Danielek Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Witam Was wszystkich serdecznie! Śniegi powoli topnieją i wielu z nas niedługo stanie przed ciężkim wyborem oponek na lato... Na czym jeździcie i co polecacie do Imprezy? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 A witam witam, nie masz czasem na forum brata :?: bo taki sam avatarek ma Buffy :roll: Co do opon to ja preferuje Dunlopy, są też tacy co wybiorą S03. natomiast F1 to odradzam na polskie drogi :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Na ulice: Toyo Proxes T1-R, Yokohama A539 Na tor: Bridgestone Potenza RE070, Toyo Proxes 888, Yokohama AVS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielek Opublikowano 14 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Witam! Brata mam Ale czy na forum??? A co do obrazka to byłem pierwszy, choć dawno mnie tu nie było TOYO??? ciekawe... Za to Yokohama Prezentuje się naprawde ciekawie A co sądzicie o Pirelli PZero Nero i Bridgestone RE050 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Zdecydowanie Dunlopy! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Ja od 3 lat Micheliny męczę - polecam i to te najprostsze Piloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Witam!Brata mam Ale czy na forum??? A co do obrazka to byłem pierwszy, choć dawno mnie tu nie było TOYO??? ciekawe... Za to Yokohama Prezentuje się naprawde ciekawie A co sądzicie o Pirelli PZero Nero i Bridgestone RE050 ??? ja na pewno wybiore bridgestone RE050. RE070 raczej na tor 8) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Jako, ze z takimi oponami nie miałem jeszcze doczynienia, mam pytanie o opony Bridgestone Potenza RE070, ta opona mi sie naprawde podoba (jesli opony moga sie podobac) - sliczny bieznik. Dalczego polecacie je glownie na tor, a nie na ulice. Opona wyglada mi na kompromis pomiedzy zwyklymi ulicznymi oponami a sportowymi/rajdowymi. Jakie ma wady w codziennym uzytkowaniu? Michal napewno cos bedzie wiedzial bo dostal w serii ze swoja niebieska strzala:) Z góry dzięki za info, strasznie mnie ciekawi jak sie ta opona sprawuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Jako, ze z takimi oponami nie miałem jeszcze doczynienia, mam pytanie o opony Bridgestone Potenza RE070, ta opona mi sie naprawde podoba (jesli opony moga sie podobac) - sliczny bieznik. Dalczego polecacie je glownie na tor, a nie na ulice. Opona wyglada mi na kompromis pomiedzy zwyklymi ulicznymi oponami a sportowymi/rajdowymi. Jakie ma wady w codziennym uzytkowaniu? Michal napewno cos bedzie wiedzial bo dostal w serii ze swoja niebieska strzala:) Z góry dzięki za info, strasznie mnie ciekawi jak sie ta opona sprawuje. RE070 ma bardzo twarde boczne scianki i na polskie drogie srednio sie nadaje. Po pierwsze autko poskakuje, po drugie bardzo szarpie w koleinach. Za to na torze trzymala wrecz niesamowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoul Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Serwus Ja polecam dunlop SP9000sport. To jest guma idealna na polskie temperatury, nie za miekka nie za twarda. Poza tym świetnie wybiera wodę. Ja mam również dylemat z oponami letnimi. Zmieniłem samochód i mam forestera. Jakie opony się zakłada do takich aut ? Są opony uniwersalne - asfalt-teren i dedykowane. Kupić uniwersalne czy dać sobie spokój z takimi i kupować konkretnie na asfalt lub terenowe ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 To i ja sie dolacze z pytaniem , jaka wysokosc opony do imprezy GT? 50? czy 55? chcialbym zyskac na komforcie ale nie kosztem koszmarnego wygladu, uniknac ocierania przy skreconych kolach na profilu 55. Wiem ze pytanie juz bylo ale jakos niebylo chytnych do odpowiedzi, moze tym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Serwus Ja polecam dunlop SP9000sport. To jest guma idealna na polskie temperatury, nie za miekka nie za twarda. Poza tym świetnie wybiera wodę. Ja mam również dylemat z oponami letnimi. Zmieniłem samochód i mam forestera. Jakie opony się zakłada do takich aut ? Są opony uniwersalne - asfalt-teren i dedykowane. Kupić uniwersalne czy dać sobie spokój z takimi i kupować konkretnie na asfalt lub terenowe ?? Pozdrawiam jeśli jezdzisz tylko po drogach to kup szosowe - niema sensu kupowac do takiego auta terenowych - nawet jeśli czasami jeździsz po drogach nieutwarzonych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 To i ja sie dolacze z pytaniem , jaka wysokosc opony do imprezy GT? 50? czy 55? chcialbym zyskac na komforcie ale nie kosztem koszmarnego wygladu, uniknac ocierania przy skreconych kolach na profilu 55. Wiem ze pytanie juz bylo ale jakos niebylo chytnych do odpowiedzi, moze tym razem W mojej jest 205/50 R16 i takie być powinny. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 205/50/16 takiep powinny byc, al mozna zalozyc 17" ja mam 215/45/17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 205/50/16 takiep powinny byc, al mozna zalozyc 17" ja mam 215/45/17 ja mam 205/50/16 nokian NRV i sobie chwale. ale takich chyba juz nie robia. teraz jest dostepne tylko NRVi i wygladaja na asymetryczne, ale zaklada sie je jak symetryczne, nie ma lewych i prawych...:-) b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Bridgestone RE070 - nie ma lepszej opony na lato :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Teraz jezdze na 205/50/16 Dunlop WinterSport i sa rewelacyjne, sa kierunkowe i co ciekawe w pewnym momencie nie moglem podjechac tylem pod gorke-kola boksowaly , ale jak ja zaatakowalem przodem nie bylo problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Jako, ze z takimi oponami nie miałem jeszcze doczynienia, mam pytanie o opony Bridgestone Potenza RE070, ta opona mi sie naprawde podoba (jesli opony moga sie podobac) - sliczny bieznik. Dalczego polecacie je glownie na tor, a nie na ulice. Opona wyglada mi na kompromis pomiedzy zwyklymi ulicznymi oponami a sportowymi/rajdowymi. Jakie ma wady w codziennym uzytkowaniu? Michal napewno cos bedzie wiedzial bo dostal w serii ze swoja niebieska strzala:) Z góry dzięki za info, strasznie mnie ciekawi jak sie ta opona sprawuje. RE070 ma bardzo twarde boczne scianki i na polskie drogie srednio sie nadaje. Po pierwsze autko poskakuje, po drugie bardzo szarpie w koleinach. Za to na torze trzymala wrecz niesamowicie. z tego co slyszalem to RE070 dopiero po rozgzaniu dobrze trzymaja w przeciwnym razie jest lipa czyli dobre na tor. bardziej uliczne sa RE050. tez maja utwardzone boki. dobrze bo chroni felge i auto jest stabilniejsze. przy wymianie opon ludzie musza sie niezle nameczyc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 z tego co slyszalem to RE070 dopiero po rozgzaniu dobrze trzymaja w przeciwnym razie jest lipa czyli dobre na tor. bardziej uliczne sa RE050. tez maja utwardzone boki. dobrze bo chroni felge i auto jest stabilniejsze. przy wymianie opon ludzie musza sie niezle nameczyc pozdrawiam Dokladnie, jak scigano RE070 u mnie, to dwoch pracownikow walczylo opona, a ja wisialem na tej wilekiej hydraulicznej lyzce, zeby sie udalo zdjac opone ;D Takze RE070 to zdecydowanie torowa opona, a co za tym idzie nie zgadzam sie z OZem, iz nadaje sie na letnie wojaze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielek Opublikowano 15 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Właśnie RE050 są seryjnie montowane do imprez ale czy dają taką super przyczepność... nie zauważyłem Natomiast miałem też miechelin pilot sport i była tragedia... trzymały super, fajnie sie jeździło ale co cztery miesiące jedną z opon nagły szlag trafiał! Miały zbyt miekkie boki i przy kontakcie z "polską drogą" często boki nie wytrzymywały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 michał, można się nie zgadzać ale lepszej opony na lato nie znajdziesz i wcale nie jest to opona "torowa" choć nie wiem co słowo "torowa" miałoby niby znaczyć tak na prawdę, albo chcesz mieć najlepszą oponę na lato (nawet w deszczu była lepsza od wszystkiego na czym do tej pory jeździłem) albo namiastkę, taki był chyba tytuł topicu, nie będzie problemu ze zmianą opon (co zawsze je niszczy i zmniejsza bezpieczeństwo jazdy) jak ... będziesz miał dwa komplety felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 michał, można się nie zgadzać ale lepszej opony na lato nie znajdziesz i wcale nie jest to opona "torowa" choć nie wiem co słowo "torowa" miałoby niby znaczyć tak na prawdę, albo chcesz mieć najlepszą oponę na lato (nawet w deszczu była lepsza od wszystkiego na czym do tej pory jeździłem) albo namiastkę, taki był chyba tytuł topicu, nie będzie problemu ze zmianą opon (co zawsze je niszczy i zmniejsza bezpieczeństwo jazdy) jak ... będziesz miał dwa komplety felg Oz, mam pytanie, a jak wypadają bridgestony w porównaniu do opon które jeżdzą w S4 Killer, z tego co wiem jeździłeś nią na codzień. Jakie w Audi miałeś/masz opony (oczywiście slicki pomijam). A co do zimówek Bridgestona LM-22 to powiem że opony są super, wpawdzie trzeba się przyzwyczaić, lecz w śniegu kopnym spisują się znakomiciem w twardym zmrożonym jest trochę gorzej, natomiast jak jest sucho jest komfortowo(np. jak było dzisiaj w Wawie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 dunlop sp9000 - bardzo dobra na deszcz, kiepska na suche dunlop super sport race - S4 jeździ na 1/4 mili na nich, rewelacja na suchym, kiepsko na mokrym dunlop super sport maxx - ogólnie do wszystkiego czyli do niczego do normalnej, mieszanej jazdy najlepsza 9000, ale są jeszcze inne marki np RE070 :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 dunlop sp9000 - bardzo dobra na deszcz, kiepska na suche Jak dla mnie jest ona dużo lepsza od F1 na suchym ale to moja opinia. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 michał, można się nie zgadzać ale lepszej opony na lato nie znajdziesz i wcale nie jest to opona "torowa" choć nie wiem co słowo "torowa" miałoby niby znaczyć tak na prawdę, albo chcesz mieć najlepszą oponę na lato (nawet w deszczu była lepsza od wszystkiego na czym do tej pory jeździłem) albo namiastkę, taki był chyba tytuł topicu, nie będzie problemu ze zmianą opon (co zawsze je niszczy i zmniejsza bezpieczeństwo jazdy) jak ... będziesz miał dwa komplety felg Ja duzo bardzej bylem zadowolony z Yokohamy A520. Niestety byly to opony na jeden sezon. Znikaly w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi