Agniess Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Tak czytam i czytam i czytam ten wątek, ogladam zdjęcia, Wasze komentarze i muszę stwierdzić, tzn chcę stwierdzić, że to musiała być mega super impreza. :razz: I jeśli tylko czas pozwoli, to bardzo chętnie przyjadę i ja na kolejną pojeżdżafffkę - w roli FOTO oczywiście, jak to zwykle ja :cool: Powiedzcie tylko kiedy? :razz: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Co do toru Poligon, to glownie beton i asfalt - tylko tak strasznie brzmi. Agniess ma go na zdjeciach z zawodow MiniMax.(BTW swietne galerie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Dzięki paskowi na środku widzę, gdzie mam złapać :cool: u mnie paska zabrakło... Ale złapałeś "na środku", jak pamiętam, tylko o obrót za wcześnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Tez mialem (dobijam ja) technike wypuszczania kierownicy. Wrobel mnie opierdzielal, Waszka mnie opierdzielal, ale dzialalo wiec nie przejmowalem sie tym. Tylko, ze tu na szutrach odkrylem, ze nie dziala. Latwo stracic kontrole i z tego co zauwazylem najczesciej odkreca sie za bardzo lub raczej za szybko. Teraz pracuje nad soba by caly czas trzymac fajere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Toruniu jest jeszcze drugi tor rajdowy "Poligon" w centrum wyszkolenie artlerii Mówiłem o tym wieczorem. Słyszałem, że jak są dziury to można tam podłogi pokrzywić. Ale jak jest dobrze zrobiony to idzie sensownie pojeździć. Ogólnie przydałby się na miejscu ktoś kto by doradził jak jeździć. Widziałem dużo błedów np. ktoś foresterem wylatywał z zakrętu bokiem na totalnie skręconych kołach i tak przechodził od podsterowności w nadsterowność. Na filmikach kolega z imprezy krzyżował ręce, trzymając kierownice kciukami. Samemu często się takich błędów nie widzi A warto :cool: Nie ktos foresterem wylatywał tylko dokładnie FIREK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 chcecie resztę onboardów? mam pare wyprzedzań zarejestrowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Mnie tez brakowalo szkolenia. Przyzwyczailem sie do Uleza czy Kielc ze jezdzi z nami kilku starych wyjadaczy i tlumaczy 'jak krowie na rowie'. Tutaj na szczescie dosiadl sie Artur_ZAQ, Gazik, a pozniej zwinalem Harvestera (dobrze, ze ma taka glowe jak Ivi) i sobie podyskutowalismy on-board Dlatego cieszy mnie perspektywa profi szkolenia przy okazji zdobywania licencji, a i mam nadzieje ze na Drugim Spotkaniu pojawi sie element edukacyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agniess Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Co do toru Poligon, to glownie beton i asfalt - tylko tak strasznie brzmi. i prawie same zakręty 90 stopni, ale teren dość spory, zawsze można coś tam pokombinować z trasą :wink: Agniess ma go na zdjeciach z zawodow MiniMax.(BTW swietne galerie) No tutaj linki do galerii jakby ktoś miał ochotę zobaczyć jak mniej więcej ten poligon wygląda: http://www.agniess.kujawa.org.pl/galeri ... index.html http://www.agniess.kujawa.org.pl/galeri ... index.html http://www.agniess.kujawa.org.pl/galeri ... index.html :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Dramatycznie nie wyglada, aczkolwiek te nasadzenia to mogli sobie darowac :???: Dwa tory w Toruniu! Dlaczego w naszej zas... Lodzi nie ma ani jednego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 A macie Ojca Dyrektora ? My mamy i nawet 666 torów nie jest w stanie tego zrekompensować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Oj mamy, mamy... http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,66 ... apke_.html http://2.bp.blogspot.com/_bQcyZbsZJZk/S ... 0/gmcc.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 skoro tak sie podobalo i byl taki odzew to ja proponuje myslec o organizowaniu "pojezdzaffki" (nazwa b.dobra, juz sie przyjela) cyklicznie, jak ktos juz wyzej napisal bedzie konkurencja dla CYNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Tez mialem (dobijam ja) technike wypuszczania kierownicy. Wrobel mnie opierdzielal, Waszka mnie opierdzielal, ale dzialalo wiec nie przejmowalem sie tym. Tylko, ze tu na szutrach odkrylem, ze nie dziala. Latwo stracic kontrole i z tego co zauwazylem najczesciej odkreca sie za bardzo lub raczej za szybko. Teraz pracuje nad soba by caly czas trzymac fajere. Nie wiem jak w Twoim, ale w moim na prostej startowej, aż do pierwszej s-ki wiało nudą rozpędzałem się tam do 80-90 hamowanie na zakręcie tym co wszyscy walili i znowu 80-90 rzadko się zdarza(na oesach), żebym był wstanie patrzeć na prędkościomierz. Wracając to meritum to były za małe prędkości, żeby robić błędy przy prostowaniu. W dodatku justyna jest tak zrobiona, że bardzo dużo wybacza (z klepaniem lewą nogą prowadzi się jak gokart). Ogólnie tak teraz sobie myślę, że tam nigdzie nie potrzeba było skręcać mocniej niż jeden obrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 jak ktos juz wyzej napisal bedzie konkurencja dla CYNY Na dzien dzisiejszy ja to napisalem... (taki tribute to "Oczywiscie" ). [ Dodano: Wto Lip 14, 2009 3:43 pm ] Nie wiem jak w Twoim... W moim bylo (nadal jest) slizgajace sie sprzeglo... potraktowalem ten wyjazd rekreacyjnie. Rozpedzalem sie spokojnie na prostej startowej, pozniej tak sie skladalem w lewy, ze na jednym skrecie - czasem z minimalna korekta) robilem oba lewe i dalej trzymalem az znajde sie po lewej kolejnej prostej, hamowanie, szeroko w prawo i ciasno w lewo i znow tym lewo lykalem dwa zakrety wypuszczajac na szuter... i wtedy zaczynala sie nauka, bo pierwszy raz po mietkim latalem. Niestety, o Ile Ivi wzglednie przyjaznie patrzy na Uleze i Kielce, to biadoli nad lataniem najlepszym autem w domu po wyrypach. Sporo w tym racji i dlatego na kolejna edycje przyjade pasztetem... albo moze sluzbowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 wypuszczajac na szuter... i wtedy zaczynala sie nauka, bo pierwszy raz po mietkim latalem. Ja na tej 90 miałem problem iść ciasno stale mnie wypluwało, a u mnie jest ten feler, że z wł. 4WD nie mogę ręcznego używać. A tylko tam widziałem sens podcinania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 U mnie zeby ciagnac reczny trzeba wcisnac sprzeglo - w Justy tak nie ma? Fajne to autko, calkiem mocne, lekkie, 4x4... chcesz sie na Astre zamienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subrawa Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Primi :!: Twój filmik to pełna profeska :!: Loeb by chciał taki z rajdu polski :!: Ale te cieniasy nie mają Primiego i Apala, debeściaskich filmowców :!: Agnieszka, Przemek jesteście .................. (boję się, że wyrwę szlaban na forum ), może jak propnowałem wcześniej , Primi zmontujesz coś z wszystkich zajebistych materiałów, które znalazły się w tym temacie :?: Primi muzola do filmu jest tak gicio, że Spildzberk czy jak mu tam mógłby za Tobą nosić mikrofon :!: [ Dodano: Wto Lip 14, 2009 4:31 pm ] grygo, nie prowokuj bo coraz bardziej nam się to podoba :!: Wam chyba też :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Widziałem dużo błedów np. ktoś foresterem wylatywał z zakrętu bokiem na totalnie skręconych kołach i tak przechodził od podsterowności w nadsterowność To ja :!: to ja :!: Generalnie, szczególnie na początku to Forek prowadził, jechał sobie gdzie chciał Z upływem okrążeń na coraz mniej mu pozwalałem, ale to ciągle była walka.. i to nierówna Z kręceniem fajerą też miałem niemałe problemy, ale to właśnie po to są takie imprezy; pokazują jak mało się umie, nad czym trzeba pracować i co ma wpływ na co... :roll: A że jeszcze przy tym jest taka zabawa, że się uśmiecham na samo wspomnienie.... A tak właściwie to kiedy Pojeżdżafffka II :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 A że jeszcze przy tym jest taka zabawa, że się uśmiecham na samo wspomnienie.... A tak właściwie to kiedy Pojeżdżafffka II No właśnie kiedy ? , ja dzisiaj oddałem do depozytu koła ,których używałem na pojeżdżafffce , całe w zaschniętym piasku i powiedziałem panom żeby tylko umyli bez wyważania bo niedługo znowu zabieram z depozytu do pojezdżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subrawa Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Skończcie ten temat z techniką jazdy! Zapindaliście tak, że nie wiedźałem czy jestem na M.Ś czy na pojeżdżawie ? Może to nie skromność z mojej strony. ale chłopki od rajdów pytają skąd wzieliśmy taką ekipę zawodowców ? W Olsztynie aż wrze od komentarzy ! Wielu wielkich w tym sporcie teraz ma żal dlaczego nie wzieli udziału w tym katingu. Ich ból mogli śledzić forum!Teraz tak jak pisaliśmy z Elkiem , pierwszeństwo w drugiej imprezie mają Ci, którzy zechcieli nas zaszczycić przy pierwszej ! Reszta niech prosi ! Uwierzcie , że naprawdę "sławy" się proszą ! Ale listę następnych otwieramy po Was ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 kolejne wideło ze środka kotleta: http://www.youtube.com/watch?v=0yNSNAVofA8 sorki za "najstarszy zawód świata' który został wymieniony podczas wyprzedzania GTka ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 chcecie resztę onboardów? mam pare wyprzedzań zarejestrowanych Dawaj, mnie też raz myknąłeś jak się w błocko wpakowałem, a chwilę później był rewanż, jak Cię obróciło po pierwszym lewym Onboard z tej akcji mam, muszę tylko znaleźć czas to wkleję na youtuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 "pojezdzaffki" (nazwa b.dobra, juz sie przyjela) FFF :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subrawa Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Elek Ty wymysliłeś nazwę i jak zwykle trafiłeś !!! mi też się podoba !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Mysle ze rosnie konkurent dla Cyny Dziękujemy za komplement, ale wydaje mi się, że Cyna nie ma i nie będzie miała konkurencji. Cyna jest imprezą, na której się walczy o czas i miejsce, oko za oko, ząb za ząb , a Pojeżdżafffka jest spędem subaru-maniaków, którzy chcą sobie poćwiczyć i bezpiecznie poświrować, jednocześnie sprawdzić swoje umiejętności i je ewentualnie podnieść. Cyna to tradycja, już chyba kult, a nasza skromna Pojeżdżafffka to jeszcze dzidzia w powijakach....i wielka prośba o to, żebyście nie zaczęli porównywać tych dwóch diametralnie różnych imprez i nie stwarzali między nimi jakiejś niby-rywalizacji, bo przecież większość uczestników jeździ i na jednej i na drugiej imprezie. Mam nadzieję, że Andrzej Koper da się zaprosić na Drugą Pojeżdżafffkę i jako jeden z najwybitniejszych polskich rajdowców ją swoją osobą uświetni (to nie cukier, tylko wypowiedź fana sprzed lat...). Będzie to dla nas zaszczyt i na pewno podniesie prestiż naszej imprezy, jednocześnie udowadniając, że można się wspólnie bawić i tu i tam, nie tworząc atmosfery jakiejkolwiek niepotrzebnej rywalizacji. To tak, jakbyście chcieli porównywać jacht pełnomorski z samolotem sportowym...nie da się... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się