WRC fan Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 no to należy sie tylko cieszyć 8) Owszem i tuningowac kierowce dalej co by się to udawało jak najdłużej. a kierowca chyba podatny na tuning 8) a co do Twojego pytania,jak by wypadł Cossie w porównaniu z nowoczesnymi potworkami,to marzy mi sie wogole takie porównanie "stare-nowe" np. Lancia Delta Integrale,Cossie,różne ewolucje Lancera,Imprezy....itd oj chyba sie za bardzo rozmarzyłem 8) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 a kierowca chyba podatny na tuning 8) Chybanie tak bardzo jak Ci się zdaje. :-( Rano chrzaniłem koszmarnie. a co do Twojego pytania,jak by wypadł Cossie w porównaniu z nowoczesnymi potworkami,to marzy mi sie wogole takie porównanie "stare-nowe" np. Lancia Delta Integrale,Cossie,różne ewolucje Lancera,Imprezy....itd oj chyba sie za bardzo rozmarzyłem 8) pzdr Takie porównanie niema trochę sensu. Seryjny taki jak z salonu Cossie czy Delta nie dość że nie występuje w naturze to jest beznadziejny. A taki jak mój tojuż jednak dość znacznie poprawiony. Jak włożyć do Imprezy pwoiedzmy remap Ecuteca, powelneg powerflexa i bilsteina z jakimis sprezynami STI + wyczynowe klocki + metalowe przewody hamulcowe + torche jeszcze extrasow to tez zupelnie inny samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Rozne tory, rozne czasy, a wyzszosc awd nad rwd :?: Do mnie jakos przemawia klasyczny uklad, silnikz przodu, naped na tyl z tylu, moze to niezbyt wygodne i rozsadne na codzien, ale... no klasyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Istnieja tego typu porownania, przykladowo film z serii Best Motoring (nazwa pliku: Best.Motoring.Impreza.versus.Evo.avi , 350MB), w ktorym poronano kilka generacji Imprez i Evo. W tym tescie wyszlo ze nowe samochody sa szybsze. Slyszalem tez o tescie gdzie przeciwko Golfowi I GTI (pierwszy model), lekko zmodyfokowanemu, postawiono kilka najnowszych aut klasy GTI (Golf 4, Alfa 147, itd) i jedynka wyszla z niego zwyciezko. Czy ktos moze zna szczegoly tego wyscigu (jakis link)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Istnieja tego typu porownania, przykladowo film z serii Best Motoring (nazwa pliku: Best.Motoring.Impreza.versus.Evo.avi , 350MB), w ktorym poronano kilka generacji Imprez i Evo. W tym tescie wyszlo ze nowe samochody sa szybsze.Slyszalem tez o tescie gdzie przeciwko Golfowi I GTI (pierwszy model), lekko zmodyfokowanemu, postawiono kilka najnowszych aut klasy GTI (Golf 4, Alfa 147, itd) i jedynka wyszla z niego zwyciezko. Czy ktos moze zna szczegoly tego wyscigu (jakis link)? co do Best Motoringa to posiadam takowego 8) a co do testów GTI to chyba w TopGearze kiedys wspominali o tym....bodajze przy zestawieniu 100 najlepszych samochodów czy jakoś tak :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 To w Top Gear z tego co pamietam pojechal wtedy golf 1 gti vs golf 4 gti (nic o modyfikacjach nie bylo) escort cosworth vs focus rs i nissan 350 z przeciwko nissanowi 300 z.... wszystko to w ramach normalnego odcinka. W kazdym razie stare wygralo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków.... Azrael, moge bez problemu zalatwic wjazd i pomiar czasu na torze "Poznan", wiec jak jestes chetny, to na wiosne mozemy pojechac tam i zmierzyc potwora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Czesy z Toru Poznań nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Można pisać markę samochodów i czasy tylko w przypadku, gdy prowadzi je jeden kierowca. Do tych wyników trzeba dodać nazwiska, wtedy dopiero będzie wiarygodnie. Z całym szacunkiem do kierowcy podobno tuningowanego Evo, ale czas o 4s. lepszy od Cupry i o 6s. od Clio Sport jest delikatnie mówiąc "niewystarczający" . Przy jednym-dobrym kierowcy powinno być 10-kilkanaście sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 http://www.extreme-machines.nl/media/ tu jest niezle porownianie lancera evo VI z samochodzem ok 10 lat starszym, a dokladnie audikiem. powierzchwone, ale jakis przekaz zawiera:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 http://www.extreme-machines.nl/media/ tu jest niezle porownianie lancera evo VI z samochodzem ok 10 lat starszym, a dokladnie audikiem. powierzchwone, ale jakis przekaz zawiera:) tez juz widziałem...ale ciagle mi mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Przewaga 4x4 jest widoczna przede wszystkim na kiepskiej nawierzchni. Na suchym i równym torze auto z tylnym lub przednim napędem może być równie szybkie, ale wystarczy zmiana warunków drogowych i już tak różowo nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Nalezy dodac, ze moze byc, (z przednim napedem) jezeli ma zawias twardy jak decha, wiecej koni na kolach, i jakis dziki mechanizm roznicowy miedzy kolami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków.... Azrael, moge bez problemu zalatwic wjazd i pomiar czasu na torze "Poznan", wiec jak jestes chetny, to na wiosne mozemy pojechac tam i zmierzyc potwora. Super :-) Ale kto by nim pojechał? Chyba że weźmiemy Sub-fana i porównamy z Solbergiem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Czesy z Toru Poznań nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Można pisać markę samochodów i czasy tylko w przypadku, gdy prowadzi je jeden kierowca. Do tych wyników trzeba dodać nazwiska, wtedy dopiero będzie wiarygodnie. Z całym szacunkiem do kierowcy podobno tuningowanego Evo, ale czas o 4s. lepszy od Cupry i o 6s. od Clio Sport jest delikatnie mówiąc "niewystarczający" . Przy jednym-dobrym kierowcy powinno być 10-kilkanaście sekund Wszystkie samochody procz Evo prowadzil jeden kierowca, znajacy kazdy centymetr toru "Poznan". Evo prowadzil bardzo dobry, utytulowany kierowca tyle ze bardziej rajdowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Szkoda, że nie jechał też w Evo, wtedy mielibyśmy właściwe porównanie. Skoro zna tor jak własną kieszeń, to pewnie złapał kilka sekund na spóźnionym hamowaniu i dopracowanym torze pokonywania zakrętów. Rok temu ścigałem się trochę seryjnym GT z Miśkami (trochę robionymi) na torze 4.5 km i dostawałem od nich 6-10s. A mocne ośki były za mną mniej więcej tyle samo, z pominięciem tych na slickach i proflexie oczywiście po suchym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 to, ze lekkie samochodziki na jedna os objezdzaja np. subaraki czy lancery nie powinno dziwic.wystarczy spojrzec na rajdy gdzie na suchym s1600 czy pugi maxi sa szybsze dzieki lekkosci i zwinnosci.ale gdy spadnie deszcz, snieg lub gdy droga jest szutrowa awd je miazdzy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 A propo osiek:) Oglądałem ostatnio film o Kuligu, gdzie opowiada o samochodach którymi się ścigał i bardzo chwalił megane maxi powiedział jeden z szybszych samochodów jakimi jeździł, chwalił puga WRC, rozczarowany escortem cosworthem WRC, ale następna specifikacja mówił, że była juz ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 A propo osiek:) Korton nie szukajmy daleko....Twoja Fiesta sobie bardzo dobrze dawała rade w Kielcach, naprawde niewiele odstając od 4-pędnych potworków 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 rozczarowany escortem cosworthem WRC, ale następna specifikacja mówił, że była juz ok... Pierwszy egzemplarz którym jeździ Kulig to było auto po poważnych dzwonach, kilkuletnie po prostu zakatowane. Drugi to świeża ex-fabryka po Marko Martinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 A propo osiek:) Korton nie szukajmy daleko....Twoja Fiesta sobie bardzo dobrze dawała rade w Kielcach, naprawde niewiele odstając od 4-pędnych potworków 8) To prawda - ja byłem potęznie zaskoczony, także umiejętnościami właściciela, przejechałem się tym autkiem i nie było ono takie do końca łatwe w szybkiej jeździe, szczególnie przez nieprawidłowe działanie hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 nie było ono takie do końca łatwe w szybkiej jeździe, szczególnie przez nieprawidłowe działanie hamulców. Ano te jeden z wielu plusów spotkania w Kielcach, Azrael uświadomił mi, że tył słabo bierze, w codziennej jeździe tego nie zauważyłem, auto ładnie i równo hamuje (nie ściaga), a tu bach na torze: "Korton popraw coś te hamulce" Aha no i przekonałem sie też jak bardzo przydaje się lewa noga na hamulcu, gdy przód wynosi na zewnątrz. Tak więc na wiosne przewidziana wymiana szczęk, przy okazji ręczny zrobie bo słaby, ale to pewnie z tego pierwszego powodu. Ps. Co do coswortha WRC, to fakt Kulig powiedział, że ten drugi to już było to:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się