emotorsport Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 A widzieliście Saaba z amerykańskiego rynku z Imprezą w środku? Z wierzchu Saab, w środku jedyna słuszna marka... :grin: Żaden swap, fabryka.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Saab 92X tzw. Saabaru. Nic niezwykłego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Per Eklund wymyślił takiego już daaaawno..... temu :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Eklunda miał chyba silnik z Saaba jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 mati, tylko Ty potrafisz od razu dwie i to poniżej pół roku No, zdolny jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Kumpel ma sedana z 98 roku. Troche poprawiony przez Maptuna a po części przez poprzedniego właściciela (maniaka nissanów - qpcia :smile: ) Coś koło 230km. Najlepszy czas na G-techu ZTCP 6,5sek. Z moim burakowozem idzie równo. Teraz ma zmieniony wydech, więc pewnie mi odjedzie. Fajnie czuć na plecach ponad 400Nm momentu :smile: Jedyne co mi przeszkadza w tym aucie to FWD i brzydkie zegary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 mati, piekny :cool: Uwazam ze ten 9-5 w kombiaku to dalej jedno z najladniejszych kombi na swiecie zwlaszcza w wersjach Aero itp... :cool: No ten Saabik jest na mojej liście kombiaków na drugim miejscu.Pierwsze na zawsze RS4 B5. mati wie,co dobre :wink: Gratki super auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 to chciałem kupić sobie 900tke O to to, gdybym miał nieskończony budżet i duży garaż, to 900-ka turbo stałaby obok 205 GTI. mati, gratki, ładniutki schaabik :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 waszka, o widzisz a u mnie o model nizej bo RS2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 waszka, o widzisz a u mnie o model nizej bo RS2 U mnie RS2 było na pierwszym miejscu parę lat temu dopóki nie wyszedł RS4.RS4 B5 to chyba najbardziej hardcore'owy RS w historii.Ale fajnie było mieć RS2 i powód do dumy - najszybsze wówczas kombi świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 waszka, czemu uważasz, że B5 jest najbardziej hardcorowy? :wink: Bardzo lubie to auto ale wydaje mi się troche spokojniejsze i wyważone niż np. RS2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 najszybsze ... kombi świata. To ja poproszę obecne RS6 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 waszka napisał/a:najszybsze ... kombi świata. MG Rover Group has applied to the Guinness World Records for the World's Fastest Estate car / Station Wagon record. The MG ZT-T, codenamed X-15, reached a top speed of 225.609 mph (360.9 km/h) at the August 2003, 55th annual Bonneville Speed Week Nationals, on the Salt Flats in Utah, USA. 360.9 km/h - kto da wiecej? :razz: a zeby nie bylo total OT, fajna fota: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 mati, tylko Ty potrafisz od razu dwie i to poniżej pół roku No, zdolny jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 adamusmax, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 waszka, czemu uważasz, że B5 jest najbardziej hardcorowy? :wink: Bardzo lubie to auto ale wydaje mi się troche spokojniejsze i wyważone niż np. RS2. B5 moim zdaniem najbardziej z całej rodziny RS4,bo o nich myślałem.RS2 to trochę inny temat. RS2 to jak GT Sti a RS4B5 to jak STi Bug-eye :wink: Oba są kozaki. waszka napisał/a:najszybsze ... kombi świata. 360.9 km/h - kto da wiecej? :razz: Tak,ale RS2 to było w tamtych czasach najszybsze seryjnie produkowane kombi :wink: [ Dodano: Pon Gru 22, 2008 12:37 pm ] mati, tylko Ty potrafisz od razu dwie i to poniżej pół roku Żona złośliwa do potęgi ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 To ja poproszę obecne RS6 8). Podobno skrzynie się sypią szybciej niż w GT'kach :razz: Zdecydowanie wolałbym klasyczne RS2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 takie fajowe byly S2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 takie fajowe byly Obrazek Obrazek S2 Obrazek bylo tez S2 "w sedanie" p.s. fajowe wozy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Wracając do mojego Saab'a. Na montaż czekają już Eibachy i nowe KYB. W drodze są rozpórki i gruby stabilizator tylny. Mam już też wskażnik boost'u (dzięki Polini) i duże wtryskiwacze. Znalazłem już jaką muszę kupić turbosprężarkę, i na wiosnę planuję 270kM i 380 Nm. (może uda mi się pobić rekord dla FWD na Rozecie ) Oprócz tego dowiedziałem się że letni rozmiar kół do 9-5 to 225/45 17, więc bedzie stał na RE 070. Jak widać nie obijam się :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A co ze szperą ? 270KM trochę dużo na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Wracając do mojego Saab'a. Na montaż czekają już Eibachy i nowe KYB. W drodze są rozpórki i gruby stabilizator tylny. Mam już też wskażnik boost'u (dzięki Polini) i duże wtryskiwacze. Znalazłem już jaką muszę kupić turbosprężarkę, i na wiosnę planuję 270kM i 380 Nm. (może uda mi się pobić rekord dla FWD na Rozecie ) Oprócz tego dowiedziałem się że letni rozmiar kół do 9-5 to 225/45 17, więc bedzie stał na RE 070. Jak widać nie obijam się :cool: Cytuje matiego z przed jakiś dwóch tygodni: "planuje 230-240km" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A co ze szperą ? Quaife ATB jest w planach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Mati jest bezkompromisowy. Bez kitu. gratuluję takiego dupowozu... ...ale czuję, że za jakiś czas z dupowozem będzie miał mniej wspólnego. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Wróciłem z wakacji, i czekało na mnie kilka gadzetów do Saabiny duże wtryski: TD04-15L od wersji Aero: Rozpórki i stabilizator Ultra Racing: W drodze jest też zestaw hamulcowy KSport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się