Jump to content

Pomysł na ręczny


carfit
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś ma pomysł bo nam niestety juz brakuje :evil: na dobrze działający ręczny w STI

Nie pomaga:

wymiana szczęk na nowe nawet endlessy

regulacja

smarowanie

czyszczenie okładzin/tarcz grubym papierem ściernym

 

Generalnie nie ma najmniejszych szans na zablokowanie kół na slicku i negatywie 2,5 :evil:

 

Pomysł hydrauliki póki co odpada, bo bardzo dużo problemów z tym :???:

Chodzi mi po głowie system np. z Ferrari czy Lambo z dodatkowym małym zaciskiem tylko do ręcznego, tylko nie wiem czy to sens :cool:

Link to comment
Share on other sites

widze ze wczorajsze nawroty Cie natchnely :mrgreen:

 

ja już od dłuższego czasu nie mam ręcznego a wczoraj dobiło mnie Adama EVO. Blokuje koła tam gdzie chce i jak chce :twisted:

Link to comment
Share on other sites

carfit, zaobserwuj, czy szczęka pracuje całą swoją powierzchnią, jeżeli nie, wymień tarczobębny i szczęki, koniecznie w jednym czasie (wadliwie wypracowany element zniszczy nową część) Zluzuj regulator przy dźwigni do "zera". ustaw regulatory na tarczy kotwicznej tak, by koło było już hamowane, następnie cofnij regulatory o dwa, trzy ząbki, by zluzować koła Następnie napnij regulator dźwigni tak, by łapał na trzecim ząbku. Skontroluj symetryczne działanie linek. Jak to nie pomoże, to sam nie wiem. Acha, skontroluj, czy nie są wygięte sworznie na tarczy kotwicznej, spotkałem się z taki przypadkiem, ale w GT

Link to comment
Share on other sites

carfit, zaobserwuj, czy szczęka pracuje całą swoją powierzchnią, jeżeli nie, wymień tarczobębny i szczęki, koniecznie w jednym czasie (wadliwie wypracowany element zniszczy nową część) Zluzuj regulator przy dźwigni do "zera". ustaw regulatory na tarczy kotwicznej tak, by koło było już hamowane, następnie cofnij regulatory o dwa, trzy ząbki, by zluzować koła Następnie napnij regulator dźwigni tak, by łapał na trzecim ząbku. Skontroluj symetryczne działanie linek. Jak to nie pomoże, to sam nie wiem. Acha, skontroluj, czy nie są wygięte sworznie na tarczy kotwicznej, spotkałem się z taki przypadkiem, ale w GT

 

chyba rzeczywiście załoze nowe tarcze i seryjne okładziny i zobaczę co będzie :cool:

Link to comment
Share on other sites

Pomysł hydrauliki póki co odpada, bo bardzo dużo problemów z tym :???:

 

Potwierdzam - na Ringu na własne oczy widziałem "problem z tym".

 

carfit, a może hydrauliczną wajchę trza założyć?

 

Taaa... :twisted:

 

Edwin - poza tym ja nie jeżdżę tak szybko, jak Ty, natomiast wszelkie próby - tak te udane, jak i te mniej udane :mrgreen: - zrobienia nawrotu na łapie zadziałały bez problemu. Dodam też, że np. na Monte Calvarii obserwowałem STI z seryjnymi ręcznymi nawracające na próbie na targu (między latarniami) i nie widziałem, by miały z tym większe problemy.

Link to comment
Share on other sites

carfit, a może hydrauliczną wajchę trza założyć?

 

to nie jest takie proste , podpowiedź :arrow: DCCD

Link to comment
Share on other sites

wszelkie próby - tak te udane, jak i te mniej udane - zrobienia nawrotu na łapie zadziałały bez problemu
musisz udzielic paru lekcji Edwinowi bo widac ze chlopak nie ogarnia tematu :mrgreen:

 

to nie jest takie proste , podpowiedź DCCD

inny sterownik DCCD rozwiaze problem - Xbike ma cos takiego (sterownik nie hydraulike)

Link to comment
Share on other sites

musisz udzielic paru lekcji Edwinowi bo widac ze chlopak nie ogarnia tematu

 

Te, mądrala :twisted:. Chodziło mi o to, że może to być kwestia zużycia/wady hamulca w jego wozie, bo w moim i paru innych, które widziałem, wszystko zdaje się dziać ok i nie wykazywać tych objawów.

Link to comment
Share on other sites

carfit moge przy nastepnej okazji sprawdzic Twoj reczny ?

 

mam w sti endlessy i nie ma najmniejszych problemow

 

Bardzo chętnie :cool: choć mam tez nadzieje że jak sie nastepnym razem spotkamy, to juz tego problemu nie bede miał. Szkoda że wczoraj moim nie spróbowałes

 

Zaznaczam reczny jako tako jest i trzyma dobrze ! nie można go tylko podciąć na nawrotach. Problem jest tylko na slicku , na cywilnej oponie fajdam sie jak tralala :twisted:

Link to comment
Share on other sites

carfit, porzuc sliki na rzecz pzero rosso - przy kazdym negatywie, przy kazdej predkosci bedziesz wycinal takie oberki jak na sniegu

Jesli chodzi o rozwiązanie problemu polegające na wymianie opon to Carfit wie co moge mu polecić :cool: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

carfit moge przy nastepnej okazji sprawdzic Twoj reczny ?

 

mam w sti endlessy i nie ma najmniejszych problemow

 

Adam zabierz carfit-a na ten stary CPN, bedzie zachwycony swoim recznym:mrgreen:

 

ATB

 

:arrow: PW

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...