Skocz do zawartości

Małe falowanie ..........


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Falujące obroty biegu jałowego mogą się brać również z nieszczelności układu ssącego ("lewe" powietrze). U mnie spadł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa i silnik zaczął falować.

Otwórz maskę silnika na pracującym silniku i wsłuchaj się czy nie słychać gdzieś syczenia.

 

U mnie pomogło...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglada zawor PVC: http://www.theautochannel.com/autoparts ... 292mle.jpg

 

Najlepiej sciagnij serwisowke, tam pisze gdzie sa te elementy i jak sie je wybudowuje. Jesli chcesz to mozesz do mnie podjechac, zaznacze je czerwona farba :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem kiedy z włączonym silnikiem i dziwignię zmiany biegów mam na p, to obroty zaczynają falować, kiedy tylko dostanie obciążenia tzn, klima, zmiana biegu na d, obroty się uspokojają.

Próbowałem na wyczucie, podziałać coś z przewodami podciśnienia, kiedy wyjmuje cienki przewód który wchodzi centralnie od góry silnika, to obroty wchodzą na około 10k i jest spokój, kiedy wkładam go z powrotem silnik prawie gaśnie, ale się podnosi i dalej faluje. Dodam że na kompie zero błędów.

proszę o radę i wytłumaczenie łopatologicznie co mam sprawdzić i gdzie się ta część znajduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, moge zaznaczyc na pomaranczowo :mrgreen:

A tak szczerze mowiac, jesli ktos nie potrafi zidentyfikowac elementow w swoim autku, to powinien jechac do mechanika. Link do serwisowki forestera z opisami i obrazkami jest na forum, ale naturalnie nikt go nie szuka... wiec wkleje jeszcze raz: http://www.megaupload.com/?d=4NJBALYG

Prosze sciagac, ogladac obrazki i naprawiac, w serwisowce jest Forester I i II NA i Turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, moge zaznaczyc na pomaranczowo

A tak szczerze mowiac, jesli ktos nie potrafi zidentyfikowac elementow w swoim autku, to powinien jechac do mechanika

Legacy96, moge sie zalozyc ze znalezienie tego zaworku mechanikowi nie specjalizujacemu sie w autach tej marki tez wybierze jajka

napisz konkretnie gdzie go szukac skoro wiesz np: jest na bloku po prawej od spodu po kolektorem dolotowym itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie , Gt 99 faluje po rozgrzaniu silnika na postoju z 800 na 900 obr czy to już czas na przepływke czy raczej co innego .

 

P.S wyczuwam te falowanie ale tak minimalnie .

 

U mnie to byla sonda lambda. Zaczelo sie niewinnie tak jak piszesz a potem to juz chulaj dusza :mrgreen: , latalo sobie jak chcialo.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

odkopie trochę ;)

jak mniemam ten zaworek (PVC) jest odpowiedzialny za odpowietrzenie skrzyni korbowej

czy jego niesprawność może mieć wpływ na zużycie/spalanie oleju -> w szczególności przy wyższych obrotach silnika ?

Edytowane przez niebieskiultras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...