Skocz do zawartości

Natrysk IC??


kubeku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

raison, pogłaszcz go czule może się nawilży :lol: Ja natrysk na IC zrobiłem sobie w sumie za 70zł. Jedna wizyta na szrocie, zbiornik od Renault z pompką o poj.ok.7,2 litra, spryskiwacze, wężyki. Podłączyłem sobie pod spryskiwacz tylnej szyby w seryjnej manetce i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebu zrobić seryjny natrysl na IC nie potrzbea wielkiej filozfii, potrzebny jest oczywiscie zbiornik z pompka , przysisk IC ,i czasowy przekażnik, węzyk , dysza i tyle. Żeby zrobić automatyczny kupuje sie na EBAY taki stycznik który wstawia sie w jakikolwiek przewód od podcisnienia ( np. tam gdzie zegar dołdowania turbo) i sie ustala przy jakim doładowaniu ma spryskiwać i tyle :cool:

Pare godzin pracy , i nawet samemu to mozna zrobić bez najmniejszych problemów

 

ot, i tyle. mądrego dobrze posłuchać. a do upalania można też podłączyć spryskiwacz reflektorów do miedzianej rurki (średnica 8mm-1cm), w której wiercimy 5 otworów o średnicy ok.1mm, którą mocujemy na IC. podłączamy włącznik który mocujemy w zasięgu ręki (ja mam na kierownicy) i tak najprostsza instalacja natryskowa pozwala z 5 litrów wody w seryjnym zbiorniku spryskiwać IC łącznie przez ok.45 sekund.....zastosowanie większego zbiornika przedłuża oczywiście czas natrysku :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpnę się po temat. U mnie natrysk przestał działać (fabrycznie montowany). Pompkę ładnie słychać, jednak wody ze zbiornika nie ubywa. Wycieków brak. Chciałem wyjąć zbiorniczek i sprawdzić czy się coś w środku nie przytkało czasem tylko jak to cholerstwo odkręcić? :mrgreen: 2 śrubki (jedna od przodu druga na "stopce" na dole) i 2 nakrętki od spodu poszły, a ta gnida jeszcze się gdzieś trzyma i wymacać nie mogę gdzie. Jest jakiś zatrzask może z tyłu?

 

zacznij od sprawdzenia dyszy natryskowej, może się przytkała brudną wodą, nie uzupełniałeś zbiornika gdzieś na drodze wodą z kałuży....? :grin: zdejmij wężyk z dyszy i wtedy zobacz czy poleci woda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie znalazł się winowajca :arrow: rzeczywiście ta cholerna dysza we wlocie na masce. Odłączyłem wężyk i sika aż miło :mrgreen: a dysza nie przepuszcza nawet kropelki. Ba! Próbowałem ją przedmuchać :mrgreen: ale pomyślałem, że słabo dmucham i wziąłem pompkę od kół i dupa blada. Nie wiem co z nią, może w tych upałach :mrgreen: coś się stopiło w środku bo nie mam pojęcia co tak szczelnie ją zatkało. Oczywiście próbowałem to ustrojstwo jakoś zdemontować, ale jedna śrubka z taką plastikową podkładką albo nigdy nie miała gwintu albo już nie ma :mrgreen: Nie da się tej dyszy jakoś wypchnąć, odczepić bez odkręcania wlotu??

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak trochę z innej mańki Kashmere patrzę na Twój podpis i fotkę i wyczuwam jakieś zwątpienie w Subaru, hę?

 

:cool:

tak jeszcze odgrzewając kotleta to jednak jak patrzę na ten Twój avatar Kashmere to akurat wybrałeś model nie dość że równie awaryjny jak Subaru GT to jeszcze znacznie droższy w zakupie i w serwisowaniu więc nie ma do czego tęsknić :razz: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Może być i rurka ale ja bym wybrał ze 2 dysze tworzące mgiełkę wodną - mniej rzeźby, lepszy efekt i mniejsze zużycie wody. Oryginalna dysza od natrysku z STI w ASO kosztuje 70-80zł więc też nie tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...