Skocz do zawartości

Przegląd techniczny


Bjern

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytam z ciekawości. Jak wygląda kwestia sprawdzania hamulców w Forsterze ze skrzynia manualną podczas przeglądu technicznego. Skoro jest tam napęd na 4 koła - stały. Sprawdza się jedną oś a druga pozostaje nieruchomo ?! Pytanie laika, ale to czysta ciekawość czy nic się nie popsuje ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz reduktor ? Jeśli masz , to wystarczy dżwignię ustawić pośrodku i masz rozłączone napędy . Jeśli masz automat to trzeba włożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce / różnie w różnych modelach/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym jeżdzicie , ale jak miałem forka , to w położeniu środkowym wyłączało napęd . Włączenie biegu nic nie dawało - kurde może mnie ukradli jaką honde ?

 

[ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 7:47 pm ]

Przeczytajcie pierwszego posta zanim coś napiszecie pod moim adresem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo powinno badać się hamulce przy pomocy specjalnych płyt najazdowych, czy jak to się tam nazywa. Jednakże duża część użytkowników doszła do wniosku, że chwilkę jak się pokręci, to nie zaszkodzi.

Ja na przykład robiłem przegląd na stacji diagnostycznej w Łomiankach, na terenie Dawoja. I tam szło normalnie. Jak zapytałem, czy tak można, to usłyszałem, że jak rusza najpierw jedno koło, a potem drugie, to jest OK. Nie wiem, nie znam się.

Temat ten co jakiś czas powraca, więc jeśli nie zadowoli Cię moja odpowiedź spróbuj poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiedzialem "ale Pan wie, ze to ma naped na 4 kola i nie mozna krecic tylko jedna osia"? Uslyszalem "eee... yyy...yy... no tak, przejdzmy dalej". Pozniej bylo jeszcze pytanie o przeciwmglowe tylne (US-spec) ale sie wylgalem ze nie potrafie znalezc wlacznika :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Podniose temat bo tez mnie interesuje konkretna odpowiedź. Mam OBK H6 i w instrukcji jest owszem napisane o miejscu na bezpiecznik powodujący załączenie FWD ale tylko dla wersji 2,5i, wersji 3.0 H6 to nie dotyczy. Jak w takim razie zdiagnozowac hamulce podczas badania technicznego? Musi byc jakaś oficjalna odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniose temat bo tez mnie interesuje konkretna odpowiedź. Mam OBK H6 i w instrukcji jest owszem napisane o miejscu na bezpiecznik powodujący załączenie FWD ale tylko dla wersji 2,5i, wersji 3.0 H6 to nie dotyczy. Jak w takim razie zdiagnozowac hamulce podczas badania technicznego? Musi byc jakaś oficjalna odpowiedź.

 

Do badania hamulców w subaru , pomocne są maty poślizgowe . Skontaktuj się z ASO Radom - masz wszystko na miejscu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałam na normalnej stacji na rolkach sprawdzane hamulce i nic się nie stało.

Nie wyobrażam sobie jechac z Gdańska do Radomia na badanie techniczne :razz: :mrgreen: :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...