Młodziak Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Na forum Wysokie obroty doczytałem się na torze w poznaniu Honda S2000 uzyskała lepszy czas niż EVO VIII. No i gdzie jest przewaga napędu 4x4 nad tylnym, państwo znający odpowiedź na każde pytanie??? :wink:
Piotr Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 a bolidy F 1 jaki mają naped. AWD nie jest na tor.
WRC fan Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Na forum Wysokie obroty doczytałem się na torze w poznaniu Honda S2000 uzyskała lepszy czas niż EVO VIII. No i gdzie jest przewaga napędu 4x4 nad tylnym, państwo znający odpowiedź na każde pytanie??? :wink: a tor był mokry czy suchy :?:
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Policz stosunek mocy do masy Hondy i Lancera. Potem możemy o tym podyskutować. Z resztą niema co ukrywać Honda jest rewelacyjnym autem.
Młodziak Posted January 21, 2005 Author Posted January 21, 2005 Tor był suchy,tylko pojedyncze mokre plamy.
WRC fan Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Tor był suchy,tylko pojedyncze mokre plamy. no to sobie po częsci sam odpowiedziałes na swoje pytanie... w razie jeszcze jakichs wątpliwości poczytaj odpowiedz Azraela :wink:
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Czy ja coś o torze mówiłem? 1. moc/masa 2. wyważenie + rozmiary Sa na pewno na świecie FWD które też zleją Lancera i nic z tego nie wynika.
Młodziak Posted January 21, 2005 Author Posted January 21, 2005 Wybaczcie ale zapomniałem powiedzieć że Lancer był podrasowany do 345 KM 8)
WRC fan Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Wybaczcie ale zapomniałem powiedzieć że Lancer był podrasowany do 345 KM 8) czy czasem to nie był Lancer jednego z naszych forumowiczów...taki czarny :roll:
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Wiele rzeczy ma znaczenie choćby kto prowadzi. Jak jedize rajdowiec to zwykle lepiej jedzie 4x4 jak wyścigowy kierowca to tyłopedem, różne mogą być wyniki. Jakby testował np. Robert Kubica to nawet FQ 400 by dostało koszmarne baty od S2000 obstawiam. A jak jakiś Kuzaj czy coś to już odwrotnie. Ciężko tutaj stworzyć obiektywny test. Np. ja objechałem na torze swoim S2000 czy to znaczy że S2000 jest wolniejsze? Nie sądzę.
Kazushito Yakitaki Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 No i gdzie jest przewaga napędu 4x4 nad tylnym, państwo znający odpowiedź na każde pytanie??? :wink: Zając? Ty tu nie na polowanie przyszedłeś, tak? r.
Polini Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Wybaczcie ale zapomniałem powiedzieć że Lancer był podrasowany do 345 KM 8) czy czasem to nie był Lancer jednego z naszych forumowiczów...taki czarny :roll: Którego? :shock: Było o nim chyba ostatnio w "Czas tuningu" na TVN TURBO. Chętnie zapoznam... Wynik możliwy, ale zależy właśnie od różnych czynników. Mnie raża takie porównania w TV, jak jeden lepszy, drugi gorszy kierowca i porównują coś... PS Mazda RX-8 tez wymiata...
Mr. Why Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Evo jest czerwone i nalezy do AutoGT (347KM, 443Nm) i jezdzi im Adam Tuszyński, nie wiem kto podczas tesu siedział za sterami Miśka :wink: Natomiast S2000 prowadził Maciek Polody Pozdrawiam
michal Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Tor był suchy,tylko pojedyncze mokre plamy. Bardzo jestem ciekaw skad te pojedyncze mokre plamy? To znaczy nie interesuje plamy, tylko kto wymyslil, ze byly jakies mokre plamy? Pytam sie, bo domyslam sie o jakie pomiary czasu chodzi i skad. I z tego co pamietam, to bylo suchutko Evo VIII to samochod demonstracyjny firmy Auto GT faktycznie legitymujacy sie moca 345KM. Dodam tylko, iz kierujacy S2000 poszedl na tak zwany rekord A co do wyzszosci AWD nad RWD chyba nie ma co dyskutowac. Wezmy pod uwage, ze S2000 to duzy gokart o rozkladzie masy 50/50, ktory trzyma sie drogi jak zaden inny roadster.
ALEX Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Jakby testował np. Robert Kubica to nawet FQ 400 by dostało koszmarne baty od S2000 obstawiam. A jak jakiś Kuzaj czy coś to już odwrotnie. Z tego co pamiętam to L.Kuzaj miał S2000
colirzadzi Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 gdzies jeszcze wyczytalem, ze przy tym tescie hamulce lancerka byly dosc oszczedzane, ale gdzie to czytalem ...nie wiem...
BaRy Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 To ze EVO VIII jest rewelacyjnym autem nie oznacza, że zawsze w każdych warunkach i z każdym będzie wygrywać. Jeśli to S2000 jest czarne to widziałem jak koles świruje nim dość ostro po Poznaniu. :shock: Świetne slajdy, ale jeśli za sterami siedzi Mistrz Europy w driftingu to nic dziwnego.
michal Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ta S2000 nie byla czarna, tylko grafitowa Jarek (od czarnego Evo VIII) tak chyba twierdzil, ale (musicie dac wiary) hamulce w czerwonym Evo "Auto GT" nie byly oszczedzane. Po prostu S2000 jest bardzo ciezko pobic na torze. Co innego, gdyby bylo mokro, czy co gorsza dla S-ki tor bylby szutrowy. Inne czasy z toru "Poznan": Honda S2000 1.56,80 Mitsubishi Lancer Evolution VIII "Auto GT" 1.58,45 Seat Leon Cupra R 2.02,40 Renault Clio 2.0 Sport 2.04,05 Seat Ibiza FR 1.8T 2.04,55 Skoda Octavia RS 2.06,25 Honda Accord Type-S 2.06,45 Opel Vectra GTS 2.0T 2.07,35
bartek@klubsubaru.pl Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 ja znam konkurencję, w której bezapelacyjnie wygra EVO. mianowicie: zapakujesz 4 osoby do S2000? a do Lancera? no właśnie. pozdrawiam
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków....
WRC fan Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków.... obstawiam ze nie najgorzej 8)
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków.... obstawiam ze nie najgorzej 8) Jestem po prostu ciekaw. I tak jestem zdziwiony że nadąża za o wiele nowocześniejszymi wózkami nadal.
WRC fan Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ciekawe jakby mój wypadł w w tym porównaniu tych pięknych i drogich wózków.... obstawiam ze nie najgorzej 8) Jestem po prostu ciekaw. I tak jestem zdziwiony że nadąża za o wiele nowocześniejszymi wózkami nadal. no to należy sie tylko cieszyć 8)
Azrael Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 no to należy sie tylko cieszyć 8) Owszem i tuningowac kierowce dalej co by się to udawało jak najdłużej.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.