Felix Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mam takie pytanie , Gt 99 faluje po rozgrzaniu silnika na postoju z 800 na 900 obr czy to już czas na przepływke czy raczej co innego . P.S wyczuwam te falowanie ale tak minimalnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Raczej nalezy przeczyscic zawor powietrza biegu jalowego, przy okazji mozna tez wyczyscic zawor PCV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Raczej nalezy przeczyscic zawor powietrza biegu jalowego, przy okazji mozna tez wyczyscic zawor PCV. o matko a dokładnie j i po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 PVC to po polsku zwor pozytywnej wentylacji skrzyni korbowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 PVC to po polsku zwor pozytywnej wentylacji skrzyni korbowej eee czyli co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Falujące obroty biegu jałowego mogą się brać również z nieszczelności układu ssącego ("lewe" powietrze). U mnie spadł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa i silnik zaczął falować. Otwórz maskę silnika na pracującym silniku i wsłuchaj się czy nie słychać gdzieś syczenia. U mnie pomogło... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 PVC to po polsku zwor pozytywnej wentylacji skrzyni korbowej eee czyli co? czyli wlasnie dalej nie wiadomo :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Tak wyglada zawor PVC: http://www.theautochannel.com/autoparts ... 292mle.jpg Najlepiej sciagnij serwisowke, tam pisze gdzie sa te elementy i jak sie je wybudowuje. Jesli chcesz to mozesz do mnie podjechac, zaznacze je czerwona farba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Mam podobny problem kiedy z włączonym silnikiem i dziwignię zmiany biegów mam na p, to obroty zaczynają falować, kiedy tylko dostanie obciążenia tzn, klima, zmiana biegu na d, obroty się uspokojają. Próbowałem na wyczucie, podziałać coś z przewodami podciśnienia, kiedy wyjmuje cienki przewód który wchodzi centralnie od góry silnika, to obroty wchodzą na około 10k i jest spokój, kiedy wkładam go z powrotem silnik prawie gaśnie, ale się podnosi i dalej faluje. Dodam że na kompie zero błędów. proszę o radę i wytłumaczenie łopatologicznie co mam sprawdzić i gdzie się ta część znajduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 noo noo super porady czerwona farba i nie tylko , super :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 OK, moge zaznaczyc na pomaranczowo A tak szczerze mowiac, jesli ktos nie potrafi zidentyfikowac elementow w swoim autku, to powinien jechac do mechanika. Link do serwisowki forestera z opisami i obrazkami jest na forum, ale naturalnie nikt go nie szuka... wiec wkleje jeszcze raz: http://www.megaupload.com/?d=4NJBALYG Prosze sciagac, ogladac obrazki i naprawiac, w serwisowce jest Forester I i II NA i Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 OK, moge zaznaczyc na pomaranczowo A tak szczerze mowiac, jesli ktos nie potrafi zidentyfikowac elementow w swoim autku, to powinien jechac do mechanika Legacy96, moge sie zalozyc ze znalezienie tego zaworku mechanikowi nie specjalizujacemu sie w autach tej marki tez wybierze jajka napisz konkretnie gdzie go szukac skoro wiesz np: jest na bloku po prawej od spodu po kolektorem dolotowym itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Naprawde nikom nie chce sie sciagac serwisowki ? Zawor jest w kolektorze dolotowym, pod przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Naprawde nikom nie chce sie sciagac serwisowki ? chce sie tylko tak latwiesz szukac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Mam takie pytanie , Gt 99 faluje po rozgrzaniu silnika na postoju z 800 na 900 obr czy to już czas na przepływke czy raczej co innego . P.S wyczuwam te falowanie ale tak minimalnie . U mnie to byla sonda lambda. Zaczelo sie niewinnie tak jak piszesz a potem to juz chulaj dusza , latalo sobie jak chcialo. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 hmm to ten pizdryk miedzy nr 2 a 7 . Piatek 13stego skończyła się skrzynia wiec falowanie zaczeka :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Piatek 13stego skończyła się skrzynia wiec falowanie zaczeka Felix, przy takiej mocy to musialo kiedys nastapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 No ale nawet jednego baka nie wyjeździłem . Wstawie sobie od Forestera Turbo wraz z półośkami . :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Felix, ja bede mial lada dzien do sprzedania moja skrzynie jak cos to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) odkopie trochę jak mniemam ten zaworek (PVC) jest odpowiedzialny za odpowietrzenie skrzyni korbowejczy jego niesprawność może mieć wpływ na zużycie/spalanie oleju -> w szczególności przy wyższych obrotach silnika ? Edytowane 6 Listopada 2016 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 może mieć, ale przejrzałbym również stan odmy czy nie przytkane coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się