Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Jacie....

 

PS: I to T-dziadek mega rarytas bo z aut. klimą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Piękny!

A ta kierownica to seria w Turbo przed liftem?

 

 

Ciężko znaleźć specyfikacje JDM BC,BF (mechaniczna i stylistyczna)- jak ktoś coś ma to podrzućcie- i po lifcie też się łapały. Widziałem osobiście w wersji GT wagon JDM z 93r, która tak na marginesie miała klimatronik :ok: !!!

Ja znalazłem coś takiego;

http://japanesenostalgiccar.com/the-subaru-legacy-is-officially-a-japanese-nostalgic-car-part-02/

 

tu chyba lata od kiedy do kiedy była

https://en.wheelsage.org/subaru/legacy/i/7594/pictures/228896/

 

i z Antypodów;

http://sl-i.net/FORUM/showthread.php?10937-Deefa-s-1994-AUS-delivered-Liberty-RS-Turbo-wagon-amp-Playcar

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem niedawno z kolegą z Japonii, który osobiście posiada RS Type RA (przedlifta, biały, piękny  :rolleyes:

i twierdzi, że poza paroma pierdołami stylistycznymi niczym nie różni się od zwykłego RS.

Jak rozumiem RS to odpowiednik naszego turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest trochę broszur w tym temacie: http://a15ff11300g.sakura.ne.jp/catalogue/BCBFlegacy/BCBFlegacy.html

 

Ale wiecie jak to jest z Subaru - spec jest różny na rożnych rynkach, ale te japońskie RS kojarzę z wszystkich materiałów że miały 220.

Przypomniało mi się jak Bruce Willis reklamował legasie I gen...  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest trochę broszur w tym temacie: http://a15ff11300g.sakura.ne.jp/catalogue/BCBFlegacy/BCBFlegacy.html

 

Ale wiecie jak to jest z Subaru - spec jest różny na rożnych rynkach, ale te japońskie RS kojarzę z wszystkich materiałów że miały 220.

 

Tego właśnie szukałem, szkoda że pisane krzaczkami, ale i tak można dużo rozszyfrować :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stołki rzeczywiście fajne, ale akurat Colin nigdy nie jeździł G1S2 :)

Poza tym zwycięstwo w Nowej Zelandii było na sam koniec przygody z legasiem w 1993 ;)

 

Cena intrygująca :twisted:

BartZ - masz za to Święty Graal każdego właściciela turbodziada....... - zdrową budę! :D

Fakt, nie mogę narzekać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś przeliczyl cenę z Ch na nasze i tak próbuje sprzedać. Tam kolekcjonerski stan chodzi po 10k CHF :D

 

@BartZ Twój miażdży więc nie ma znaczenia że to n/a :)

Właśnie! ;)

 

Ech, dzięki, ale, choć ten motor jest naprawdę żwawy, to jakoś tak wygląd zaczyna zobowiązywać  :D

 

 

BTW

Kto może, niech wrzuci fotkę swojego dziada (NA czy turbo) tutaj ->

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=622360521254049&set=gm.1200222500002141&type=3&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...