Skocz do zawartości

Rodzaje klatek - krótka charakterystyka potrzebna


wodnik

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś dysponuje jakimś opisem poszczególnych rodzajów klatek, które da się wrzucić do Imprezy.

 

Nie znam się na tym kompletnie, a chciałbym się trochę dokształcić. Pojawia się czasem w ogłoszeniach sformułowanie "zgodna z załącznikiem..' i chyba literka 'j'. Rozumiem, że chodzi o jakąś specyfikację, wg której buduje się rajdówki.

 

Czy są jakies inne rodzaje, których konstrukcja jest jakoś wyspecyfikowana? Chodzi o to, by decydując się na inną konstrukcję, która nie będzie pełną klatką (a chyba taką jest wspomniana powyżej), nie polegac jedynie na radosnej twórczości spawacza-rzeźbiarza, ale by to zostało zrobione wg sztuki.

 

Kojarzę, że w Porsche RS można było zamówić taką pół-klatkę. Czy to się jakoś nazywa? Czy istnieją jakieś dokumenty jak to powinno byc wykonane?

 

Wszelkie komentarze mile widziane. Generalnie chodzi mi o to, czy istnieje jakaś sensowna alternatywa dla pełnej klatki (w razie gdyby przyszło czasem samochodem w nia wyposażonym pojechać niekoniecznie na tor), a jeżeli już pełna, to jakie rodzaje pełnych klatek brac pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś dysponuje jakimś opisem poszczególnych rodzajów klatek, które da się wrzucić do Imprezy.

 

Generalnie nie ma czegos takiego jak "rodzaje klatek" klatka moze byc bardziej badz mniej rozbudowana (chodzi o ilosc rur) i wykonana z roznego rodzaju rur stal/ stal CroMo itp.