Skocz do zawartości

Skakani przy skręcaniu


Jaboss

Rekomendowane odpowiedzi

Co sprawia, że Impreza przy mocnym i maksymalnym skręcie zachowuje się jak gdyby miała mocno zeszperowany przedni dyferencjał, tak jakby miała kwadratowe koła z przodu od czasu do czsu coś zgrzytnie puknie strzeli. najbardziej odczuwalne przy manewrach na parkingu i skręcaniu podczas wolnego ruszania. Coś się psuje czy już się popsuło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje GT nie wydaje żadnych dzięków czy podskoków przy jeździe ze skręconymi na maksa kołami więc wydaje mi się że coś jest nie tak. Chyba że masz zainstalowaną szperę płytkową :twisted:

To impreza 1.6 sądząc po podpisie. Definitywnie nie powinno nic przeskakiwać podczas manewrów. Sprawdzone na conajmniej 5 Subarkach które miałem okazję ujeżdżać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sprawia, że Impreza przy mocnym i maksymalnym skręcie zachowuje się jak gdyby miała mocno zeszperowany przedni dyferencjał, tak jakby miała kwadratowe koła z przodu od czasu do czsu coś zgrzytnie puknie strzeli. najbardziej odczuwalne przy manewrach na parkingu i skręcaniu podczas wolnego ruszania. Coś się psuje czy już się popsuło?
Bo moich ostatnich doświadczeniach mogę przypuścić, że to wisko, ale może być 100 innych rzeczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi

To manualna skrzynia biegów

Na pewno to nie przebuby to nie toakie strzelanie i raczej nie przekładnia gdyż podczas normalnej jazdy jest oky żadnych stuków i nie przewidzianych reakcji nie ma. Bardziej to czuję nisz słyszę i nie na kierownicy tylko tak jakby cała buda się poruszała jak na mimośrodach bądź jajowatych kołach. Chrupie też żwir pod kołami oczywiście ten naniesiony na asfalt lub polbruk jak przy mocnej szperze, ale nie chce mi się wierzyć zeby jakiś Austyjak wkładał blokadę do tak słabego silniczka.

Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztuje

Pozdrawiam :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztuje

Pozdrawiam :roll: :roll:

Z czasem objawy powinny się nasilać. Weź auto na podnośnik, pokręć jednym kołem i zobaczy czy koło po skosie też się kręci. Albo kręć jednym przednim trzymając tylne po drugiej stronie. drugie tylne powinno się kręcić. Chyba nic nie pokręciłem :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co to jest wiskoza ale jak mam to sprawdzić, że to 99% napewno to i jakie mogą być następstwa tego i jak długo można jeszcze tak jeździć, a i jeszcze ile ta przyjemność kosztuje

Pozdrawiam :roll: :roll:

Z czasem objawy powinny się nasilać. Weź auto na podnośnik, pokręć jednym kołem i zobaczy czy koło po skosie też się kręci. Albo kręć jednym przednim trzymając tylne po drugiej stronie. drugie tylne powinno się kręcić. Chyba nic nie pokręciłem :roll:

Ale jeśli choć trochę trzyma wiskoza , to będzie się kręcić i dalej kicha .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...