Kruk Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 kashmere, kurde Ty też? :???: Musimy pogadać... (sorki za OT). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pitu pitu a mój IC nadal suchy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 raison, pogłaszcz go czule może się nawilży Ja natrysk na IC zrobiłem sobie w sumie za 70zł. Jedna wizyta na szrocie, zbiornik od Renault z pompką o poj.ok.7,2 litra, spryskiwacze, wężyki. Podłączyłem sobie pod spryskiwacz tylnej szyby w seryjnej manetce i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Żebu zrobić seryjny natrysl na IC nie potrzbea wielkiej filozfii, potrzebny jest oczywiscie zbiornik z pompka , przysisk IC ,i czasowy przekażnik, węzyk , dysza i tyle. Żeby zrobić automatyczny kupuje sie na EBAY taki stycznik który wstawia sie w jakikolwiek przewód od podcisnienia ( np. tam gdzie zegar dołdowania turbo) i sie ustala przy jakim doładowaniu ma spryskiwać i tyle :cool:Pare godzin pracy , i nawet samemu to mozna zrobić bez najmniejszych problemów ot, i tyle. mądrego dobrze posłuchać. a do upalania można też podłączyć spryskiwacz reflektorów do miedzianej rurki (średnica 8mm-1cm), w której wiercimy 5 otworów o średnicy ok.1mm, którą mocujemy na IC. podłączamy włącznik który mocujemy w zasięgu ręki (ja mam na kierownicy) i tak najprostsza instalacja natryskowa pozwala z 5 litrów wody w seryjnym zbiorniku spryskiwać IC łącznie przez ok.45 sekund.....zastosowanie większego zbiornika przedłuża oczywiście czas natrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Pitu pitu a mój IC nadal suchy :roll: Może wlej do zbiorniczka wodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Żeby zrobić automatyczny kupuje sie na EBAY taki stycznik Możesz podać linka :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 No to mnie teraz oświeciliście :razz: A może coś bardziej konstruktywnego?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Podpnę się po temat. U mnie natrysk przestał działać (fabrycznie montowany). Pompkę ładnie słychać, jednak wody ze zbiornika nie ubywa. Wycieków brak. Chciałem wyjąć zbiorniczek i sprawdzić czy się coś w środku nie przytkało czasem tylko jak to cholerstwo odkręcić? 2 śrubki (jedna od przodu druga na "stopce" na dole) i 2 nakrętki od spodu poszły, a ta gnida jeszcze się gdzieś trzyma i wymacać nie mogę gdzie. Jest jakiś zatrzask może z tyłu? zacznij od sprawdzenia dyszy natryskowej, może się przytkała brudną wodą, nie uzupełniałeś zbiornika gdzieś na drodze wodą z kałuży....? :grin: zdejmij wężyk z dyszy i wtedy zobacz czy poleci woda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Pomysł z dyszą zaświtał mi wcześniej, ale go jej sprawdzałem. Dzięki za radę dzisiaj obejrzę ten wężyk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 a ja mam jeszcze jedno pytanie. nie mam spryskiwaczy świateł ani tylnej wycieraczki więc muszę się podłączyć pod spryskiwacz przedniej szyby tylko jak to zrobić żeby przy natrysku na IC nie włączały się automatycznie wycieraczki? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 U mnie znalazł się winowajca :arrow: rzeczywiście ta cholerna dysza we wlocie na masce. Odłączyłem wężyk i sika aż miło a dysza nie przepuszcza nawet kropelki. Ba! Próbowałem ją przedmuchać ale pomyślałem, że słabo dmucham i wziąłem pompkę od kół i dupa blada. Nie wiem co z nią, może w tych upałach coś się stopiło w środku bo nie mam pojęcia co tak szczelnie ją zatkało. Oczywiście próbowałem to ustrojstwo jakoś zdemontować, ale jedna śrubka z taką plastikową podkładką albo nigdy nie miała gwintu albo już nie ma Nie da się tej dyszy jakoś wypchnąć, odczepić bez odkręcania wlotu?? Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 dysza jest bardzo podobna do tej z maski, do natrysku wody na szybę, awaryjnie możesz kupić od byle jakiego auta, lepiej żeby była podwójna i zamontować. co z pomukami...? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 mam samą dyszę od spryskiwacza świateł od GC8, podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 kolega zakupił ostatnio dyszki od spryskiwacza Citroena C4 - maja one ta zaletę, że psikają mgiełką wodną a nie strumyczkiem czy nawet dwoma... powierchnia zraszana spora przy względnym zużyciu wody... PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Podczas jazdy ta mgiełka będzie pewnie wszędzie tylko nie na IC Mnie zadowoli standardowy natrysk, tylko jak tą cholerę wyciągnąć :?: :roll: edit: emotorsport: nie jestem autorem wątku to pomuka dać nie mogę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 A tak trochę z innej mańki Kashmere patrzę na Twój podpis i fotkę i wyczuwam jakieś zwątpienie w Subaru, hę? :cool: tak jeszcze odgrzewając kotleta to jednak jak patrzę na ten Twój avatar Kashmere to akurat wybrałeś model nie dość że równie awaryjny jak Subaru GT to jeszcze znacznie droższy w zakupie i w serwisowaniu więc nie ma do czego tęsknić :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Lekko odgrzeje czy może ktoś powiedzieć czy taki natrysk ma sens w lekko modzonym WRXie? Wpadł mi taki plan do głowy a nie wiem czy nie wydać tej kasy na coś innego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Na upalne dni ma to jakis tam sens do kazdego samochodu - moze bez cudow, ale zawsze troche cos tam pomoze. Zestaw mozna teraz relatywnie niedrogo kupic. Zreszta mozna tez samemu zmajstrowac jeszcze taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Koras ma do sprzedania za 500 z STI i rozkminiam sprawę w przyszłość! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Sens ma i można to zrobić za 50-100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 dzięki Kruk! To tyle w temacie! A czy ten projekt kilka postów wyżej z rurka nawieracana i tam pierdolami to moE działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Może być i rurka ale ja bym wybrał ze 2 dysze tworzące mgiełkę wodną - mniej rzeźby, lepszy efekt i mniejsze zużycie wody. Oryginalna dysza od natrysku z STI w ASO kosztuje 70-80zł więc też nie tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ktos ma pomysl (link) z czego wziac zbiornik o regularnych ksztaltach, ktory mozna zamocowac za fotelem pilota, w ktory to da sie wepchnac pompke zanurzeniowa (taka jak do camperow)? Fajnie gdyby mialo to z 10l pojemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 grzywaczewski, proponuję wyprawę na szrot i grzebanie w stercie zbiorniczków, tak najszybciej znajdziesz coś customowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 A wtedy trzeba to ustawiac na automat czy manual natysku? Jakiś guzik się kupuje czy coś?pompa + zbiornik + dusza z sti + przewody? Jasiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się