yahoo10 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Dzien dobry, mam pytanie - czy to jest normalne w aucie tej klasy (B9 Tribeca), ze przy hamowaniu trzesie sie kierownica??? Co to moze oznaczac (nie bardzo ale czuc...) Ponadto w czasie drogi z Mazur nagrzaly sie bardzo felgi - o co chodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 przy hamowaniu trzesie sie kierownica??? Co to moze oznaczac (nie bardzo ale czuc...) Krzywe tarcze hamulcowe. Ponadto w czasie drogi z Mazur nagrzaly sie bardzo felgi - o co chodzi??? Przednie, tylne czy też wszystkie 4? Dużo po drodze hamowałeś? I z jakich prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Może tarcze się pokrzywiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 "Dużo po drodze hamowałeś? I z jakich prędkości?" raczej duzo - jak to w PL od 140 do 20 i znow... - powrot w niedziel z Mazur. Czyli, ze tarcze hamulcowe mam wymienic??? Droga jest taka impreza? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 yahoo10, można je próbować przetoczyć, ale ze świadomością, że to nie starczy na długo... Tarcze do subaru to droga impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Droga jest taka impreza? a nie masz jeszcze na gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 toja, kolega yahoo10 ma zdaje się te Tribece z USA ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo10 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Może tarcze się pokrzywiły. A czy moga byc np. zle wywazone kola?? Nie szarpie kierwonica az tak bardzo by byly to tarcze hamulcowe. tak czy siak jade do subaru sprawdzic co jest zgrane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 A czy moga byc np. zle wywazone kola Przy źle wyważonych kołach spodziewałbym się pojawiania się takiego efektu nie tylko przy hamowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 A czy moga byc np. zle wywazone kola Przy źle wyważonych kołach spodziewałbym się pojawiania się takiego efektu nie tylko przy hamowaniu... Dokładnie. Miałem tak przed wymianą opon. Kierownicą ciągało na lewo i prawo podczas jazdy, im wolniej, tym bardziej to było czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Yahoo10Przeszlifuj tarcze bedzie spokój przynajmiej do następnego wyjazdu koszt operacji to ok 120zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbijos Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jak na mój gust to zwichrowane tarcze właśnie... Miałem tak we wcześniejszych autach... W Golfie (żona jeździ nim do dziś) zamontowałem pseudo sportowe, wentylowane tarcze i odpowiednie klocki - można już jeździć naprawde dynamicznie i hamować ostro, nawet bardzo ostro - taką właśnie jazdę lubię Ale z tymi tarczami to do dziś daje rade. Cena nieoryginalnych wentylowanych tarcz VW jest taka sama jak zwykłych oryginalnych - więc IMHO warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 yahoo10 miałem podobny efekt w Outbacku, po przeszlifowaniu tarcz było już ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się