Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Lutego 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jest już dostępny internetowy prospekt Imprezy WRX.265 : http://www.subaru.pl/docs/brochure09MY_ ... webopt.pdf Samochody będą dostępne od kwietnia 09 (małe ilości !). Wyposazenie "PL" będzie zawierało, oprócz takich elementów dodanych jak ISR, czy DNA, także przednie hamulce Brembo (właśnie zakończyliśmy homologację). Z pewnym zadowoleniem mogę też poinformować, że udalo nam się dość dobrze ukształtować ceny - wersja 4-drzwiowa ze specyfikacja j.w. będzie kosztowała 36.500 Euro (H/B + 1.000). Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. W stosunku do WRX.230 jest zawieszenie jest twardsze, z "dołu" idzie podobnie do znanego WRX, lecz przy wyższych obrotach dużo bardziej dynamiczny. Oficjalne dane fabryczne dot. przyspieszenia - 6.0 - wydają się mocno pesymistyczne. Natomiast prędkość maksymalna to istotnie 209 - ogranicznik. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Natomiast prędkość maksymalna to istotnie 209 - ogranicznik. :shock: Ogranicznik? Do 209? W jakim celu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Ogranicznik? Do 209? W jakim celu?Żeby nie odfrunął. W końcu główna domena FHI to samoloty o ile się nie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (...) Wyposazenie "PL" będzie zawierało, oprócz takich elementów dodanych jak ISR, czy DNA, także przednie hamulce Brembo (właśnie zakończyliśmy homologację) (...) hm, bede musial przekazac to komu trzeba... niech mysla p.s. BREMBO? a czemu np. nie K-SPORT? wg. forumowych ekspertow ponoc sa O NIEBO lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Ogranicznik? Do 209? W jakim celu?Żeby nie odfrunął. W końcu główna domena FHI to samoloty o ile się nie mylę Ale chyba własnie po to jest "większy spojler" w heczbeku i takie naleśnikowe badziewie w sedanie. Jezu, jakie brzydkie to auto jest. Co nie zmienia faktu że gdybym szukał auta o takich osiągach w takiej cenie to bez wahania bym brał, przynajmniej jest cichociemny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 eddie_gt4, autko faktycznie bardzo fajne, potwierdzam 8) charakterem jakoś mi Spec.b przypomina (sztywność zawieszenia, układ kierowniczy), tyle że bardziej agresywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike-l Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 W stanach ten model jest juz dostepny od paru miesiecy i jeszcze nigdzie nie widziałem w testach żeby 0-60 mph miał więcej niż 5 sekund( 5.1 w Road&Track 11/08), , prędkośc maks 140 mph czyli jakies 225 .Ciekawe skąd te rozbieżności .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Kiedyś WRX wyglądał przynajmniej jak STI bo był równie muskularny, ale teraz to porażka taka chudzina :shock: ciekawe czy znajdzie się więcej nabywców niż na poprzednie WRXy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Paweł_P, to nie tak - dawniej STI był równie chudy, co N/A Poza tym: ten nowy WRX na porządnym felunku i z ciemnymi szybami robi na prawdę fajne wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 podoba mi się... ten napis na grillu z przodu, chętnie bym sobie taki sprawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 dawniej STI był równie chudy, co N/A kiedy ostatni raz widziales STI MY06 i N/A MY 06? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 wczoraj? I co, roznice: maska, koła, zderzak, spojler w przypadku MY08 STI znacznie bardziej odróżnia się od podstawowych wersji. i to wg mnie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ogranicznik? Do 209? W jakim celu? Bo to 2,5. Przy większej predkości pluje uszczelkami spod głowic Poza tym ma słabe hamulce :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Poza tym ma słabe hamulce śmiem twierdzić, że z tymi brembo hamuje lepiej niż STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Bardzo fajny pojazd. Niestety nie mialem okazji jezdzic z hamulcami Brembo, ale ogolnie rewelacyjny samochod do codziennych eskapad w nieznane (m.in. po bulki do spozywczaka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Generalnie ostatnia generacja imprez to super wozy. Na eskapady w nieznane. Tj. po bułki do spożywczaka. Choć trzeba przyznać, że WRX 265 to krok w dobrym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Choć trzeba przyznać, że WRX 265 to krok w dobrym kierunku. Przydałoby się teraz STI 360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 kiedys STI bazowo tyle miało ..a teraz krzywicie się na WRX :roll: ooo ja to bym celował w STI KS 400 KS od FQ taki polski skrót :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 zderzak czym się rożni zderzak od MY06 STI i NA? Bo moim zdaniem niczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Azrael, eeee zaślepkami świateł przeciwmgielnych? No masz racje, w sumie mało czym. Ale to nawet popiera moją argumentację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 fajne, teraz jeszcze diesel w mocniejszym/fabrycznym setapie by sie przydal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Than_Junior, niczym się nie różni, zderzaki są te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 JZ pewnym zadowoleniem mogę też poinformować, że udalo nam się dość dobrze ukształtować ceny - wersja 4-drzwiowa ze specyfikacja j.w. będzie kosztowała 36.500 Euro (H/B + 1.000). Ja bym tego nie nazwał dobrą ceną, albo jakąś super okazja bo konkurencja STI czyli EVO X zaczyna sie od 148k zł a po dzisiejszym kursie WRX 265 wychodzi 178k zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 JZ pewnym zadowoleniem mogę też poinformować, że udalo nam się dość dobrze ukształtować ceny - wersja 4-drzwiowa ze specyfikacja j.w. będzie kosztowała 36.500 Euro (H/B + 1.000). Ja bym tego nie nazwał dobrą ceną, albo jakąś super okazja bo konkurencja STI czyli EVO X zaczyna sie od 148k zł a po dzisiejszym kursie WRX 265 wychodzi 178k zł prawie darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 gr1zly, dodam, że rozmawiałem ostatnio z takim ryżawym blondynem, który oferował ewodziesięć z roku produkcji i starego kursu jena . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się