Jaboss Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Co sprawia, że Impreza przy mocnym i maksymalnym skręcie zachowuje się jak gdyby miała mocno zeszperowany przedni dyferencjał, tak jakby miała kwadratowe koła z przodu od czasu do czsu coś zgrzytnie puknie strzeli. najbardziej odczuwalne przy manewrach na parkingu i skręcaniu podczas wolnego ruszania. Coś się psuje czy już się popsuło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 To stuki z przekladni kierowniczej,nic sie nie zepsulo ,ten typ tak ma jak i wiele nowoczesnych Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Lisek, to nie takie objawy. Jaboss, raczej coś z wiskozą się dzieje u ciebie. Masz ręczną skrzynię czy AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 To stuki z przekladni kierowniczej,nic sie nie zepsulo ,ten typ tak ma jak i wiele nowoczesnych Subaru. Ten typ tak nie ma . Trochę za mało szczegółów na diagnozę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Moje GT nie wydaje żadnych dzięków czy podskoków przy jeździe ze skręconymi na maksa kołami więc wydaje mi się że coś jest nie tak. Chyba że masz zainstalowaną szperę płytkową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Moje GT nie wydaje żadnych dzięków czy podskoków przy jeździe ze skręconymi na maksa kołami więc wydaje mi się że coś jest nie tak. Chyba że masz zainstalowaną szperę płytkową To impreza 1.6 sądząc po podpisie. Definitywnie nie powinno nic przeskakiwać podczas manewrów. Sprawdzone na conajmniej 5 Subarkach które miałem okazję ujeżdżać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Przegub??? Się zepsuł??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Co sprawia, że Impreza przy mocnym i maksymalnym skręcie zachowuje się jak gdyby miała mocno zeszperowany przedni dyferencjał, tak jakby miała kwadratowe koła z przodu od czasu do czsu coś zgrzytnie puknie strzeli. najbardziej odczuwalne przy manewrach na parkingu i skręcaniu podczas wolnego ruszania. Coś się psuje czy już się popsuło?Bo moich ostatnich doświadczeniach mogę przypuścić, że to wisko, ale może być 100 innych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaboss Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dzięki za odpowiedzi To manualna skrzynia biegów Na pewno to nie przebuby to nie toakie strzelanie i raczej nie przekładnia gdyż podczas normalnej jazdy jest oky żadnych stuków i nie przewidzianych reakcji nie ma. Bardziej to czuję nisz słyszę i nie na kierownicy tylko tak jakby cała buda się poruszała jak na mimośrodach bądź jajowatych kołach. Chrupie też żwir pod kołami oczywiście ten naniesiony na asfalt lub polbruk jak przy mocnej szperze, ale nie chce mi się wierzyć zeby jakiś Austyjak wkładał blokadę do tak słabego silniczka. Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztuje Pozdrawiam :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Na 90 % wisko mub różnicowy, po kilku tysiacach zablokuje sie cos i zmieli Tobie skrzynie. Miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztujePozdrawiam :roll: :roll: Z czasem objawy powinny się nasilać. Weź auto na podnośnik, pokręć jednym kołem i zobaczy czy koło po skosie też się kręci. Albo kręć jednym przednim trzymając tylne po drugiej stronie. drugie tylne powinno się kręcić. Chyba nic nie pokręciłem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztujePozdrawiam :roll: :roll: Z czasem objawy powinny się nasilać. Weź auto na podnośnik, pokręć jednym kołem i zobaczy czy koło po skosie też się kręci. Albo kręć jednym przednim trzymając tylne po drugiej stronie. drugie tylne powinno się kręcić. Chyba nic nie pokręciłem :roll: Ale jeśli choć trochę trzyma wiskoza , to będzie się kręcić i dalej kicha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaboss Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Dzięki serdeczne to wiskoza :sad: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.