Bjern Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam, pytam z ciekawości. Jak wygląda kwestia sprawdzania hamulców w Forsterze ze skrzynia manualną podczas przeglądu technicznego. Skoro jest tam napęd na 4 koła - stały. Sprawdza się jedną oś a druga pozostaje nieruchomo ?! Pytanie laika, ale to czysta ciekawość czy nic się nie popsuje ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Masz reduktor ? Jeśli masz , to wystarczy dżwignię ustawić pośrodku i masz rozłączone napędy . Jeśli masz automat to trzeba włożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce / różnie w różnych modelach/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjern Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 tak mam reduktor, skrzynia manualna. czyli holowanie auta za dwa przednie kola podniesione do gory jest mozliwe przy ustawieniu reduktora w pozycji srodkowej. choc w instrukcji jest to zakazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Pytałeś o przegląd , czy holowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjern Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 pytalem o przeglad i to jest istota sprawy. a kwestie holowania nasunely mi sie po przejrzeniu instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Masz reduktor ? Jeśli masz , to wystarczy dżwignię ustawić pośrodku i masz rozłączone napędy . Serio ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Leon . A gdzie popełniłem błąd , że oczy wyszły Ci z orbit ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zasadniczo reduktor jest "przedłużeniem" skrzyni biegów, a napęd to się w środkowym dyfrze "rozdziela". A może czegoś nie rozumiem po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 marek-szulczyk, może piszesz o trzecim (środkowym, ani HI ani LO) położeniu reduktora? jak samochód charczy zgrzyta a nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 u mnie nie zgrzyta, ale też nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Nie wiem czym jeżdzicie , ale jak miałem forka , to w położeniu środkowym wyłączało napęd . Włączenie biegu nic nie dawało - kurde może mnie ukradli jaką honde ? [ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 7:47 pm ] Przeczytajcie pierwszego posta zanim coś napiszecie pod moim adresem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 rozłączasz tylko silnik od kół, coś jakby luz, a nie rozłączasz osi od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 czyli holowanie auta za dwa przednie kola podniesione do gory jest mozliwe przy ustawieniu reduktora w pozycji srodkowej. choc w instrukcji jest to zakazane Nie wolno tego robić ( tak jak jest napisane w instrukcji ) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Gdybym napisał odłączysz zamiast rozłączysz , to było by ok. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Gdybym napisał odłączysz zamiast rozłączysz , to było by ok. ? To pytanie do dr Miodka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjern Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 czyli jak to jest w koncu z tym przegladem ? experci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Nie pamiętam Miodka bo mi komornik zabrał telewizor za mandaty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zasadniczo powinno badać się hamulce przy pomocy specjalnych płyt najazdowych, czy jak to się tam nazywa. Jednakże duża część użytkowników doszła do wniosku, że chwilkę jak się pokręci, to nie zaszkodzi. Ja na przykład robiłem przegląd na stacji diagnostycznej w Łomiankach, na terenie Dawoja. I tam szło normalnie. Jak zapytałem, czy tak można, to usłyszałem, że jak rusza najpierw jedno koło, a potem drugie, to jest OK. Nie wiem, nie znam się. Temat ten co jakiś czas powraca, więc jeśli nie zadowoli Cię moja odpowiedź spróbuj poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niedawno bylem na przegladzie, zwrocilem uwage ze jest staly naped 4x4. Hamulce byly sprawdzane "w trasie", nie na plytach. Przeglad zaliczony, bez zadnych problemow. Poznan. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja powiedzialem "ale Pan wie, ze to ma naped na 4 kola i nie mozna krecic tylko jedna osia"? Uslyszalem "eee... yyy...yy... no tak, przejdzmy dalej". Pozniej bylo jeszcze pytanie o przeciwmglowe tylne (US-spec) ale sie wylgalem ze nie potrafie znalezc wlacznika :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 U mnie po prostu od razu gość stwierdził,że nie sprawdzi mi hamulców,bo już komuś sprawdzali subaru i mieli jakieś przykre niespodzianki,nie dostałem odpowiedzi co się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Podniose temat bo tez mnie interesuje konkretna odpowiedź. Mam OBK H6 i w instrukcji jest owszem napisane o miejscu na bezpiecznik powodujący załączenie FWD ale tylko dla wersji 2,5i, wersji 3.0 H6 to nie dotyczy. Jak w takim razie zdiagnozowac hamulce podczas badania technicznego? Musi byc jakaś oficjalna odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Podniose temat bo tez mnie interesuje konkretna odpowiedź. Mam OBK H6 i w instrukcji jest owszem napisane o miejscu na bezpiecznik powodujący załączenie FWD ale tylko dla wersji 2,5i, wersji 3.0 H6 to nie dotyczy. Jak w takim razie zdiagnozowac hamulce podczas badania technicznego? Musi byc jakaś oficjalna odpowiedź. Do badania hamulców w subaru , pomocne są maty poślizgowe . Skontaktuj się z ASO Radom - masz wszystko na miejscu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja zwykle mowilem, ze jest stale 4x4 i facet sprawdzal hamulce na drodze (na podworzu). Ostatnio (miesiac temu) olalem sprawe i sprawdzil na rolkach. Nic sie nie stalo. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja też miałam na normalnej stacji na rolkach sprawdzane hamulce i nic się nie stało. Nie wyobrażam sobie jechac z Gdańska do Radomia na badanie techniczne :razz: :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się