Kruk Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 emotorsport, jak skończę auto - cały ten sezon już mam stracony, dobrze będzie jak wystroję auto przed zimą więc szykuję się dopiero na przyszły sezon. PS. Wpadnij kiedyś do Borska na nasze pojeżdżawki - brakuje tu Subaraków i się Evo panoszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Kruk, chodzi o to ze DP mam juz w domu i czekam tylko na zalozenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 ukaszWRX, no jak wolisz, w każdym razie po założeniu DP auto Ci się nie zepsuje a na wypadek świecącego CHECK-a są 2 sposoby - remap albo dospawanie tulejki dystansującej odsuwającą sondę od strumienia spalin. To drugie to taki drut trochę a ja czegoś takiego nie lubię ale niektórzy tak robią i podobno jest ok, ale co remap to remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 wiem ze co remap to remap,pomysle jeszcze ale bardzo mnie korci zalozenie tego DP i co najwazniejsze jak sie autko nie zepsuje to jest ok , a na jaka odleglosc trzeba dospawac ta tulejke dystansujaca (tak z czystej ciekawosci sie pytam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 20mm wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 ta tulejka nie zawsze się sprawdza. U mnie El-tec delikatnie odsunął sondę ale niewiele to pomogło. nie martwiłem się tym bo robiłem remap ale z pewnością to jest półśrodek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 to i ja dodam swoje trzy grosze. piszecie: nie trzeba remapu, trzeba, nie trzeba i tak w kółko. na swoim przykładzie (+ to co wyczytałem na forum + informacja od stroicieli): po wymianie kompletnego wydechu trzeba auto "dopasować"/zoptymalizować do nowych warunków. Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania. Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię... zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię... zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię... zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują Może woyt za często jeździ na rezerwie. :wink: Ja mam wydech tylko 2,5", ale też nie mam peaków, nic mi nie odcina. Woyt, może miałeś niesprawny samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 a wlasnie jaka jest standardowa srednica wydechu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 ja po zalozeniu kompletnego wydechu 3" mialem bardzo duze overboosty. turbo ladowalo po 1,5 bara, szarpało, boost spadal i rosl... zeby to zlikwidowac nie potrzeba remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 zoowty, nie jestem pewny czy na całej długości, ale 2,25" ma seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 niumen, dzieki bardzo wyczerpujaca odpowiedz by the way no to se zrobie 2 i pol calaka u siebie a co tam tylko nie wiem jeszcze gdzie ?? moze jakies sugestie i propozycje z fotami jako przyklady najlepiej ( taka mini galerie wydechow mozemy zrobic ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 turbo ladowalo po 1,5 bara a ile Ci ładowało wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Może woyt za często jeździ na rezerwie. :wink: :razz: do rezerwy nie dopuszczam Woyt, może miałeś niesprawny samochód? niesprawny to dopiero się stał po zainstalowaniu kompletnego wydechu :roll: po czym trzeba było silnik nauczyć pracować w innej rzeczywistości zeby to zlikwidowac nie potrzeba remapu jak zwał tak zwał, po prostu podłączenie pod kompa i jakaś tam zmiana w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 zoowty, popatrz sobie na oferte ze scoobyworld maja tam calkiem niezle wydechy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 tylko nie wiem jeszcze gdzie ?? http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=126603&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 zoowty vega na miejscu jest, jak nie chcesz czapki siana wyrzucic to bedzie to niezla opcja, tylko powiedz im konkretnie co i jak chcesz zeby bylo zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 kashmere, wczesniej tyle co seria czyli okolice 0,9bara. woyt, nie potrzeba podlaczac zadnego kompla i robic zmian w programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 woyt, nie potrzeba podlaczac zadnego kompla i robic zmian w programie. W przypadku WRX'a jest to najtansza i najszybsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 czyli po zalozeniu DP niepotrzeba robic zmian w oprogramowaniu.ja jednak mysle ze po zalozeniu pojade na dyno i to wszystko ogarne aby nie bylo zadnych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 kashmere, wczesniej tyle co seria czyli okolice 0,9bara. U mnie po zmianie wydechu, bez przeprogramowania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajzer Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Wydech jest odetkany, następują piki/overboosty, w moim przypadku przy ostrym przyspieszaniu następowało tzw "jeb" - chwilowe jakby odcięcie paliwa. Bardzo niebezpieczne podczas np wyprzedzania. Wywala check engine, błąd czasami gaśnie, czasami utrzymuje się przez kolejne kilka dni lub do wykasowania.Czy jest to bezpieczne dla silnika? wątpię... zalecano jazdę ostrożną, bez zbytniego i ostrego przyspieszania...ale niestety tak się nie da to ja mam jakis popsuty samochod, albo jeżdze tylko do 2k rpm bo te problemy nie występują No to ja chyba też bo z kompletnym 3" od turbo - ani razu nie miałem jeszcze checka... a co ciekawsze poprzednio pojawiał mi się co jakiś czas przy zmienionym tylko końcowym tłumiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 woyt, nie potrzeba podlaczac zadnego kompla i robic zmian w programie. W przypadku WRX'a jest to najtansza i najszybsza opcja. fascynuje mnie taki styl pisania... :roll: panowie, jak juz mowicie A, to mowcie i B :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Moze dlatego ze bylo juz na forum wiele razy. http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... FaultCodes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się