as1313 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, mam taki problem, że skrzynia automat przy prędkości 100-120km/h czasami nie wrzuca mi następnego biegu nawet po całkowitym zdjęciu nogi z gazu, muszę go dociągnąć tak do 4000obr. i dopiero wchodzi wyższy bo inaczej auto zaczyna hamować silnikiem i dopiero po chwili wbija następny. Czy to znaczy, że nie mogę jeździć nawet czasami jak kapelusznik bo auto protestuję , czy coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Chyba jest możliwość regulacji ale nie jestem pewien. Legacy96 powinien ci pomóc, wal do niego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit.o Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, mam taki problem, że skrzynia automat przy prędkości 100-120km/h czasami nie wrzuca mi następnego biegu nawet po całkowitym zdjęciu nogi z gazu, muszę go dociągnąć tak do 4000obr. i dopiero wchodzi wyższy bo inaczej auto zaczyna hamować silnikiem i dopiero po chwili wbija następny. Czy to znaczy, że nie mogę jeździć nawet czasami jak kapelusznik bo auto protestuję , czy coś jest nie tak. Cześć, Wiesz co zawsze mażyłem o japońskim automacie a skończyło się na 4HP18FLA w Audi C4 i jedno jest pewne - Olej i filtry to podstawa. U mnie w ZFie było tak że jak była przypalona oliwa to robił takie numery. Poza tym można się zeskanować i sprawdzić czy są jakieś błędy w sterowaniu skrzynią ( za zmianę biegów odpowiada nie tylko hydraulika i elektryka ale też elektronika). Z regulacją jakąkolwiek byłbym poniekąd bardzo ostrożny. Co fabryka w Automacie Wam dała tego nie zmieniajcie. POzdrawiam PIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Audi C4PIT ?? audi a4 czy citroen c4 ?? bez złośliwości - ciekawy jestem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 moze nie najtaniej ale zacznij od zmiany filtra zewnetrznego w skrzyni i wymiany oleju (napewno niezaszkodzi poprawnie zrobione!!) Potem mozna zeskanowac bledy, choc watpie zeby to bylo to.... wersja czarna to uszkodzony jeden z zaworów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Audi C4PIT ?? audi a4 czy citroen c4 ?? bez złośliwości - ciekawy jestem :razz: C4 to oznaczenie budy, czyli Audi 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit.o Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Audi C4PIT ?? audi a4 czy citroen c4 ?? bez złośliwości - ciekawy jestem :razz: C4 to oznaczenie budy, czyli Audi 100 Tak jest ; wyposażony w ASB to ZF 4hp18fla. PIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 cypis, filtr mam wymieniony zewnętrzny i wewnętrzny, skrzynia przepłukana i wymieniony olej. A czy za wysoki poziom oleju w skrzyni może być tego przyczyną? Może wiesz jak się sprawdza poziom oleju tzn. na zgaszonym czy zapalonym i na jakiej pozycji skrzyni bo już wiele słyszałem wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekd Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam. poziom oleju w automacie sprawdza się na pracującym silniku i położeniu N. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 poziom oleju musi byc idealny w zakresie pokazanym przez producenta na bagnecie, ani wiecej ani mniej!!!! Olej sprawdzasz (chyba byl o tym watek) rozgrzewasz skrzynie (przejedz sie z 15- 20km ) nastepnie nie gaszac silnika stawiasz auto na ruwnym, kilka razy przejedz przez caly zakres biegów lewarkiem, nastepnie zostawiasz na N (silnik dalej pracuje!!) i wtedy wyciagasz bagnet i mierzysz. to tak po krótce ci opisalem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się