AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Cześć, Byłem wczoraj na hamowni aby zbadac mój dziwny afr i już wiem, że to wina sondy bo przy bardzo niskim afr się wiesza i pokazuje bzdury. Niestety po rozłaczeniu zabawek, nie zostła podłączony jeden z wężyków ciśnieniowych do głowicy i pojawił check engine. Po założeniu auto jeździ ok ale lampka się świeci dalej. Po wejściu w tryb testowy (złączenie zielonych kostek, silnik nie wykazuje błędów. Niestety nie mogę znaleźć czarnych kostek aby odczytać błąd z pamięci i go skasować. Czy ktoś wie gdzie ich szukać? Co do afr założę inny wątek dlaczego jest tak niskie, jak szukać ew nieszczelności. pozdrawiam wykres boost i afr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nie jestem pewien czy u Ciebie są te czarne kostki :razz: A nie możesz odłączyć akumulatora? Błędy się też skasują w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 AdaSch, chyba nie ma czarnych kostek. Odezwij się na PW to pomogę, w Gdańsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 odłączenie akumulatora na noc nic niedało. Auto jeździ normalnie. Być może nadal pojawia się ten błąd, ale po złączeniu zielonych kostek silnik nie zgłasza żadnego kodu błędu czy da się jakoś inaczej odczytać z czym jest problem? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Po 10 uruchomieniach silnika lampka powinna zgasnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 przekręceniach kluczyka czy faktycznych uruchomień i totalnych wyłączeń auta? edit: zapytałem aso i nie potwierdzili tej mozliwości ale z kolegą niumen jestem już umówiony :wink: pozdrawiam [ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 9:40 pm ] Podziękowania dla kolegi niumen, Autko zdrowe i żywe. Kod błędu 171 p.s. kolego, zazdroszcze Ci pieknego wrx-a niestety u mnie wygrała praktyczność nad chciejstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Podziękowania dla kolegi niumen, Autko zdrowe i żywe. Kod błędu 171 p.s. kolego, zazdroszcze Ci pieknego wrx-a niestety u mnie wygrała praktyczność nad chciejstwem. Nie ma za co, polecam się na przyszłość. :wink: Mój WRX przy Twoim wypasionym Forku to pryszcz :smile: i do tego nie jedzie z dołu . P.S. Mam nadzieję, że nie wystraszyłem sąsiadów jak odjeżdżałem... :razz: P.S.2 Ogarnij te sprzęgło, np tam gdzie Ci wspominałem, bo chodzi gorzej niż w czołgu i to na pewno nie jest normalne, jak twierdzi Zdanowicz! Tak jakby wspomagania nie było!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziq Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Kod błędu 171 Mam ten sam kod błędu, jednak w nieautoryzowanym serwisie nie wiedzą co to jest dokładnie (podobno coś z układem paliwo-powietrze). Czy mógłbyś podpowiedzieć co to było w twoim przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Kod błędu 171 Mam ten sam kod błędu, jednak w nieautoryzowanym serwisie nie wiedzą co to jest dokładnie (podobno coś z układem paliwo-powietrze). Czy mógłbyś podpowiedzieć co to było w twoim przypadku? Przez internet nie da rady. Sprawdź połączenia przewodów podciśnieniowych na początek i udaj się do porządnego serwisu. Jeździsz/jeździłeś na ubogiej mieszance. Czy grzebałeś ostatnio pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziq Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Mechanik coś grzebał przy paskach, sprawdzę te przewody... oprócz tego że świeci się kontrolka, to ma nieregularne, pływające obroty na b. jałowym (i na gazie i na benzynie). Miał to już wcześniej, ale dopiero od 3 dni pyskuje check-enginem... Na jutro jestem umówiony do autoryzowanego serwisu, zobaczymy jak sobie poradzą, ale to podobno może być wiele rzeczy, więc obawiam się napraw w ciemno... Dzięki za super szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 AdaSch, chyba nie ma czarnych kostek. Odezwij się na PW to pomogę, w Gdańsku. Niumen, jak mi pomożesz znaleźć kostkę do wymrugania błędu abs, to ode mnie też dostaniesz pomuka (chcę zweryfikować aso, czy dobrze mi podali, który to czujnik... bo w sumie nie pamiętam na 100% ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 tzd, motywacja słaba, ale pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziq Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jestem po wizycie w ASO, niestety firmowy komputer był chwilowo nieczynny, a na zastępczym potrafili jedynie z grubsza odczytać ten sam nr błędu (171) i... skasować go. Na razie check się nie świeci, autko trochę jakby płynniej chodzi, ale to zapewne przypadek (nie było żadnych prób napraw). Powiedzieli żeby obserwować co się będzie działo. Ten błąd podobno może wyskakiwać przy jakimś nienajlepszym paliwie itp. Nie zauważyłem też pod maską żadnych odłączonych przewodów itp. Pojeżdżę i zobaczę, chyba że macie inne pomysły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 171, to nieszczelność na dolocie. wystarczy że ma sz przytarty wężyk i już ucieka powietrze z głowicy. SPrawdzm czy coś nie odpadło. albo słuchaj podczas dodawania gazu czy coś nie szumi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziq Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 AdaSch, niumen - mieliście rację! W dwóch serwisach oglądali silnik ale nic nie znaleźli. No więc sam zanurkowałem trochę głębiej i znalazłem gumowy wąż, który nie był włożony w swoje miejsce. Pewnie nie włożył go jakiś poprzedni serwisant jeszcze w ASO Niemczech, za poprzedniego właściciela. Teraz jest OK, obroty nie wariują - wskazówka obrotów jest stabilna. Czasami silnik trochę zakołysze, ale to chyba norma. Ogólnie łatwiej, płynniej się rusza. Dzięki za pomoc! PS. A fachowcy już sugerowali wymianę przepływomierza, regulację zaworów, czyszczenie przepustnicy itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 czekamy na pomuki [ Dodano: Pon Lis 09, 2009 11:30 am ] Czasami silnik trochę zakołysze, ale to chyba norma jeżeli lekko to normalka PS. A fachowcy już sugerowali wymianę przepływomierza, regulację zaworów, czyszczenie przepustnicy itp... miałem to samo, próba znalezienia przyczyny w aso a potem TTTM, przepływomierz, przepustnica itp. poz założeniu wskaźnika doładowania zauważyłem, ze układ nie trzyma ciśnienia u mnie tu była nieszczelność na wysokich obrotach. Wg mnie warto na wszystkie węże ciśnieniowe założyć opaski - ja tak zrobiłem dobrze, że już jest ok Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziq Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Pomuki bardzo chętnie tylko zdaje się że nie mogę, bo nie jestem autorem wątku. Jest na to jakiś inny sposób? Zdjęcia faktycznie komuś się mogą przydać, więc dokładam też swoje (z zaznaczonym wężem który był niepodłączony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 fakt, to mój wątek, sam sobie wlepię co do wężyka to faktycznie, brał lewe powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.