować w innej rzeczywistości :twisted:

zeby to zlikwidowac nie potrzeba remapu

jak zwał tak zwał, po prostu podłączenie pod kompa i jakaś tam zmiana w sofcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.

Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię...

zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da :)

 

to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują

 

No to ja chyba też bo z kompletnym 3" od turbo - ani razu nie miałem jeszcze checka... a co ciekawsze poprzednio pojawiał mi się co jakiś czas przy zmienionym tylko końcowym tłumiku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woyt, nie potrzeba podlaczac zadnego kompla i robic zmian w programie.

W przypadku WRX'a jest to najtansza i najszybsza opcja.

fascynuje mnie taki styl pisania... :roll: :lol:

 

panowie, jak juz mowicie A, to mowcie i B :idea: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...