Skocz do zawartości

BMW e32 735i HARTGE


T8LEK

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie jak w temacie, mocno limitowana wersja zbudowana przez Hartge , niemieckiego niszowego tunera BMW. Jedyny problem jest taki, ze nie ma za wiele (nic) informacji w necie na temat tego auta.

 

Napewno wiecej info bedzie na niemieckich forumach BMW (WRC fan dzieki za podpowiedz :wink: ), ale za slabo znam germanska mowe.

 

e32.jpg

 

Jakby ktos cos niechcacy wiedzial, albo mial jakies ciekawe linki, to bede dzwieczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie mozesz sie oprzec okazjom?

 

już kupił

 

tak jakos wyszlo :mrgreen:

tak tez myslalem :mrgreen:

 

zawsze mozna sprobowac napisac bezposrednio do tunera i zasiegnac info o tym KONKRETNYM egzemplarzu :smile:

(tylko znajac zycie pewnie lepiej zrobic to po niemiecku :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze mozna sprobowac napisac bezposrednio do tunera i zasiegnac info o tym KONKRETNYM egzemplarzu

 

pomyslalem podobnie i poszlo zapytanie do dealera BMW, ktory prawie 20cia lat temu sprzedal TO auto :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie BMW warto mieć

 

dzieki! rodzynek jakie lubie :mrgreen:

 

(ale jak chcesz kupic, to Ci sprzedam, szykuje sie nastepny projekt :twisted: )

 

[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 10:26 pm ]

Nie ma nawet swini...

 

swinia za kierownica i wisniowy kolor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszukalem sie!

 

330 koni, 0-100km/h w 6.7 s. (20 lat temu oczywiscie :wink: ) i cena... 127.000 dobrych starych niemieckich marek :mrgreen: (...)

calkiem szybka limuzyna, sprawna i w dobrych lapskach potrafilaby zawstydzic niejedna DROGA i SZYBKA limuzyne z dzisiejszych lat :razz: :mrgreen:

 

z kolei 330KM z 3,5L "wolnossacej" pojemnosci to b. PRZYZWOITY wynik jak na poczatek lat 90-tych :idea:

 

 

p.s. pamietam jak bedac gowniarzem w polowie lat 90-tych mialem okazje przejechac sie (powiedzialbym dosc szybko :lol: ) 750i Bemka "na prawym" - wrazenia byly ot takie - :shock: :shock: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym nie chodził do szkoły tylko pracował i miał odłożoną kasę to czemu by nie

 

a tam, jakies wymowki :razz: :mrgreen:

 

z kolei 330KM z 3,5L "wolnossacej" pojemnosci to b. PRZYZWOITY wynik jak na poczatek lat 90-tych

 

tez jestem pod wrazeniem, dowiaduje sie ciekawych rzeczy o Hartge, miedzy innymi ze:

 

Hartge is unique in having installed its own fully automated engine test bench - of the kind usually operated only by major manufacturers. This means that Hartge can carry out all the long-distance and endurance tests necessary in the development of their high performance engines. All Hartge high-performance engines are hand-built to individual customer order, and supported by comprehensive Hartge warranties.

 

Mam nadzieję że będą jakieś "pikczery"

 

poka fotki wnętrza

 

narazie nedzne pikczersy s ebay'a, jak sie wypogodzi, to cos pstrykne konkretniejszego :wink:

 

h724face.jpg

h724ass.jpg

h724int.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jeszcze Jaguara?

 

nie, no bez jaj :wink: :mrgreen: nie mam :sad: ale jeszcze kiedys bede mial (moze XKR dla malej odmiany), bo to bardzo eleganckie auto jest - ma w sobie to "cos", co troche trudno zdefiniowac, taka swoista mniodnosc :cool:

 

A BMW świetne!

 

Dzieki! Znowu sie trafil stan iscie kolekcjonerski, 77K przebiegu, jeden wlasciciel (doktor :mrgreen: nawet mial DR przed nazwiskiem w logbooku), pelna historia serwisu, orginalna apteczka (troche przeterminowana :razz: ), zestaw narzedzi, podnosnik w skorzanym futerale z wyszytym logo Hartge, no i... jeszcze robie dokladnego "risercza", ale cos mi wstepnie wychodzi, ze to dzisiaj JEDYNE BMW H7-24 z kierownica po prawej stronie!!!

 

Wg. dealera ktory sprzedal to auto w 1990tym, to auto trafilo - nie skonczone - z linii produkcyjnej BMW do Hartge, tam zostalo przerobione (recznie zbudowany silnik, mocniejsza skrzynia, wydech, zawias, kolka i inne zderzaki / progi) i wyslane do UK :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękny rodzyn
piękne. Ty zawsze masz jakieś fajne auta

 

pieknie podziekowal :smile:

 

nerkę, płuco i co tam się jeszcze da

 

uprzedzam, ze nie biore tego badziewia w rozliczeniu, niezaleznie od stanu i przebiegu :razz: :mrgreen:

 

Ma kopa :?:

 

oj ma :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uprzedzam, ze nie biore tego badziewia w rozliczeniu, niezaleznie od stanu i przebiegu :razz: :mrgreen:

 

ale ja nie palę papierosów i rzadko piję, e to jak coś to opchnę na allegro swoje organy :wink:

 

a i jeszcze jedno pytanie, automat dobrze chodzi, tzn. szybko zmienia biegi :?:

 

wolał byś manualną skrzynię :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolał byś manualną skrzynię :?:

 

nikt "normalny" nie kupował serii 7 z manualem, to miał być wygodny i szybki okręt flagowy na niemieckie autobahny... widać to zresztą po rynku używek, gdzie sporadycznie pojawiają się auta z 3 pedałami w podłodze :twisted:

 

T8LEK te felgi to oryginał? Wyglądają jakoś słabo, w porównaniu do szprychówek sygnowany przez Alpine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolał byś manualną skrzynię

 

Wolalbym, ale tak jak napisal kropek, nie ma wyboru. Automat jest czterobiegowy i wg. dzisiejszych standardow szalu nie robi; ale panowie, to jest prawie zabytek :razz: dwie dekady to technologiczna przepasc. Biegi za to zmienia bardzo plynnie i tryb "sport" i "manual" dziala sprawnie.

 

te felgi to oryginał? Wyglądają jakoś słabo, w porównaniu do szprychówek sygnowany przez Alpine

 

Live wygladaja znacznie lepiej (to ten sam wzor, co z foty z poczatku watku, tylko bez rantu) i tak, jest to orginal Hartge jak wszystko w tym aucie. Nawet radio jest "z epoki" kaseciak bez RDSu nawet (pomyslec ze w 1988 to byl model referencyjny Pioneer'a :mrgreen: )

 

zadna rewelacja, fakt, ale pasuja do auta (i sie je lepiej myje niz szprychy by Alpina :razz: ):

 

feleh724.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...